Ayı ile maymun

637 13 5
                                    

Bir varmış bir yokmuş Ormanın birinde myz ile karpuz çokmuş.
Yerlerde hiç çöp yokmuş. Küçük ayı karpuzunu yemiş. Ağzını silmiş ve yürüyüşe çıkmış. Yolda ağaçta sarkan bişey görmüş.
Merak etmiş.ve yanına gitmiş.
küçük maymun ayının kendisine doğru geldiğini görmüş. İpe tırmanarak ağaça çıktı. Ayı
-Nereye kayboldu
die homurdandı.
maymun iple aşağı atlayıp ayıyı korkutmuş. Ayı" Anne" diye bağırmış.

Maymun korkma benim demiş. Sonra ayıya kendisini tanıtmış.
Merhaba tanışalım adım con. Buraya yeni geldik. Burada çok muz var. Ama hiç arkadaşım yok. Arkadaş olalım ?diye sormuş.
Ayı
-benim adım da Rel. Arkadaş olabiliriz.ama beni bir faha korkutmamalısın. Demiş.
Ayı Rel ile Maymun con birlikte oynamaya başlamışlar.
Maymun çok güzel oyunlar biliyormuş. Ayı onun Numaralarını çok beğenmiş.
Bir zaman sonra karınları acıkmış.
Tel tarlaya giderek karpuz koparmış.Con da muz ağacına çıkmış. Bir sürü muz koparmış
Relcona sormuş:
Arkadaşım o kasr muzu yiyebilecek misin?
Con:yiyebildiğim kadarını yerim diğerleriyle de atış yaparım. Demiş. Ayı Rel Conun ne demek istediğini anlamamış.
Bir ağacın gölgesine oturmuşlar.
Yemeklerini  yemeye başlamışlar. Ayı Rel karpuzunu bitirmiş. Kabuklarınıda çöp kutusuna atmış. Con muzlardan biraz yemiş.Sonra kabukları havaya atmaya başlamış. Kabuklar havada iken muzlarla vurmaya çalışıyormuş.
Ayı Rel arkisinin bu davranışına üzülmüş.
Ormanı kirletiyorsun yapma lütfen demiş.
Ama Con onu dinlemiyordu. Oyununu sürdürüyordu.
Bir gürültü duymuşlat.
Bakmışlar ki bir sürü at geliyor. Atların üzerindede maymunle var. Atlar rel ile Conun yanından geçerken öndeki at mza basmış.
Yete düşmüş.
Kral düştü
Die bağırmışlar

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

En güzel anneden çocuklara masallarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin