𝐂𝐥𝐚𝐫𝐢𝐬𝐬𝐚 𝐆𝐢𝐥𝐛𝐞𝐫𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥, 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦.
𝐒𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐬𝐭𝐞𝐚𝐝𝐲, 𝐛𝐥𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐰𝐚𝐲.
𝐈𝐭'𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐚 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬, 𝐆𝐫𝐚𝐲𝐬𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐌𝐢𝐫𝐚𝐧𝐝𝐚 𝐆𝐢𝐥𝐛𝐞𝐫𝐭, 𝐝𝐢𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐚 𝐜𝐚𝐫 𝐜𝐫𝐚𝐬𝐡.
𝐒𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐚 𝐛𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐟𝐥𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧 𝐚 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐫𝐨𝐨𝐦.
"𝐂𝐥𝐚𝐫𝐢𝐞!" 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝.
𝐒𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐧 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲.
"𝐀𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐤𝐚𝐲?" 𝐉𝐞𝐫𝐞𝐦𝐲 𝐆𝐢𝐥𝐛𝐞𝐫𝐭 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐨 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝.
"𝐂𝐥𝐚𝐫𝐢𝐞! 𝐉𝐞𝐫𝐞𝐦𝐲!" 𝐉𝐞𝐧𝐧𝐚 𝐒𝐨𝐦𝐦𝐞𝐫𝐬 𝐫𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐛𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬, 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲.
"𝐖𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐄𝐥𝐞𝐧𝐚?" 𝐂𝐥𝐚𝐫𝐢𝐬𝐬𝐚 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐫𝐞𝐥𝐢𝐞𝐟 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐰 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐰𝐢𝐧, 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫.
"𝐂𝐥𝐚𝐫𝐲!" 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐂𝐥𝐚𝐫𝐢𝐬𝐬𝐚 𝐬𝐚𝐰 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐚𝐤𝐬 𝐨𝐟 𝐛𝐥𝐨𝐧𝐝𝐞 𝐡𝐚𝐢𝐫, 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐮𝐛𝐛𝐥𝐲 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝.
"𝐂𝐚𝐫𝐫𝐢𝐞," 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐬𝐩𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐨𝐧𝐝𝐞.
"𝐘𝐨𝐮 𝐨𝐤𝐚𝐲?" 𝐂𝐚𝐫𝐨𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝.
"𝐈'𝐦 𝐨𝐤𝐚𝐲. 𝐈'𝐦 𝐨𝐤𝐚𝐲," 𝐂𝐥𝐚𝐫𝐢𝐬𝐬𝐚 𝐚𝐬𝐬𝐮𝐫𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫, 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬.
𝐂𝐥𝐚𝐫𝐢𝐬𝐬𝐚 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐒𝐭𝐞𝐟𝐚𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐃𝐚𝐦𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐫𝐞𝐜𝐨𝐠𝐧𝐢𝐳𝐞, 𝐛𝐮𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐞𝐱𝐚𝐜𝐭𝐥𝐲 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐄𝐥𝐞𝐧𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐂𝐥𝐚𝐫𝐢𝐬𝐬𝐚 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐬𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐠𝐮𝐫𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐊𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫𝐢𝐧𝐞.
𝐒𝐡𝐞 𝐭𝐢𝐥𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐢𝐧 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐮𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐡𝐮𝐠 𝐡𝐞𝐫.
"𝐌𝐨𝐦," 𝐚 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐫𝐮𝐧𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲.
"𝐇𝐚𝐫𝐦𝐨𝐧𝐲! 𝐒𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐮𝐬 𝐲𝐞𝐭. 𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐡𝐮𝐠 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞," 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝, 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐂𝐥𝐚𝐫𝐢𝐬𝐬𝐚.
"𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲. 𝐖𝐡𝐨 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮?" 𝐂𝐥𝐚𝐫𝐢𝐬𝐬𝐚 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥𝐬.
