⭐️

927 52 7
                                    

Selamlar hepinize.

Gerek bu sene sınava girecek olmamdan, gerek fazlasıyla bunalmış olmamdan dolayı uzun zamandır bir şeyler yazmayı düşünmüyordum fakat ufak kaçamaklar yapabileceğimi fark ettim.

Someone's Disaster'a gösterdiğiniz ilgi için çok teşekkür ederim. Erken bitirdiğimin farkındayım, bunun için özür dilerim. Şu an ciddi şeyler yazıyor olmak bile o kadar tuhaf hissettiriyor ki eski neşemin onda birine sahip olmadığımı bu şekilde kanıtladığımı düşünüyorum.

Konudan sapmayayım. Yeni bir fic yazıyorum. SD kadar komik olur mu ya da güler misiniz emin değilim ama yarım bıraktığım işi güzel bir şekilde devam ettirmek istiyorum. Arada buraya uğrar, denemelerdeki netlerim hakkında bilgiler veririm belki 🙏🏻  Hedeflerim çok büyük değil fakat inanın eğitim açısından fazlasıyla kayıp yaşadım. Psikolojim bir yana moral motivasyon olarak hiçbir zaman kendimde derslere adayacak hırsı bulamamıştım. Son zamanlar iyi gidiyorum.

Bu ufak bilgilendirmeyi eğer yeni fic ilgi görürse her gün yb atamayacağım için verdim 🫵🏻 Belki fic ilgi görmez, pek beğenmezsiniz. Orasını bilemiyorum. Yine de bana destek olmak istersiniz belki.

Bu yazıyı yayınladıktan hemen sonra ilk bölümü yayımlayacağım. Profilimden bakabilirsiniz.

Canınız sıkıldıkça okursunuz, öpüyorum güzel gözlerinizden.

Çok seviyorum sizi.

- Ran

someone's disaster - jikook textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin