Türkiye'nin gözünden
(
Bu kitap kıyamet gününde ele alacak)
Biz Türkler taştan şekil yapıp taşa tapan bir millet değildik. Peygamberler yoldan çıkmış, ahlaksız, cahil millete yol göstermeye çalışır. Ama biz Türklere hiç peygamber gelmedi çünkü biz kolayca şeytana uyan bir millet değiliz.
Kur'an'ı Kerim'de şöyle der:" eğer siz Allah'a yüz çevirirseniz Allah'ta başka bir kavim bulur. Bu kavim Allah'ı sever Allah'ta onları sever. Onlar Allah yolunda kâfirler ile savaşır..."
İşte o benim atalarım oluyor. İlk Türk Nuh'un oğlu yasuf'un oğlu ve ondan sonraki nesiller hep türk. Galipa hz. Nuh'ta türk? Onu bilemem? Ama Hz.Zulkarney Türk oğlu türk'tü. Belki'de biz bu şekilde diğer insanlardan üstün olduk? Kuran'da "Türkler bu dünya'yı 2 kez hükmedecek diyor "
kıyamet günü ile ilgili tabirin'de "deccal insan kılığında ilk peygamber sonra tanrı olduğunu söyleyecek. Ve herkes ona inanacak ona inanlar cehenneme gidecek işte orada olan Türklerin son savaşı olacak... kaybetmekten korkuyorum çünkü son nesil benim."
hz İsa gökyüzünden inip deccal'ı öldürecek ama onun ordusu Türkler olacak ve hz İsa'nın yanında hz. Medih olacak. Sanırım Türk? Türkleri eski özüne kavuşturup Müslüman ve Türklere kim zarar verirse onları kendisi o kıyamet bile korkacak şekilde savaş açıp acı çektirecek.
Ya ben? O savaşta cinler ve şeytanlar arasında nasıl savaşırım? Atalarımın yüzüne nasıl bakarım? Peygamberler olan atalarıma? Ve vaktiyle Türklerin arasında dolaşan diğer peygamberler? Kafam çok karışık... Atamın hapsetti'ği yecüc ve mecüc.
Yazarın gözü
Türkiye ayağı kalktı ve aynanın karşısına geçti. Sanırım saçmalıyordu? Ama bu hayatın gerçekleri ve o diğer ülkelerden farklı olmuştu. Bu onun suçu değildi onun soyu bir peygamberin evlenip bir çocuk getirmesi ve o çocuğun babası gibi özel olup bu kalıntı'yı bir nesle yayması ile başladı.
Ama kısa sürede Allah yolunda kâfirlerle savaştıkları için bir çok peygamber oluşmasına ve birçok peygamberlerin sürekli uğramış bir kavim olmuş...
Tâbi bunu birisine anlatsam bana kıçı ile güler. Onlar Tevrat, İncil'i insanlar tarafından uydurma fikirleri ile yazılmış kitap. Müslüman ülkeler ise çoğu perişan hâlde acı, zulüm çekiyor çoğu ise Avrupa Amerika köpeği...
Türkiye boş fikirler ile uğraşmaktan bıkıp yatağa uzandı. Birden telefon çaldı, eline aldı ve açtı.
-:" sadece nefes sesleri gelir"
Türkiye*🇹🇷
" Hatta hangi o*ospu Çocuğu var?"-:" sadece sabrını ölçmek istedim? Neyse son zamanlarda kötü görünüyorsun?"
Türkiye*🇹🇷
" Sanane!"-:". Kızgın isen sana Orkid hediye ederim"
Türkiye*🇹🇷
" Bak! -"-:" neyse deccal varya -"
Türkiye*🇹🇷
" Kes! -"Türkiye telefonu sertçe kapattı. Birden içeri Kazakistan ve kardeşleri girdi.
Amerika*🇺🇸
" Bana karşı doğru düzgün konuş hindi! Neyse NATO toplantısı var! Ve sen neredesin? "Türkiye*🇹🇷
" Dünyanın sonu değil -"Amerika*🇺🇸
" Hayır değil ama senin için az sonra böyle olacak Hindi! İsa adına yemin ederim seni şükran günü hindisi olarak yerim! "Türkiye *🇹🇷
" Üff tamam yoldayım zaten "Amerika*🇺🇸
" Beni şaşırttın hindi "Amerika telefonu kapattı. Türkiye ise apar topar üstünü giydi ve acele şekilde makyaj ve saçını hızlıca taradı ve dalgalı hale getirdi.
Biraz zaman sonra
Türkiye binaya vardı. Ayağı çok acıyordu. Topuklu ayakkabı ile koşmaktan perişan oldu. NATO binasının önüne geldi hemen dikiz aynası ile üstüne başına kontrol etti.
İçeri girdi, ve sekreter masasına ilerledi. Etrafta Amerika yoktu bu iyiydi. Şimdiki toplantısının İsveç ile yazdığını gördü.
O kadar geç kalmamıştı. Toplantı binasına girdiğinde İsveç'i bulamadı, birden kapı açıldı ve İsveç girdi.
Türkiye*🇹🇷
" Toplantı yoksa bittimi?"İsveç*🇸🇪
"Hayır sadece geç gelmek istedim ama boşver Amerika'ya söylemesek bir şey olmaz"Biraz zaman Atlaması
Toplantı kötü bitmişti, İsveç Türkiye'nin zararı olan terörü hâlâ destekliyordu. Türkiye iç çekti, bu çok sıkıntılı olacak gibiydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Angel
FantasyHikayede Türkler ana karakter Türkiye ve Türklerin karanlık sırrı Ruhani bir varlık olması. Ataları Turkland olan Türklerin diyarı geçmiş dilli ile Ruhani varlık olan yerden geldiler. Türkiye ve kardeşleri yaşamı boyunca insan gibi davrandılar ama...