"𝐑𝐢𝐠𝐡𝐭, 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲. 𝐌𝐲 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐅𝐚𝐢𝐭𝐡 𝐑𝐞𝐛𝐞𝐤𝐚𝐡 𝐌𝐢𝐤𝐚𝐞𝐥𝐬𝐨𝐧. 𝐌𝐲 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐂𝐥𝐚𝐫𝐢𝐬𝐬𝐚 𝐆𝐢𝐥𝐛𝐞𝐫𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐄𝐥𝐢𝐣𝐚𝐡 𝐌𝐢𝐤𝐚𝐞𝐥𝐬𝐨𝐧," 𝐅𝐚𝐢𝐭𝐡 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟.
"𝐈'𝐦 𝐇𝐚𝐫𝐦𝐨𝐧𝐲 𝐂𝐚𝐫𝐨𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐌𝐢𝐤𝐚𝐞𝐥𝐬𝐨𝐧. 𝐅𝐚𝐢𝐭𝐡 𝐢𝐬 𝐦𝐲 𝐭𝐰𝐢𝐧," 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐰𝐡𝐨 𝐞𝐚𝐫𝐥𝐢𝐞𝐫 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐂𝐥𝐚𝐫𝐢𝐬𝐬𝐚 𝐚𝐝𝐝𝐞𝐝.
"𝐀𝐧𝐝 𝐰𝐞 𝐛𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐥 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐨𝐟 𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐨𝐦, 𝐂𝐥𝐚𝐫𝐢𝐬𝐬𝐚 𝐆𝐢𝐥𝐛𝐞𝐫𝐭," 𝐅𝐚𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐝𝐝𝐞𝐝.
"𝐓𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐩𝐨𝐬𝐬𝐢𝐛𝐥𝐞. 𝐕𝐚𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞𝐬 𝐜𝐚𝐧𝐧𝐨𝐭 𝐩𝐫𝐨𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞," 𝐊𝐥𝐚𝐮𝐬 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐢𝐧𝐬.
"𝐘𝐞𝐚𝐡, 𝐰𝐞'𝐥𝐥 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫," 𝐅𝐚𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐇𝐚𝐫𝐦𝐨𝐧𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐂𝐥𝐚𝐫𝐢𝐬𝐬𝐚 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝.
𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐫𝐞𝐦𝐢𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐄𝐥𝐞𝐧𝐚.
"𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐬. 𝐓𝐰𝐨 𝐤𝐢𝐝𝐬. 𝐓𝐰𝐢𝐧𝐬," 𝐂𝐥𝐚𝐫𝐢𝐬𝐬𝐚 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲, 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐠𝐮𝐫𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐨𝐰 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝.
"𝐈'𝐦 𝐚𝐧 𝐮𝐧𝐜𝐥𝐞?" 𝐊𝐨𝐥 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐑𝐞𝐛𝐞𝐤𝐚𝐡 𝐰𝐡𝐨 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐬𝐡𝐫𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐬𝐞.
"𝐘𝐞𝐬! 𝐒𝐡𝐞'𝐬 𝐧𝐚𝐦𝐞𝐝 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐦𝐞," 𝐂𝐚𝐫𝐨𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧𝐥𝐲 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐂𝐥𝐚𝐫𝐢𝐬𝐬𝐚 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝.
𝐅𝐚𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐇𝐚𝐫𝐦𝐨𝐧𝐲 𝐬𝐞𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐞𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠.
YOU ARE READING
𝐃𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬 𝐨𝐟 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥𝐬 || WTS (𝘊𝘰𝘮𝘱𝘭𝘦𝘵𝘦/𝘙𝘦𝘸𝘳𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨)
Fanfiction"She remembered who she was and the game changed," Book one: 𝐃𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬 𝐨𝐟 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥𝐬 (the vampire diaries) Book two: 𝐁𝐞𝐲𝐨𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥𝐬 (the originals) Book three: 𝐄𝐜𝐡𝐨𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥𝐬 (legacies) Clarissa Gilbert's lif...