𝑯𝒊 𝒈𝒖𝒚𝒔 𝑰'𝒎 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓...𝒊𝒅𝒌 𝒉𝒐𝒘 𝒍𝒐𝒏𝒈..😭
𝑴𝒚 𝒎𝒆𝒕𝒂𝒍 𝒉𝒆𝒂𝒍𝒕𝒉 𝒉𝒂𝒔 𝒈𝒐𝒕𝒕𝒆𝒏 𝒂 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒃𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒏𝒐𝒘 𝒊𝒕'𝒔 𝒅𝒆𝒕𝒆𝒓𝒊𝒐𝒓𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏 𝒃𝒖𝒕 𝑰'𝒎 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒕𝒓𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒖𝒑𝒅𝒂𝒕𝒆 𝒂 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆 𝑰'𝒎 𝒐𝒏 𝒇𝒂𝒍𝒍 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌. 𝑳𝒖𝒗 𝒚'𝒂𝒍𝒍 𝒑𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆𝒔!🙉𝑹𝒆𝒃𝒆𝒄𝒄𝒂'𝒔 𝒑𝒐𝒗:
𝑶𝒉 𝒎𝒚 𝒈𝒐𝒅..𝑰'𝒎 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒐 𝒇𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒐𝒖𝒕! 𝑯𝒐𝒘 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝑻𝒘𝒆𝒆𝒌 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔! 𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒐 𝒘𝒓𝒐𝒏𝒈 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒉𝒊𝒎. 𝑯𝑬 𝑭𝑼𝑪𝑲𝑰𝑵𝑮 𝑺𝑼𝑪𝑲𝑺! 𝑰 𝒓𝒂𝒊𝒔𝒆 𝒎𝒚 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒔𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒑𝒆𝒓𝒎𝒊𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒕𝒐 𝒈𝒐 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒂𝒕𝒉𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒂𝒔 𝒕𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕 𝒕𝒐 𝒃𝒖𝒃𝒃𝒍𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒓𝒏𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒆𝒚𝒆𝒔. 𝑰 𝒈𝒆𝒕 𝒑𝒆𝒓𝒎𝒊𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒑𝒓𝒊𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒂𝒕𝒉𝒓𝒐𝒐𝒎, 𝒔𝒍𝒂𝒎𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒍𝒍 𝒅𝒐𝒐𝒓 𝑰 𝒃𝒆𝒈𝒊𝒏 𝒕𝒐 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒌 𝒅𝒐𝒘𝒏. 𝑰 𝒌𝒆𝒆𝒑 𝒕𝒆𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇 𝑰'𝒎 𝒏𝒐𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒅𝒓𝒂𝒎𝒂𝒕𝒊𝒄 𝒃𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝑰 𝒄𝒓𝒚 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒊𝒔!? 𝑮𝒐𝒔𝒉 𝑰'𝒎 𝒔𝒐 𝒉𝒆𝒍𝒑𝒍𝒆𝒔𝒔. 𝑰 𝒃𝒂𝒓𝒆𝒍𝒚 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒂𝒕..𝒕𝒉𝒂𝒕..𝑻𝑯𝑨𝑻 𝑭𝑨𝑮𝑮𝑶𝑻! 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒉𝒚 𝑰 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒕𝒓𝒖𝒔𝒕𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕.
