budova?

40 3 2
                                    

,,no to víš a já myslel že mě každá holka pozná hned" řekl
,,no tak já asi nejsem každá no" řekla jsem a usmála se na něj ironicky
,,já vím" řekl a podíval se mi do očí a já zas do tich jeho sakra má snad nejhezčí oči co jsem kdy viděla jsou zaroveň temnné jako by něco skrýval ale zárověn bych se mohla utopit v nich.

Začal se ke mě přibližovat sakra nenene já se nemůžu zamilovat zrovna do toma asi moc přemýšlím ale tak co no žiju jen jednou nechám to na osudu co se teď stane mezitím co jsem nestihla popřemýšlet co dál tak mi dal rychlou pusu a pak se odemě odtáhl řekla bych že je nervozní a já taky chvíli bylo ticho.

Najednou se zvedl a šel pryč z jeho pokoje nechápala jsem to.

Po asi 5ti minutách jsem se zvedla a šla zeptat kam šel samodřejmě jsem se šla zeptat billa

Zaťuklala jsem a uslyšela jsem billovo hlas jak říká dále ale nebyl to úplně jeho štástný hlas jakým normálně mluví byl takový skleslý

Otevřela jsem dveře a viděla jsem billa jak sedí na posteli a utírá si slzy jeho rukou šla jsem si sednout na postel vedle něj a obejmula jsem ho a po chvíli se zeptala billa ,,bille co se stalo?"
chvíli bylo ticho ale pak řekl ,,Víš....tom řekl že se chce zabít a někam šel ale já nevím kam šel" po tom co to dořekl se rozbrečel ale mě spíš zajímalo proč to chce udělat ,,počkat...pamatuješ si takovou tu opuštěnou vysokou budovu kam jsme vždycky chodili" řekla jsem
,,pamatuju tom vždycky říkal že je na ní krasnej výhled na město..." ,,nenene bille vdyť už to dává smysl ale to znamená že už to chtěl udělat dávno"

Rychle jsem vzala billovo ruku a řekla ,,musíme tam jít" nic neřekl jen kývl hlavou a šel za mnou.

Otevřela jsem hlavní dveře a zeptala se billa ,,máte nějáký auto nebo motorku prostě něco čím by jsme se tam dostali rychleji?" ,,Jo vlastně tom má motorku" a ukázal na motorku naproti nám
,,no dobře ale já budu radši řídit protože ty bys najel na strom".

Šla jsem k tý motorce a sedla jsem si na tu motorku a bill za mě nevim proč ale byli tam i klíče.

Cesta tam byla asi tak 30minut ale s tím že jsem jela hodně rychle tak to bylo tak 10 minut.

Zastavila jsem trošku dál protože jsem se nemohla najít cestu přímo tam ale je to tak asi lepší protže aspoň nebude vědět že jsme tady.

Cesta byla celkem opuštěná je vidět že tam nikdo moc nechodí.

Došli jsme na místo podívala jsem se na billa ,,počkej já nemůžu jít za nim ještě by se mě bál" řekl ,,vdiť ani nevíš jestli tam je a když jo tak zůstaneš někde za rohem" řekla jsem.

Vešli jsme do budovy a šli jsme takovým žebříkem nahoru na střechu rozhlédla jsem se ale nikdo tam nebyl a tak jsme šli zase do dolního patra a chvíli jsme to tam prozkoumávali ale nikde tam nebyl ale nic jiného kde by mohl být mě taky nenapadlo.

,,mio řekl bych že začlo pršet" a ukázal na kapky deště venku.

,,no dobře bille půjdem domu a tam snad zijstíme něco víc" řekla jsem.

                         *skip time*

Dojeli jsme domu nebo spíš před dům už byla celkem tma. Bill odemkl dveře a vešl dovnitř a já taky.

Chtěla jsem si sednout na gauč ale dřív na něj skočil bill aby mě naštval ale po chvíli mě pustil si aspoň sednout.

,,mám o něj strach co když se mu něco stalo?" řekla jsem.

,,co komu?o mně?"

Dělá si ze mě prdel nebo co otočím se a vidím toma který je za mnou a usmívá se na mě ,,bille podej mi nějakou věc čím ho můžu přerazit"

,,ne ne počkej.." řekl bill
,,o co jde?" řekla jsem já
,,tome ukážeš jí to?"
,,jo"

O co jde mluví jak kdyby udělali bordel po celím baráku a já bych to měla uklízet.

Zavedl mě nahoru před tomovo pokoj
a otevřel dveře a řekl ať si sednu na jeho postel a ať počkám dokud nepříjde zpět

Čekala jsem asi tak tři minuty a pak přišel zpátky i s billem a usmívali se.

,,na něco si zapoměla" řekl tom


☆Našla jsem tohle což už je trochu rozepsaný ale to je jedno aspoň něco když jsem tak měsíc nic nevydala☆


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 14, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Odpusť mi MioKde žijí příběhy. Začni objevovat