Oy ve yorum gotoslarr
Ve bir not eklemek istiyorum ilk bölümlerde Jisung okul 2 ay tadilata demişti ama değiştirdim onu, süresi bilinmiyor dedim. Ondam bölümü de ona göre yazdım yani şaşırmayın o yüzden. Gerçekte öyle bir şey var mı bilmiyorum ama sorgulamayın eğlence için yazıyorum yani krlrlrlrlfofo.
Neyse iyi okumalarrr🩷
___________________________________
Jisung'un ilk markete girdiği zaman:
Yeni bir iş bulmuştu genç hazır okula gitmiyorken ailesine de masraf çıkarmak istemiyordu.
Kendi Parasını kazanıp harcayabilirdi.
Marketen içeri girdiğinde etrafa bakındı ve bir çalışan gördü.
Uzun boylu, uzun sarı saçlı genç bir çocuktu.
"Şey bakar mısınız?"
Dedi Jisung
"Oh tabii, neye bakmıştınız acaba?"
"Marketin sahibi nerede acaba?"
"Daha gelmedi kendisi ama sizin bir şikayetiniz mi vardı?"
"Yok hayır şikayet için değil ben yeni çalışacak eleman Han Jisung. Bay kim ile dün görüşme yapmıştık bana bugün onu bulamamı söylemişti."
"Haa, sizden bahsetmişti dün patron. Dün akşam bugün için geç geliceğini senin de gelirsen başlamını söylemişti.
Bu arada bende Seong-hwa""Tanıştığıma memun oldum."
Hanji gülümseyip karşısında ki çocuğun elini sıkmıştı.
"Sana bizim odayı göstereyim. Üstünü değiştirip gel ben sana market hakkında bilgi veririm."
"Tamam."
Seong-hwa Jisung'u odaya bıraktığıktan sonra arka tarafta duran iş arkadaşlarının yanına gitmişti.
"Evet dün gösterdiğin çocuk Lucas."
"Ha demek öyle küçük sincap çalışmaya gelmiş ne özgüven ama."
Lucas göz devirip kasalara doğru ilerlemeye başlamıştı.
"İyi biri gibi duruyor aslında. Onun hakkında niye böyle düşünüyorsun ki?"
Diye Sordu Seong
Lucas bu soru karşısında derin bir iç çekip arkasında ki çocuğa doğru ilerlemişti.
Onu çenesinden tutup göz göze gelmelerini sağlamıştı.
"Benim kararlarımı ne ara sorgular oldunuz? Yoksa kovulmak veya maaşında kesinti mi istiyorsun?"
"H-Hayır."
"Bende öyle düşünmüştüm."
"Seong-hwa, dediğin şeyleri giydim geldim şimdi napı- Lucas?"
Jisung odadan çıkıp ses duyduğu yere ilerlemişti. Ama karşısında lise de onunla uğraşan çocuğu görmeyi beklemiyordu.
Onu cidden sevmiyordu ama lisenin sonlarına doğru bir mesajla özür dilemişti kendisinden. Bir daha da çok görmemişti onu zaten.
Lucas elini geri çekip Jisung'a dönmüştü.
"Ah Jisung merhaba."
Sırıtır bir şekilde ve samimi bir ses ile söylemişti bunu.
"Uzun zamandır görüşmüyorduk ve yeni çalışan sensin. Sevindim bu duruma."
Jisung içinden karşısında konuşan çocuğa yapıştırmak gelsede yapmamıştı. Tamam ondan özür dilemişti fakat Jisung üzerinde bıtaktığı sıkıntılar ne olucaktı? Asla afetmezdi Jisung. Fakat şuan iş hayatındaydı ve kötü bir izlenim bırakmak istemiyordu. Hem koskoca adamdı artık. Halla aptal aptal triplere grip, onunla uğraşak hali yoktu, dimi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ace {Minsung}✔️
Fanfiction"Lan ben sana ace detarjan çal dedim! BU ÇOCUK KİM?!" "Detarjanların orda duruyordu abi, onuda çalayım dedim." Straykids 7 kişilik bir hırsız çetesiydi. Üyelerden biri olan Minho, her zaman ki gibi ev için birşeyler çalarken, bir ilke imza atıp bir...