𝑻𝒘𝒆𝒆𝒌'𝒔 𝒑𝒐𝒗:
𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒉𝒐𝒘 𝒕𝒐 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒂𝒏𝒚𝒎𝒐𝒓𝒆. 𝑰 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒔𝒐 𝒔𝒉𝒊𝒕𝒕𝒚 𝒇𝒐𝒓 𝒏𝒐𝒕 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒘𝒐𝒓𝒅 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕. 𝑨𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒂 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒐𝒇 𝒄𝒉𝒊𝒕 𝒄𝒉𝒂𝒕 𝑰 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒊𝒛𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑰 𝒍𝒆𝒇𝒕 𝑹𝒆𝒃𝒆𝒄𝒄𝒂 𝒊𝒏 𝒉𝒆𝒍𝒍 𝒂𝒍𝒐𝒏𝒆. "𝑨𝑪𝑲! 𝑰 𝑳𝑬𝑭𝑻 𝑯𝑬𝑹 𝑨𝑳𝑶𝑵𝑬!" 𝑰 𝒃𝒍𝒖𝒓𝒕 𝒐𝒖𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕 𝒕𝒐 𝒕𝒖𝒈 𝒐𝒏 𝒎𝒚 𝒉𝒂𝒊𝒓. "𝑯𝒆𝒚..𝒉𝒆𝒚 𝒘𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒘𝒓𝒐𝒏𝒈 𝑻𝒘𝒆𝒆𝒌..?" 𝑪𝒓𝒂𝒊𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝑲𝒆𝒏𝒏𝒚 𝒂𝒔𝒌 𝒊𝒏 𝒔𝒚𝒏𝒄. "𝑰 𝑳𝑬𝑭𝑻 𝑴𝒀 𝑭𝑹𝑰𝑬𝑵𝑫 𝑨𝑻 𝑺𝑪𝑯𝑶𝑶𝑳 𝑨𝑳𝑶𝑵𝑬!" 𝑰 𝒚𝒆𝒍𝒑 𝒂𝒔 𝑰 𝒕𝒓𝒚 𝒕𝒐 𝒈𝒆𝒕 𝒖𝒑 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒚 𝒆𝒙𝒕𝒓𝒆𝒎𝒆𝒍𝒚 𝒊𝒏𝒋𝒖𝒓𝒆𝒅 𝒍𝒆𝒈𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒕𝒖𝒎𝒃𝒍𝒆 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍.
𝑪𝒓𝒂𝒊𝒈'𝒔 𝒑𝒐𝒗:
"𝑻𝑾𝑬𝑬𝑲! 𝒀𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒆 𝒅𝒊𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖! 𝑾𝒐𝒏'𝒕 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅 𝒃𝒆 𝒐𝒌𝒂𝒚 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒐𝒅𝒂𝒚?" 𝑴𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝑲𝒆𝒏𝒏𝒚 𝒕𝒓𝒚 𝒉𝒂𝒓𝒅 𝒕𝒐 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝑻𝒘𝒆𝒆𝒌 𝒔𝒕𝒂𝒚, 𝒏𝒐 𝒎𝒂𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒆 𝒔𝒂𝒚 𝒉𝒆 𝒌𝒆𝒆𝒑𝒔 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒊𝒏𝒖𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒍𝒊𝒎𝒑 𝒉𝒊𝒔 𝒘𝒂𝒚 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍. "𝑻𝒘𝒆𝒆𝒌 𝒑𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆, 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅 𝒃𝒆 𝒐𝒌𝒂𝒚? 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝒔𝒕𝒂𝒚 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝑲𝒆𝒏𝒏𝒚 𝒘𝒆 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒊𝒏𝒖𝒆 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖!" 𝑰 𝒔𝒂𝒚 𝒕𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝑻𝒘𝒆𝒆𝒌. 𝑰 𝒈𝒓𝒂𝒃 𝒂𝒉𝒐𝒍𝒅 𝒐𝒇 𝑻𝒘𝒆𝒆𝒌'𝒔 𝒂𝒓𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒓𝒐𝒘𝒏. "𝑻𝑾𝑬𝑬𝑲! 𝑷𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒄'𝒎𝒐𝒏 𝒘𝒆 𝒅𝒊𝒅 𝒔𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒕𝒐 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒊𝒕 𝒖𝒑 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖! 𝒀𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆." 𝑴𝒚 𝒇𝒓𝒐𝒘𝒏 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒔 𝒕𝒐 𝒅𝒆𝒕𝒆𝒓𝒊𝒐𝒓𝒂𝒕𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕 𝒕𝒐 𝒃𝒐𝒊𝒍 𝒊𝒏 𝒎𝒚 𝒆𝒚𝒆𝒔. 𝑰 𝒍𝒆𝒕 𝒈𝒐 𝒐𝒇 𝑻𝒘𝒆𝒆𝒌 𝒂𝒏𝒅 𝑴𝒆 & 𝑲𝒆𝒏𝒏𝒚 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒘𝒂𝒕𝒄𝒉 𝑻𝒘𝒆𝒆𝒌 𝒍𝒊𝒎𝒑 𝒂𝒘𝒂𝒚 𝒕𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍, 𝒅𝒆𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒈𝒆𝒕 𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅. 𝑰 𝒕𝒖𝒓𝒏 𝒕𝒐 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝑲𝒆𝒏𝒏𝒚, "𝑲𝒆𝒏𝒏𝒚..𝒊 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒉𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒍𝒊𝒌𝒆𝒔 𝒖𝒔 𝒂𝒏𝒚𝒎𝒐𝒓𝒆. 