~~NOT~~

200 15 1
                                    

Merhabalar arkadaşlar.Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Öncelikle başlıktan anlaşıldığı gibi yeni bölüm değil.Belki de kızıyorsunuz yeni bölüm gelmediği için haklısınız ama en kısa zaman da o da olacak.

Her neyse notu yazmamızın amacı Kitap ismi değişikliği.

Şöyle bir şey var ki şimdi 'kitap ismi değişir mi ya da birden neden değişti ve yahut neden bu isim gibi sorular sorabilirsiniz. O yüzden açıklama gibi bir şey bu.

Arkadaşlar biz daha yazmadan kitabı,isimde çok kararsız kalmıştık.Bu isimde bile emin değildik.Ama bu olsun dedik ve yaptık.Fakat sonra Büşra kitap ismini değiştirelim mi gibi bir fikir attı ortaya.Tabii biz yine hâlâ daha yeni bir isim düşünüyorduk.

Daha sonra benim aklıma şöyle bir şey geldi -saçma gelebilir- ; ' 9 Kişiden Sadece Sen' fakat bu bizim erkeğimiz -Kai- tarafından söylenen bir şey olurdu.Biz iki taraflı istiyorduk.Daha sonra hem kızımız hem oğlumuz (çocuğumuz sanki :D) için ortak bir isim düşündük.Biz hâlâ daha bulamazken aklıma şöyle bir şey geldi. Kızımız Yoona tarafından' 12 kişiden sadece sen' gibi bir şey olurdu. Oğlumuz Kai tarafından da Yoona'ya söylenen ' 9 kişiden sadece sen ' olurdu. Biz bunu hem iki taraflı hem de kısa ve öz olması için ismi ''9/12 Sadece Sen'' olarak uygun gördük.

O '9/12'yi orda anlamışsınızdır siz. Umarım.Benim bile yazarken biraz kafam karıştı.

Peki sizce isim olmuş mu ? Umarım olmuştur. Çünkü artık bunda karar kıldık.Bizim zeki aklımıza başka bir isim gelmiyor çünkü :D

Her neyse Canlar ! Umarım isim de olmuştur siz de beğenmişsinizdir. Takipte kalın ! Desteğinizi esirgemeyin !
SİZLERİ SEVİYORUZ. KOCAMAN ÖPÜYOR SEVGİ VE SAYGILARIMIZI İLETİYORUZ.

(Sanırım biraz resmi oldu :D)

Her neyse Canlar ! Yakın zamanda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın ! (:

-Aybike,Büşra

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

9/12 Sadece SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin