Ep9

1.2K 75 14
                                    

 
     Nc (ត)

Gem: អ្ហឹស ..នេះទើបទេថ្ងៃមុនសោះអូនតឹងហើយរឹតបងចង់ដាច់ហើយfot(នេះបានទឹកកា*fotជំនួយជំនួសទឹករំអិលផងទើបមិនសូវពិបាកខ្លាំង)

Fot:អឹម...(gemបានអោនទៅថើបមាត់fotនិងអណ្តាតទាំងពីរប្រលែងគ្នាដួសដងយកភាពផ្អែមពីគ្នាទៅវិញទៅមក)

Fot:អ្ហឹស.... អ្ហាស៎ៗៗៗ...... អ្ហឺស(fot ស្រែកថ្ងូរតាមកម្លាំងដែលបោកផ្ទប់)

ផ្លាប់ៗៗៗៗផ្លាប់ៗៗសម្លេងប៉ះសាច់គ្នាលឺសូរយ៉ាងពិរោះ(😭🙏)

ដៃមឹករបស់gemនៅមិនស្ងៀមក៏ទៅឈ្លីលើចុងដោះរបស់fot ឯfot ដៃបោចសក់gemផងខ្វាចផងតាមអារម្មណ៍ស្រើបស្រាលរបស់ខ្លួន

Fot:អ្ហឺសៗៗ..... gemអោយលឿនgem...លឿន..ជាងនេះអូនជិតចេញហើយ
(នៅពេលដែលលឺអ្នកខាងក្រោមអោយបន្ថែមល្បឿនបែបនេះគេសម្រុកកាន់តែខ្លាំងមិនអោយខកបំណងទេ)

gem&fot :អ្ហឹស.....(ទឹកទីមួយបានបញ្ចប់gemបានបាញ់ទឹកនោះចូលពេញខ្លួនfot )
Gem:ដូរក្បាច់ល្អទេ   (gemមើលទៅfotដូចមិនទាន់អស់ជាតិថ្នាំក៏ចង់ដូរក្បាច់)
Fot:.....(មិនឆ្លើយតែងក់ក្បាល  រួចgemក៏លើកfotក្រលាប់អោយបែរគូទមកគេវិញ)
Gem:អាស៎....(ហើយក៏បានសកកូនប្រុសរបស់ខ្លួនចូលម្តងទៀត)
Gem&fot:អ្ហឹស....(មិនយូរទឹកទីពីរក៏បានបញ្ចប់ចូលដល់ទឹកទីបី )
  Gemបានលេីកfotអោយអង្កុយពីលេីខ្លួនវិញម្តងហេីយក៏បានសូកកូនប្រុសខ្លួនចូលអុកខ្លាំងៗៗដែលធ្វេីអោយអ្នកខាងលេីនេះអ៊ួលឡេីងចង់ស្លេីរភ្នែកហេីយ(😭😭)
Fot:អាស់....អ្ហឹសៗៗ...gemលឿន....លឿនជាងនេះទៀត(និយាយបន្តេីរថ្ងូរបន្តេីរ)
Gem:អ្ហឹស...fotអូន...អាស់
Fot:gem..លឿនអ្ហឹសៗៗ..អូនជិតចេញហេីយ
Gem&fot:អ្ហឹស.....gemបានបាញ់ទឹកនោះទៅពេញខ្លួនfotម្តងទៀត(ទីបំផុតទឹកទីបីក៏បានបញ្ចប់ហេីយក៏បម្រុងនិងចូលទឹកទីបួន)

