4🌊(smut)

8.5K 115 20
                                    

90 okuma olmusss tesekkürleerrr
Bu bölüm SMUT haberiniz olsun:)















_________
_________




Alp:

(Görüldü)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Görüldü)

Uzay:
LAN
BUNE ALP
BEKLEYİN BENİ
(İletildi)










Alp'in anlatımı

Uzaya yanlışlıkla burak'ın beni öptüğü fotoğrafı attıktan sonra dudağımı sert bir şekilde öpen Burak'a karşılık vermeye başladım.Çok sert öptüğü için karşılık vermem zor oluyordu.Bacaklarımı Burak'ın üstüne attım ve kucağına çıktım.Burak'ta ellerini kalçama götürüp sıkıp ovalamaya başlamıştı.Birden beni kucağına alıp ayağa kalkmıştı ve hala öpüşüyorduk.

Öpüşmeye devam ederken hızlı adımlarla odaya gidiyorduk.Odaya geldiğimizde beni yatağa bıraktı ve ardından üstüme çıkıp boynumu emmeye ve kendine ait izler bırakmaya başlamıştı.Tişörtümü çıkartmış ve meme ucumu parmağı ile sıkıştırıyordu.

Bir kaç dakika bunu yapmaya devam ettikten sonra altımdaki şort'u çıkartıp atmıştı.Şuan altımda sadece boxer vardı ve bu çok utançt vericiydi.En sonunda boxerım'ıda çıkarttı ve penisime bakıp sırıttı.

Burak:Küçükmüş

Zar zor konuşmuştum.

Alp:K-kapa çeneni işini yap

Gülmüş ve kendi üstündekileride çıkartmaya başlamıştı.

Şuan altında sadece boxer kalmıştı ve onuda çıkartmıştı.Tanrım bu neydi??!! Nasıl bu kadar büyük olabiliyordu bu??!!

Beni yatağa yüz üstü çevirmişti ardından beni hiç hazırlamadan penisini içime göndermişti.Anlamıştım ki sert seviyordu.Çok fazla canım yanıyordu çığlıklar atıyor ve inliyordum fakat bu Burak'ın umrunda değildi.Şuan sadece içimde sert ve hızlı gel-gitler yapmakla meşguldü.

Artık acıdan ağlamaya başlamıştım.Birden kapı çalmıştı ve Burak içimden çıkıp küfürler saydırdıktan sonra hızlı bir şekilde giyinmiş ve kapıyı açmaya gitmişti

Burak:U-uzay?

Uzay:Evet benim bebeğim

Burak:Geç içeri

Burak'ın anlatımı

Uzay içeri geçip koltuğa oturmuştu.Şuan çok zor durumdaydım.

Uzay:B-burak bu sesler ne?




















yazcak bişey bulamıyorum ve saçmalıyorumm
kusura bakmayın🤍
Smut yazamıyorumm

Grup-{BxBxB}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin