Selamlarr
Oncelikle iki kisi oy vermis fic icin cok tesekkur ederim💓
Yorum yaparsaniz cok sevinirim💗Elimdeki telefonuma baka baka yürüyordum. Arada birkaç kişiye çarptıpım için özür dilemek zorunda kalıyordum. Sonunda okula vardım.Gozumle tanıdık bir sima arıyordum. Sonunda, bu jis!Yavaşça jisin yanina adımladım.Garip olan jisle ayni miktarda içmemize rağmen benim zar zor ayakta duruyor olmam, jisinse normal olmasi.Sanırım ben içkiye karşı fazla dayanıksızım. Garip gözüktüğümün farkindayim. En azından bilincim yerinde, bu da iyi bir başlangıç değil mi?Değil.Çünkü artık ayaklarımın beni taşıyamadığını hissediyorum.Ama sanırım artık bir önemi yok.Çok şükür sınıfa vardım.Sınıfa girer girmez kapının en yanındaki sıraya kendimi attım.Sınıftakilerin garip bakışlarını umursamadan başımı sıraya yasladim. Yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu artık. Uyusam ne olur ki?Zaten erken geldim. Kendimi rahatlatıp derin bir uykuya daldım..
"Kalksana burdan, burasi benim yerim!"
Birisi kolumdan sertçe dürtüp beni uyandırmıştı."Ah üzgünüm, boş olan bir yer var mı?"
"Şuanlık yok, Ama hwang hyunjin'in yerine geçebilirsin,o genelde okula gelmez"
Kafamı sallayıp gösterilen yere geçtim.
Ve yine uykuya daldım..Ve yine yeniden,aynı dürtülmeyle uyandım.
"Kalk burdan. Benim yerim burası."
Sersemlemiş halimle beni uyandıran kişiye baktım. Bu sanırım hwang denilen çocuktu. Niye gelmişti ki! Şimdi ne olacak?
"Üzgünüm ama tek boş yerin burası olduğunu söylediler"
"Boş değilmiş demekki. Kalk hadi"Yaklaşık 30 dakikadır uyuyordum ama bu dahada kötüleşmeme sebep olmuştu.Dedim ya, içkiye karşı çok dayanıksız biriyimdir diye.Hepsi Jisung'un suçu,onu bulduğum yerde öldüreceğim.
Zar zor yerimden doğruldum. Adım atacak bile mecalim yoktu.Bir adım attım,yavaş yavaş bilincimin kapandığını hissedebiliyordum.Son çare en yakınımda olan hwang'a döndüm:
-Beni taşır mısın?-Anlamadım?
Ağzımı açıp cevap vermeye hazirlanmamla bilincimin tamamen kapanmasi ayni anda oldu.Son hatırladığım birini beni kucağına alıp biryere götürdüğüydü..
Selamlarrr
Bu biraz kısa bir bolum ama gecis bolumu gibi birsey zaten aciklamadaki sahne burasi.Sunu soylemek istiyorum bunlar liseli ergenler degiller lix 20 yasinda ve universite 1.sinif(1 sene dil calistigini soylemistim)
Hwang ise 21 yasinda o da 2 sene sinifta
Kalmis.(Universitede sinifta kalma varmi bilmiyorum caktirmayin)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni tasir misin??/Hyunlix
FanfictionBeni tasir misin?.. Anlamadim? Hyunlix Yan shipler Chanmin Minsung Jeongbin Chaelisa Ryeji Ukelix/Semehyun