BUNU SONUNA KADAR İYİ OKU SEBEBİNİ ANLAMAK İSTİYORSAN
İsraile neden Avrupa ve Amerika sahip çıkıyor ? Hristiyanlar da yahudileri sevmez aslında bu nasıl oluyor ki ? herşey yahudilerin torpaklarından kovulmasıyla İngiltere çiftçilik hayvancılık bankaları ile başlıyor.
YAHUDİLERİN tarihini inclemeniz gerekiyor, Bunun sebebi ingiltere FAİZ HARAM diyoruz ya , Hristiyanlıkta da haram ,fakat bankalar Faiz olmadan çalışamazlar faiz yoksa neden banka kurulsun ki ? Günah işlemekten korkan Hristiyanlar , Yahudileri kullanmak zorunda kalıyor. Peki yahudilerin avrupada ne işi var Kendi topraklarından kovulmuşlar dünyaya dağılmışlar ve hiçkimse onlara iş vermemiş, Sadece ekmekçilik yaparak geçiniyorlar, AÇ kalmamak için açlıktan kırılan Yahudilerin Din işlerinden sorumlu Başındaki HAHAM Ya açlıktan halkı ölecek yada kabul edecek. FAIZ HARAM ı şu şekilde değiştiriyor Yahudinin yahudiden faiz alırsa haram , yani dışarıdakilere değil . Bu şekilde ingilterede banka yöneticileri Yahudi oluyor, kendi halkalarına faizssiz kredi verdikleri için ingilterede Bütün yahudiler zengin oluyor, hatta kral dan bile zengin. Bu kralın kulagına gidiyor. Savaşçı olmayan yahudileri katletmeye karar veriyorlar. katlediyorlar da. İngiltereden tekrar avrupaya kaçıyorlar. Ulan bunlar başımıza bela oldu misali. Yahudileri öldürüyor. Son kalan Haham Krala şikayet bildiriyor. bizi öldürecekler diye, Kral yahudilere bir kale veriyor kendinizi koruyun orada sizi öldüremezler orada yaşayın , aslında orada hepsini öldürecek, onlarda kaleye sıgınıyor. Savunacak birşeyleri yok sadece zehir var. haham herkese zehiri içiriyror ingilizler öldürecek yahudi bulamıyor zaten ölmüş. Orada soykırım oluşuyor.
Yahudiler ingiltereden gidiyor gitmesine de , FAİZ HARAM hristiyanlıkta dinen haram Bankalara kraliyet el koyuyor. Bankalar batıyor , İngilizler gene ,ingiliz çiftciler, hayvancılar gene magdur oluyor. Yahudiler gidince bu sefer ingilizler aç kalıyor , havalar kötü gidince bankadan kredi cekemiyorlar .tohum alacak para yok. Gene yahudileri çağırıyorlar ama Yahudiler gelmiyor ,ingiltere açlık ve hastalıktan kırlıyor .
Yahudiler artık o sözleşmeyi imzalayarak geliriz diyorlar ingiliz kralı
sözleşme imzalıyor. Yahudilerin can ve mal güvenliğini kraliyet sağlıycak yoksa çekip gideriz gene :) yani kralı gidersek gene böyle olursunuz diyorlar daha önce denediniz.
Yahudiler ingiltereye geldiklerince artık Kral muamelesi görüyorlar . 2nci dunya savaşında da İngilizler Onları koruyor , Amerikada bankalar kurluyor gene başına Yahudiler geçiyor FAIZ= HARAM .
Osmanlıda da FAIZ=HARAM İspanyollar yahudileri kovunca Osmanlı İmparatorlugu alıyor SAFARADLAR , osmanlı yahudileri alınca zenginliyor. Kim Alırsa zenginliyor . Çünkü finans sektörünü yürütüyrolar ve dünyanın medenileşmesinis ağlıyorlar. Birkere parada Dürüstler, araplar ise ticareti yahudilerden ögrenmişler ama avanta bahşiş rüşvet dilencilik te gelişmiş yani bozmuşlar ticareti. Osmanlı da gelişiyor ama, bir dönem duraklayınca borç alıyorlar Zenginlik için borç alıyorlar Hürrem sultan borç alıyor. Yahudilerde sorun yok aslında sizde KREDİ kartı ile sizin olmayan parayı çekiyorsunuz. Yada kredi kartı kullanıyorsunuz. Kart kullanmayın Yahudi icadı bu elektronik değil . Osmanlıdada bu adamlar FAİZ aldıkları için sevilmiyor Almanyadada İngilteredede . yani Toprak mevzusu değil FAİZ .
Peki ya Almanlara ne demeli Avrupanın en guçlü devleti, Almanlar o kadar masum değller. yahudilerin Altınlarını ele geçirmişler, fakat savaştan sonra onlarda Faiz= Haram a düşünce gene Alman bankalarını kime emanet ettiler.Gene yahudilere. Bu işte en iyi kazanan İsviçre ve Avustuırya oldu isviçreye hiçkimse saldırmadı Ve dünyanın en zengin kucuk ülkesi. Neyle oldu öldürülen Yahudilerden kalan altınlarla. ALMANYA yahudilerden özür dilemek zorunda kaldı. Çünkü almanya halkı Hitlere inanıyordu. Yahudi soykırmına karşı gelmedi. Almanya yahudilere özür borcu olduğu için destekliyor. Bütün avrupa özür dilemek için israili destekliyor. Çünkü zamanında onları sattılar . Eee finans piyasası Londrada . Bütün dünya Londradan kontrol edilir. Bizimkiler borç almaya nereye gidiyor :)
Dünya finans piyasası Londrada. Para yahudide. Rusya iran Çini sıkıştıran tek şey para piyasasının Lonrada olması . Dünyada en çok dolar Çinde ,Dünayda en çok ingilizce konuşan ülke Çin artık. Ama para piyasası yahudilerin elinde. Sadece para değil EKMEK Türkiyedeki en kazançlı Yükleri Türk gemileri Londradaki yahudi brokerleden alıyor. Para kazanmak zengin olamk istiyorsan,ülkenin güçlü olmasını istiyorsan , kızdığın kişiyle dost olman gerek . . Çinlilerin avantajı ise ırk olarak yahudilere benzer ticareti keşfetmeleri. Lakin arada fark var Çinliler kumarı sever japonlarda. Yahudi kumar oynamaz. yada başka birşey diyeyim Yahudi kaznamayacağı iddaya girmez. inancı ona karşı, Vede boş zamanında para sayar.
Burada karar sizin
YOU ARE READING
Birşey olsa Amerika ve Avrupa neden yahudilere sahip çıkıyor
General FictionSebebi AÇLIK desem kimse inanmaz , işin dinsel boyutu var ama , Hristiyanlar yahudileri sevmez hatta .Hitler Hz. İsa peygamberi çarmıha gerdiler diye Yahudilere soykırım uyguladı. Ama işler böyle değil