Part-1

93 13 17
                                    

'​တောက်~~~'

ရုံးကပြန်​ရောက်​ရောက်ချင် ဖုန်းကိုဖွင့်ကြည့်ရင်း Choi Beomgyu​ ​တောက်တစ်ချက်ပြင်းပြင်း​ခေါက်လိုက်မိသည်။

ဖုန်း​ခေါ်ဆိုထားခြင်းမရှိ​ဆို​သော အ​ကြောင်းအရာက ရင်ဝတွင်​ ​ဒေါသ​​တွေဆူပွက်ထလာဖို့လုံ​လောက်သည်။ဒါသက်သက်ကြီးChoi Beomgyuကိုစိန်​ခေါ်လိုက်တာ.......

ညကစိတ်ဆိုးပြီးဖုန်းချသွားသည်ကို သိသိကြီးနှင့် တစ်​နေကုန်လုံးဝဖုန်းမဆက်သည်မှာ ChoiBeomgyuကိုရှိသည်ဟုပင်မထင်ဟု ​ပေါ်တင်ကြီး​စော်ကား​နေသည်မဟုတ်ပါလား......

​တွေ့ကြပြီ​ပေါ့ကွာ....

'ဟဲလို သည်းတုံး'

ဖုန်း​ဝင်ဝင်ချင်း ကြည်လင်​နေ​သောအသံအ​နေအသံထားရယ်​ကြောင့် ဆဲမယ်လို့အားတင်းထားသမျှ ထက်ဝက်ခန့် ​လျော့ကျသွားရသည်ကChoi Beomgyuရဲ့ အားနည်းချက်....

'မင်းဘာအချိုးချိုးတာလဲ ​ဟေ့​ကောင်'

တက်နိုင်သမျှ ​အသံကုန်​အော်လိုက်​ပေမယ့် ပြန်ရလိုက်သည့် ဒေါသသံမြူမှုန်မျှမပါဝင်​သော ရယ်သံလွင်လွင်က ဆည်းလည်းသံပမာ ရင်ကိုခပ်ငြိမ့်ငြိမ့်လှုပ်ခတ်သည်။

'ဒီ​နေ့က​လေး​တွေစာ​မေးပွဲခန်း​စောင့်ရလို့ပါအသည်းတုံးရယ် ကိုယ်ကဘာအချိုးချိုးရမှာလဲ'

'အပို​တွေ​ဟေ့​ကောင် မင်း​ခေါ်ချင်ရင်​ခေါ်လို့ရ​နေတာကို ​လျှောက်မ​ပြောနဲ့ မင်းကငါ့ကို$​ရေးကိုလုံးဝမလုပ်တာကွာ'

ဂရုမစိုက်ပဲ ​နေနိုင်လိုက်​​လေချင်းဆိုတဲ့အ​တွေးက စကားလုံးဆိုးဆိုး​တွေထွက်လာ​စေ​ပေမယ့် ဒီစကား​တွေ​ကြောင့်ထားခဲ့ရင်လို့ ​တွေးမိပြန်​တော့ ဝမ်းနည်းမျက်ရည်တို့က​ဝေ့သီလာရပြန်သည်။

'တကယ်ပါအချစ်ရယ် ကိုယ်​လေတအားအလုပ်​တွေရှုပ်​နေလို့ပါကွာ တစ်​နေကုန်စာ​မေးပွဲခန်း​စောင့်ရတာနဲ့ ​အ​​​ဖြေလွှာ​တွေသိမ်းပြီး ပြန်အပ်ရတာနဲ့ ကိုယ်တကယ်မအားတာ ​နေ့လည်စာ​တောင်​ကောင်း​ကောင်းမစားရ​သေးဘူး ဗိုက်​တောင်​အောင့်တယ်ကွာ'

စကားသံရဲ့အဆုံးသတ်က ​ဖျော့​တော့သွားတာမို့ ​ဒေါသ​တွေကိုမျိုချစရာမလိုပဲ ​လေနှင်ရာလွင့်ရသည်။အချစ်ကဆန်းကြယ်သည်မဟုတ်ပါလား သူ​နေမ​ကောင်းခြင်းသည် ကိုယ့်ဒေါသ​တွေအတွက်​ဖြေ​ဆေးတစ်ခွက်သာ.....

အချစ်၏အဓိ​ပ္ပါယ်ဖွင့်ဆိုချက်Where stories live. Discover now