Dneska jdu se svoji kamarádkou do obchodního centra ale mezi tím než mě vyzvedne tak se vám představím jmenuju se mia a je mi 16 let a moje kamarádka se jmenuje Viktoria ale říkám ji Vikia říkám ji tak už od 6.třídy co k nám nastoupila z jiné školy každopádně je ji 17let a je o 2 měsíce starší je to moje jediná kamarádka.
Bylo už 15:10 a najednou někdo zazvonil a já v rychlosti popadla svoji kabelku a klíče a rozběhla se ke dveřím a kdo jinej tam mohl stát než vikia obejmula jsem ji pevně s usměvem a řekla ,,dobře taky tě ráda vidím ale nemužu skoro ani dejchat'' ,,jo promiň'' a pustila jsem ji podívala jsem se na jeji očí a naznačila mi že mám jít do auta. Nastoupila jsem tedy do auta a připoutala jsem se.
"Vikio pamatuješ jak sem ti říkala o Billovi?" Řekla jsem "jo pamatuju vdiť o něm mluvíš pořád"řekla vikia "strašne by mě zajímalo jak teď asi vypadá"
*trochu menší time skip*
Po asi 15 minutách jsme tam byli protže bydlíme na konci města,vstoupli jsme z auta a šli jsme k nákupnímu centru jakmile jsme vešli dovnitř ucejtila jsem vůni kafe protože kavárna byla hned u vchodu.
Mezitím co jsme šli tak vikia ukázala na obchod z oblečením který byl nově předělaní koukala jsem na něj a koukala jsem co tam mají za kusy hezkého oblečení najednou jsem narazila na nějakého kluka a spadla jsem na zem a řekla jsem si co to je za idiota ale pak jsem se na něj podívala nikdy jsem takový pocit necejtila a řekla jsem si v hlave tyvole ten je hezčí kus než to oblečení a koukala jsem na jeho hezké hnědé oči připomínal mi někoho měl dredy v culíku a kšltofku a baggy oblečení a najednou mi podal pomocnou ruku a řekl ,,seš v pohodě já jen tak že na mě tak zíraš?" ,,jo jsem" a přijmula sem jeho pomocnou ruku.
Jakmile jsem vstala tak jsem viděla jak vikia odešla do toho obchodu nechala jsem to bejt a zeptala jsem se ,,kdo jsi? připomínáš mi někoho" ,,jmenuju se tom kaulitz" odpověděl a hrál si s piercingem kterej mě na rtech a najednou se za nim objevil vysoký černo vlasý kluk a podíval se na mě a já na něj a zařvala jsem ,,Bille seš to ty" a běžela jsem z ním a obejmula jsem ho a Bill řekl ,,Mio!?" a obejmul mě taky a podíval se mi na ruku kde jsem měla náramek od billa kterej mi ho dal před 6 lety byli jsme nejlepší kamarádi ,,já už jsem myslel že tě už neuvidím myslel jsem na tebe furt" ,,Já na tebe taky bille"
Ale zpoměla jsem si že tu jsem z vikiou a neviděla jsem ji tak jsem se odtrhla z billovo objetí a řekla jsem
M:,,Já jsem až zapoměla že jsem tu s kamarádkou pujdeš ji se mnou najít bille?"
B:,,Jo půjdu ale může jít se mnou i tom?"
M:,,jo jasně že muže jestli teda chce"
Tom přikývl že jo a usmál se na mě
Šli jsme teda do toho obchodu ale nikde nebyla a tak jsme se nakonec rozdělili ja byla s tomem a bill byl sám ale furt jsem cítila jak na mě tom kouká.Procházely jsme okolo kabinek a najednou mě tom vzal za ruku a přitahl mě do nejáké kabinky a opřel mě o zeď a prohlížel si mě, nevědela jsem co říct najednou jsem ucítila divný pocit v břiše podívala jsem se do jeho očí a koukala na ně jako bych se v nich ztratila ale najednou jsem se zpamatovala
M: "tome nech toho hledáme moji kamarádku,,
T:"kamarádku?? Ty to nevíš,,
Zastavil se mi dech když to dořek neveděla jsem se o co jde
M:"o čem mluvíš tome?"
T:" viš před tím než si do mě narazila všiml jsem si tvojí kamarádky tak jsem zijstil že to byla ta holka co se vyspala s billem nebo ho spíš znasilnila když jsme tenkrát byli na tour a řekla billovi že už tě nikdy neuvidí že se o to postará a nakecala mu že si se s billem bavila pro slávu" přerušila jsem ho a řekla
M:"tome to by viki nikdy neuělala znám ji moc dobřeT:"Mio nikdy jsem ti nechtěl ublížit tak proč bych si to vymýšlel"
Rozbrečela jsem se bylo mi to jedno jestli je předemnou tom ale najednou mě obejmul a řekl "neplakej mianko"
Takhle mi řekl když se stěhovali na rozloučenou.☆Ahoj tohle jse můj asi 3 příběh takže se omlovám že je to celkem krátký a že jsou tam asi nějáké chyby. Pokud by vás to bavilo napište mi do komentářú svůj názor a já se budu snažit to přístě udělat delší kapitolu...☆
ČTEŠ
Odpusť mi Mio
ChickLitahoj jmenuju se mia a je mi 16 let a po dlouhé době jsem potkala svého nejlepšího kamaráda billa a i jeho dvojče toma....