𝑰 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒏𝒐 𝒎𝒂𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒆 𝒅𝒐 𝒘𝒆 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒃𝒆 𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒕𝒐 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒊𝒕 𝒖𝒑 𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒎! 𝑨𝒍𝒍 𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒓𝒆𝒔 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒊𝒔 𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒕𝒖𝒑𝒊𝒅 𝒇𝒖𝒄𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅! 𝑰 𝒎𝒆𝒂𝒏 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒖𝒔. 𝑰𝒔 𝒉𝒆 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒕𝒆𝒍𝒚 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒆𝒕 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒖𝒔 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒂 𝒕𝒊𝒏𝒚 𝒌𝒊𝒔𝒔!?" 𝑰 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕 𝒕𝒐 𝒂𝒏𝒈𝒓𝒊𝒍𝒚 𝒄𝒓𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒚 𝒃𝒐𝒕𝒕𝒐𝒎 𝒍𝒊𝒑 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒔 𝒕𝒐 𝒒𝒖𝒊𝒗𝒆𝒓. "𝑯𝒆𝒚 𝒊𝒕'𝒔 𝒐𝒌𝒂𝒚 𝑪𝒓𝒂𝒊𝒈, 𝒉𝒆'𝒍𝒍 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒊𝒛𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒍𝒊𝒎𝒑𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒖𝒔. 𝑳𝒆𝒕'𝒔 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒆𝒕 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒊𝒕. 𝑰𝒇 𝒉𝒆 𝒕𝒓𝒖𝒍𝒚 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒔 𝒖𝒔 𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒉𝒐𝒘 𝒃𝒂𝒅𝒍𝒚 𝒉𝒆'𝒔 𝒉𝒖𝒓𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒔 𝒊𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆, 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆'𝒅 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒆 𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒂𝒓𝒅 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒇𝒐𝒓 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒊𝒗𝒆𝒏𝒆𝒔𝒔." 𝑲𝒆𝒏𝒏𝒚 𝒔𝒂𝒚𝒔 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒓𝒆𝒂𝒔𝒔𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈𝒍𝒚 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒉𝒆 𝒍𝒆𝒂𝒏𝒔 𝒇𝒐𝒓𝒘𝒂𝒓𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒂 𝒉𝒖𝒈 𝒕𝒐 𝒄𝒐𝒎𝒇𝒐𝒓𝒕 𝒎𝒆. "𝒀𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒐 𝒇𝒖𝒄𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒔𝒆 𝒂𝒓𝒆𝒏'𝒕 𝒚𝒐𝒖." 𝑰 𝒄𝒉𝒖𝒄𝒌𝒍𝒆 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒄𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝑰 𝒉𝒖𝒈 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒖𝒓𝒚 𝒎𝒚 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒔 𝒓𝒂𝒈𝒈𝒆𝒅𝒚 𝒐𝒓𝒂𝒏𝒈𝒆 𝒑𝒂𝒓𝒌𝒂. "𝑰 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒃𝒆𝒍𝒊𝒆𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒎𝒂𝒏𝒂𝒈𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒇𝒊𝒏𝒅 𝒂𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒐𝒏𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝒊𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒊𝒛𝒆." 𝑰 𝒉𝒖𝒇𝒇 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒑𝒖𝒍𝒍 𝒂𝒘𝒂𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝑲𝒆𝒏𝒏𝒚'𝒔 𝒆𝒚𝒆𝒔. "𝑱𝒖𝒔𝒕 𝒍𝒆𝒕 𝒐𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒊𝒏𝒏𝒆𝒓 𝒇𝒂𝒈𝒈𝒐𝒕 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒌𝒊𝒔𝒔 𝒎𝒆."
YOU ARE READING
Let's Just Give It a Shot.../Creekenny
FanfictionStory Description _________________________________ ↓ _________________________________ This is a Creekenny story which also includes Style & Bendy. It contains the following: Fluff, Angst, and maybe smut. (...