Kami pun bergerak dari dataran menuju ke genting dalam 8 biji kereta yang sama jenis bergerak sebaris..semasa dalam kereta tangan si mirul letak di peha aku.. aku biarkan sahaja tangan si murul tu dan aku peluk tangan si murul dan bila sampi di lebuhraya karak si mirul focus pada perjalanan dan bergerak dengan laju.. kami pun sampi di genting lepak di puncak genting...
Bila lepas lepak di puncak genting yang dingin tu kami pun turun semula ke bawah dalam perjalan turun tu aku terlelap kerana rasa pening jalan begkang bengkok..bila aku sedar aku sudah samapi di depan rumah sewa dia dan aku senyum je...dia pun bawak aku masuk kerumah sewa dia..aku tengok rumahnya tersusun rapi untuk umah sewa orang bujang..dia pun bawak aku masuk kedalam bilik dia.. aku tanya dia "mana housemate u "..dia jawab " semua keluar x balik lagi" aku hanya senyum dan aku di sofa ruang tamu sambil tengok tv. Dia cakap di nak masuk bilik air dulu aku cakap ok...dia pun keluar dari bilik air hanya pakai boxer sahaja dan duduk di sebelah aku dan dangan dia melingkari tenkuk aku dan tarik ke bahu dia..aku pun lentok di bahu dia..dia pun mula meraba tetek aku dari luar baju aku membiarkan sahaja lalu dia merapakan muka dia ke muka aku kami pun bercium. aku mula menyedut bibir dia dan dia cuba masukan lidah kedalam mulut aku ..aku pun menghisap lidah dia sambil dia ramas tetek aku dari luar baju dan dia mula cium telinga aku dan jilat telinga aku..aku hanya mampu mendesah sahaja yang keluar dari mulut aku hanya ahhh ahhh ahh.. Dia hanya mula menyingkap baju aku keratas sambil meraba tetek aku dari luar bra dan aku membuka baju aku hanya tinggal bra sahaja dan aku turunkan bra aku biar tetek aku terdedeh.. Dia pun dengan lahap mengisap puting tetek aku membuatkan aku tambah ghairah dan mendesah manja..hanya yang keluar dari mulut aku ahh ahh ahh ahha..dia isap puting aku sebelah kiri tangan dia meramas puting sebelah kanan sambil dia menyedut puting aku..aku cakap dengan dia sedut kuat2...Dia pun menyedut sambil tarik puting aku...ahhh membuatkan aku mula berair..aku meraba2 batang dia dari luar boxer yang telah keras dia mula turun tangan ke bawah skrit aku dan menyelak seluar dalam aku..jari dia mula mengusap biji aku..Aku makin meracau kesedapan..dia mula masukan jari dia dalam lubang aku dan mula merocoh lubang aku dengan pelahan2 makin lama makin laju... aku tarik kepala dia dan aku mula mencium dia..aku sedut2 bibir dia makin dia lajukan fingering dia dan dia masukan dua jari dia buat aku keawang awangan... dia pun mula melutut di celah kaki aku dia pun mula menjilat2 biji aku sambil dia fingering aku pastu dia menjilat lubang aku dan dia masukan lidah dalam lubang aku..aku makin terkangkang bila di jilat macam itu tiba2 kami terdengar orang buka kunci pagar..kami pun stop ambil baju aku lari kedalam bilik.. dia masih stay depan tv..aku dalam bilik buka bra aku dan skirt..aku berbogel dalam bilil sambil baring atas katil dalam bilik..dalam masa 10 minit dia masuk semula dalam bilik dia pun tutup pintu dan buka boxer dia terus naik atas katil dia terus menindih aku dan dia mula mencium mulut aku...sekali lagi kami cium...sambil tangan dia meramas tetek aku..sesekali dia mengetel puting tetek aku dia mula turun ke leher aku mencium leher aku hingga la ke dada aku dia mula menjilat puting aku dia menjilat dan menghisap puting aku..setelah dia puas mula dia turun ke perut aku dia cium2 perut aku dan dia turun lagi ke bawah.. dia mula menjilat bijik aku dan dia kuakan pussy aku dia mula menjilat lubang aku...aku makin tak keruan.. aku mula meracau ahhh ahh ahh ahh sedap u jilat b..ahh jilat lagi.. dia mula masukan lidah dia kedalam lubang aku..aku hanya mendesah...ahhh ahh ahh dia mula masukan dua jari dan menrocoh dgn laju membuatkan aku makin x keruan tetiba aku rasa macam nak terpancut..."i cumming b ahhh i nak keluar laju lagiii..ahhh ahhh ahhh" kata aku..tetiba badan aku kekejangan bila aku klimaks...dia menjilat segala air aku sampi bersih.. aku mengambil nafas aku setelah aku klimaks...dia pun baring sebalah aku dan cium mulut aku...aku pun naik ke atas dia mula mencium mulut dia dan aku cium2 dada dia dan aku turun kebawah... mula aku menjilat kepala batang dia yang mcm cendawan...wow keras dan berurat aku cakp pada dia.. dia hanya senyum je...aku mula menjilat2 batang dia sampai kepanggal..dan aku mula masuk batang dia kedalam mulut aku... aku isap btg dia dengan laju...dia mendesah "ahh sedap u isap btg i syg" dia kata.. aku mula masukan batang dia sampai tekak dan aku ulang berkali2.. aku jilat2 semua batang dia dan isap btg dia semula..dia pun menarik aku keatas badan dia... dia mula mengosok batang dia di pussy aku...dan aku masukan batang dia slow2 sampai ke abis ..aku mula mengenjut batang dia slow2 smbil aku pegang tangan dia...aku tarik tangan dia letak ke tetek aku sambil..dia merasa tetek aku sambil aku henjut batang dia.. aku tarik dia biar dia duduk sambil aku peluk leheri dia dia pegang pinggang aku dan aku menghenjut dengan laju.. dia mula menghisap tetek aku dan aku terus menghenjut batang dia...:ahh ahha ahh ahh damm good btg u b" kata aku..dia pun menterbalikan aku dan mula menghenjut pussy aku dangan laju.. tiba2 aku rasa mcm nak klimaks kali kedua..aku cakap "imm cumming b ahhhh nak keluar dah ahhh ahhh" dia pun melajukan tujahan..tiba2 aku kekejangan dia memberi aku ruang untuk klimaks..setelah aku settel klimaks kedua dia menterbalakan aku secara menonggeng...dia masuk batang dia di pussy dengan style doggie..dia mula menujah dengan laju sambil dia meramas tetek aku membuatkan aku semakin ghairah..aku rasa bergitu sensai dengan persetubuhan ni... aku bergitu puas.. dia pun henjut pussy aku dangan laju dan ganas sekali membuatkan aku rasa sensaii dan ghairah...
dia cakap yang dia nak sampai..aku pun nak sampai juga buat kali ke3..aku cakap dekat dia kita pancut sama2...dia pun melajukan henjutan dia kami pun pancut sama2...aku dapat rasa pancutan yang padu dan banyak...aku rasa hangat je di perut aku..dia pun keletihan dan dia teriarap belakang aku... aku pun terbaring dia pun cium pipi aku dan dahi aku sambil cakap terima kasih syg..aku hanya mampu senyum je...dia pun bangun capai boxer dan dia pun keluar untuk merokok..aku pula baring keletihan dan aku rasa meleleh air main keluar dari pussy aku..aku nak bangun dah x larat jadi aku cuba merehatkan badan...
Bersambung
YOU ARE READING
Kecurangan ku
RomanceIni Kisah aku yang keterlanjuran akibat di tinggalkan oleh suami terlalu lama