A tavalyi évem szépen szólva is szarul indult. Éppen egy alkalmi kapcsolatomnak lett vége, ahol nagyon megszerettem a nálam fiatalabb társamat. Ha őszinte akarok lenni, a családi állapotom sem a legjobb, sőt, igazából senkinek nem kívánnám ugyanezt. Édesanyámmal nagyon rossz kapcsolatban élek, emiatt kollégista vagyok, hogy minél kevesebbet kelljen vele találkoznom, na meg azért is, hogy könnyebb legyen az iskolába jutásom a mindennapokban. Az iskolám az ország Délkeleti részén található, míg anyukám az Északin. Előző évben kezdtem a második évemet a kollégiumban és a suliban is. Ekkor jött be az órarendembe az olasz. Azt mondták találtak végre egy tanárt aki teljesen jól beszéli a nyelvet, tanárok hiányában pedig egyből fel is vették. Az első pár hétben még magam alatt voltam, és nem szenteltem neki túl nagy figyelmet, de aztán hirtelen elkezdtem vele beszélgetni, az új olasz tanár nagyon megértő volt, figyelmes, laza és olykor még vicces is. Eltelt egy hónap amióta elkezdődött megint az év amit végig kellett csinálnom, én pedig kezdtem valamit érezni a tanárom iránt, ez igen nagy dolog volt nekem, mivel az előző fiú iránti érzelmeim levittek az életről, a tanár úr miatt még az élethez való kedvemet is visszakaptam. Az év további részében már nagyon ritkán, de váltottam vele egy-két szót, illetve minden reggel amikor kiültem az iskola lépcsőjére direkt azt várva, hogy mikor jön fel valamelyik osztályhoz órát tartani. Egyre és egyre jobban vonzódtam a tanár úrhoz, noha még időközben azt is megtudtam, hogy barátnője van. A születésnapja pont nyár elején volt, így ezen a napon még kedveskedtem is neki egy kisebb ajándékkal. A nyaramat valahogy túléltem nélküle, már-már azt hittem ki is szerettem belőle, de most, hogy újra az év elején vagyunk, rá kellett, hogy jöjjek: még mindig ugyanannyira szeretem ezt az embert. Elhatároztam, hogy ebben az évben szeretnék közelebb kerülni hozzá, itt kezdeném a történetet.
YOU ARE READING
Teacher's pet
RomanceEgy fiatal lány akivel nem bánik kesztyűs kézzel az élet és az új tanárban talál megnyugvást.