פרק ראשון: היי,אני ליהי ,בת 16 וחצי מישוב קטן ששמו 'פלרוניה',קליפורניה ואם רציתם לדעת את הסיפור הנורא שלי,אז ככה,לפני חודש וחצי אני נאנסתי,זה היה בחופש הגדול,עוד בכמה ימים שהוא עוד התחיל,ואני הלכתי לים עם חברות,וכשחזרתי הביתה הייתי לבד,זה היה בסביבות 22:30 וזה היה טיפה מאוחר,הייתי בדרך הביתה ונעצרתי כדי לשים עליי את השמלה שלבשתי מעל בגד הים שלי לפני ששחיתי. היה לידי מין בחור בלונדיני שניראה די שתוי או משהו והוא הסתכל עליי,זה היה מפחיד. הוא היה עם חברים שלו,שכניראה גם הסתכלו עליי. אני ממש נילחצתי אז התחלתי ללכת מהר,ואז התחלתי לרוץ ולרגע שמעתי צעקה "תפסו אותה" רצתי מהר יותר , אבל לרגע אחד הבחור הבלונדיני הזה קשר אותי,כיסה לי את העיניים ואת הפה, אולי באמת הייתי משותקת מילולית,אבל השתתקתי. זה היה כלכך מפחיד הוא תפס לי את הידיים וקשר אותם גם בחבל,בזמן שהתחלתי לבכות,הוא העלה אותי למכונית שלו והושיב אותי לידו בזמן שנהג. החברים שלו היו במושב האחורי ואני המשכתי לבכות,עד שלבסוף שתקתי. הם לקחו את התיק שלי,אז לא יכולתי להתקשר למישהו או לעשות משהו בכלל. אחרי שהוא הוציא אותי מהאוטו הוא הוריד לי את כיסוי העיניים והוביל אותי יחד איתו למין,מחסן כזה. נטוש,מלוכלך,מזוהם אוי ושלא נדבר על הריח של המקום הזה. היו שם שני ספות,בצבע ירוק כהה,שולחן,טלווזיה. ועוד שני דלתות שאני די בטוחה שהיו השירותים והמקלחת. החברים של הבלונדיני הזה עזבו והשאירו אותי לבד איתו. הוא התחיל להפשיט אותי ולגעת בי,בזמן שלא יכולתי לזוז. ואז הוריד לי את כיסוי הפה ששם לי,ואת החבל שעצר את הדם בידיים שלי. התחלתי לצעוק "הצילו הצילו" בזמן שהוא הורה לי לשתוק,והחטיף לי כאפה,שמעתי דפיקה בדלת והמשכתי לצעוק, הוא הכניס אותי לחדר ההאמבטיה ונעל אותי, הוא שכח לשים לי את הכיסוי ששם לי בפה אז המשכתי לצעוק למרות שהייתי נעולה. המשטרה שברה את דלת המקלחת ועצרה את הבלונדיני הזה. התלבשתי חזרה ולקחו אותי לתחנה,רעדתי. הם ביקשו ממני לספר כל מה שקרה,והגשתי תלונה אבל אני לא באמת יודעת מה קרה עם האיש ההוא. אני די בטוחה שהוא נעצר או משהו. בכל מקרה,החזירו אותי הביתה,ולא סיפרתי לאף אחד על זה עד שבסופו של דבר סיפרתי לאמא שלי כי הייתי חייבת לפרוק את זה למישהו. בכל מקרה הייתי אצל כל מיני פסיכולוגים והם דיברו אותי ודיברו אבל זה לא ממש עזר ,אז מחר אני מתחילה את כיתה י' בבית ספר חדש. בהצלחה לי? אני מניחה.