Part 2

7 2 3
                                    


Ma találkozomaz ördöggel , vagyis bocsánat az anyám szeretőjével találkozom aki nem más mint..... 3-at tippelhetett az illető nem más mint Mr Kang. A volt tánctanárom aki szerint egy tehetségtelen barom vagyok és most még szépen fogalmaztam .Szóval most elég ideges vagyok . Perszze a telefonom is csörögni kezdett és meg sem nézve ki az kaptam fel és kiabáltam bele.

-MI VANNNNNN?????

-Hyunjin baj van?-kérdezte a másik feléről Felix olyan cukin hogy gyből frászt kaptam hogy vele kiabáltam Istenem miért ilyen mocsok az életem???

- Jaj bo-bocsi é-één nem tu-tudom hogy mi-miért ki-kiabáltam az előbb-dadogtam rémülten

-Semmi baj te is biztos Mr kang miatt vagy ideges . Megértem én is az vagyok.-monddja mire kifújom a bentartott llevegőt.

-Szóval miért hívtál ?

- Ja csak azért mert Channal itt vagyunk a házad előtt hogy elvigyünk az idol képzőbe.-mondja mire lefagytam majd az ablakoz rohantam és elnevettem magam. Felix egy oriási sárga pólót viselt egy sárga gatyával Chan hasonló szürkében . Ezért én felvettem egy hasonló fehér szettet és elővettem a skzoo kitűzőm amit a másik két srác is rá tűzött a pólójára.

-Itt vagyok !!-kiabáltam mire a két srác rám nézett és elmosolyodott .

WAAAAA FELIXNEK OLYAN SZÉP A MOSOLYA WAAAAAA

-HELLO-ugrott a nyakamba Lixie amire lafagytam de azután lassan visszaöleltem és bróbáltam nem kiabálni az örömtől .

-Szerintem induljunk-szólalt meg Chanogva,mire Felix gyermeki izgatottsággal indult el vagyis inkább ugrált az autó felé .  

-Végre itt vagyunk szólalt - meg Chan - induljunk mert elkésünkMr Kang fogattatásáról.

 De nekem ekkor egy őrült ötlet jutott az eszembe .Felix füléhez hajoltam és belesúgtam azt.

-Figyi mi lenne ha direkt késnénk hiszen Mr Kang mostmár nem a tanárunk használjuk ki ezt-monndtam izgatottan Lix nek - és addig elmehetnénk egy közeli cukiba egy kávéra-vetettem fel az ötletet.Erre a fiú csak cinkosan elmosolyodott és bolintott egyet.

-Menj csak Chan -szólt a barátunk-nekünk még meg kell beszélni valamit , aztszem elmondom neki!

-Végre -sóhajtott a srác, én meg csak értetlenül ültem ott és azon gondolkoztam miről beszélhetnek-de nem késsetek -tette még hozzá erre csak hevesen bólogattunk majd a cukrászda felé vettük az irányt.

-Miről beszéltek Channel az előbb?- kérdeztem értetlenül amikor már a cukrászda egy asztalánál iszogattuk a kávénkat.





Habcsoook

itt a harmadik réész éss lehet hogy még ma kiteszem a negyediket de az is lehet hogy nem 

😅😄😆🤗😍😎😋


Akarsz az én...Where stories live. Discover now