нам ще стільки с тобою зробити потрібно, Роналдо.

37 4 3
                                    

гавним гавно жив собі баран, він був елітним, його їбали всі кому не лінь, але гандони баран купляв сам. барана, до речі, звали Месси.
в Месси сьогодні запланована зустріч з хачом, тому він йшов купляти контрацептиви, але там його чекали чурки.
баран злякався та пішов в готель, де зняв собі туалет, де припудрив носик та пішов на свідуху з хачом Роналдо.
прийшов на місце зустрічі, але замість хача сиділи ті чурки.
Месси було лячно, від хвилювання заплітався язик, слова плутаються, аж душа тремтить.
що ж робити? тікати? піздно!
чурки схопили Месси й потягли кудись.
в думках барана крутилось лише одне «Роналдо,будь ласка, врятуй мене. ми ще стільки голів не забили. а як ж пограти від воріт до воріт, пам'ятаєш? врятуй мене, будь ласка, чуєш мене? врятуй, благаю тебе. я тебе щиро кохаю, тільки допоможи». від переживань Месси стало зле, в нього паморочилась голова, йому було погано. погано без нього. без Роналдо. баран відключився від цього всього, бо то вже занадто.
прокинувся він на даху будівлі.
перед його очима чурки знімали свої штани, та готувались увійти в нього.
Месси почав молитись на Роналдо, але чи допоможе це, коли член чурки майже перед проміжностю барана?
але раптом з космосу прилетів Роналдо та почав розбиратись з чурками.
-лее, чуркі, ві што тута дєлаєте??-Роналдо був злим на їх всіх. йому не подобається, коли чипають те, що його.- ви зараз в бетоні покоїтись будете. я за Месси тут кожному очко бетоном зал'ю.- продовжив Роналдо.
чурки злякались його, він був схожим на злого демона, навіть гірше, на злого дімона.
але одна чурка щось натикала в телефоні і прилетів Пейтон, та скинув на них авіабомбу.
всі померли, а Месси з Роналдо жоско довбились в жопу.

🎉 You've finished reading щас би барана 🎉
щас би баранаWhere stories live. Discover now