Fot:gem...បានហើយអូន..ហត់នេះបងចង់សម្លាប់អូនក៏យ៉ាងម៉េច(និយាយដាច់ៗព្រោះបីទឹកនេះទន់ខ្លួនអស់ហេីយ)
Gem:តែ...(គេនាក់ត្រូវថ្នាំគេចង់ឈប់ហើយឯងនាក់អត់ត្រូវថ្នាំចង់តទៀត)
Fot:ជុប...បានហើយណា(ក្តោបមុខgemផ្តល់ស្នាមថើបមួយ និងប្រាប់អោយឈប់បានហើយ)
Gem:emmក៏បាន...(និយាយទាំងមុខមិនចង់ឈប់ហេីយទឹកមុខវិញមិនបាច់យាយតែក៏ព្រមដកកូនប្រុសខ្លួនចេញពីក្នុងខ្លួនfotហើយក៏ដាក់ខ្លួនគេងអោបfot)
ពេលព្រឹកអាចនិយាយបានថាមិនព្រឹកទេម៉ោងជិត12ថ្ងៃហើយតែមកមើលសង្សារថ្មីថ្មោងមួយគូរនេះវិញមិនទាន់ភ្ញាក់ទេនៅអោបគ្នាស្អិតរមួតព្រោះយប់មិញបាក់កម្លាំងខ្លាំងណាស់តែមួយសន្ទុះក្រោយមកgemក៏បានភ្ញាក់
Gem:....សឺត(គេបានភ្ញាក់មកតែក៏មិនបានដាស់fotដែរនៅសង្ងំមើលមុខអ្នកដែរនៅក្នុងរង្វង់ដៃមួយសន្ទុះហើយក៏ថើបថ្ពាល់fotមួយខ្សឺត)
Fot:អ្ហឹម....(មិនទាន់បើកភ្នែកទេហើយក៏បន្ថែមកម្លាំងដៃដែរអោបនាយក្រាស់និងឆ្មុលមុខចូលក្នុងទ្រូងមុំាថែមទៀត)
Gem:ហិហិ..(ដោយឃើញfotធ្វើចារឹកគួរអោយខ្នាញ់ចឹងក៏រាងអស់សំណើចនិងគេខ្លាំងណាស់ប្រុងគេងមិនភ្ញាក់ម៉ងរឺយ៉ាងមិចនៀក)
Fot:បងសើចអី?(ងើបមុខចេញទ្រូងអ្នកម្ខាងទៀតហើយសួរទាំងឆ្ងល់ព្រោះគ្មានអីត្រូវសើចផង)
Gem:សើចអូននិង
Fot:សើចរឿងអី
Gem:អូនអត់ទៅរៀនទេហ៎?
Fot:នេះម៉ោងប៉ុន្មានហេីយ
Gem:ជិត12ហើយ
Fot:ហឺយ..មិចមិនដាស់ហាស៎ហើយនៅមកសើចទៀត(លឺចម្លើយហើយក៏ក្តិចដើមដៃgemដែរមិនដាស់ខ្លួន)
Gem:អួយ..បងមិចដឹងបើបងទើបភ្ញាក់ដែរនិង
Fot:បានហើយងើបទៅមិនទៅធ្វើការធ្វើអីទេហី
Gem:ធ្វើយប់មិញជាមួយអូនហើយៗហត់ណាស់..
Fot:gem...(និយាយទាំងពេបមាត់រកយំ)
Gem:អា៎ៗបងសុំទោសៗៗ(អោបលួងលោមអ្នកដែលរកយំ)
Fot:ទៅងូតទឹកទៅ
Gem:ជុប..ហើយចុះអូនអត់ងូតទឹកទេ
Fot:បងងូតមុនទៅ
Gem:emm..(ថាហើយក៏ចូលងូតទឹកបាត់ទៅ)
Fot line
បន្ទាប់ពីgemចូលបន្ទប់ទឹកបាត់fotក៏បានរំកិលខ្លួនទៅយកទូរស័ព្ទដែលនៅលេីក្បាលគ្រែមកមេីល
Phuwin:ឯងបាត់ទៅណាហា៎fotយើងទៅក្លឹបយប់មិញមិនឃើញឯង
Fot:យប់មិញខ្ញុំអត់ស្រួលខ្លួនទើបមកផ្ទះ សុំទោសណាបងដែលមិនបានប្រាប់
Phuwin:ហើយឡូវឯងនៅណា
Fot:ខ្ញុំនៅផ្ទះ
Phuwin:ឯងកុំកុហកបងណាfot បងឃើញផ្ទះឯងចាក់សោក្រៅទេ
Fot:អត់បានកុហកទេ ខ្ញុំថានៅផ្ទះតែមិនមែនផ្ទះខ្ញុំទេ គឺនៅផ្ទះgemយប់មិញខ្ញុំអត់ស្រួលខ្លួនគេនាក់ជូនខ្ញុំមក
Phuwin :អឺ..បានហើយចឹងមើលថែខ្លួនផងបងបារម្មណ៍
Fot:បាទ..បង

Line ចប់បិទទូរស័ព្ទចំពេលgemចេញពីបន្ទប់ទឹកល្មម
Gem:ត្រាំទឹកក្ដៅសិនទៅចាំបងទៅយកខោអាវអោយ(ចេញមកក៏លើកfotទៅដាក់ក្នុងបន្ទប់ទឹកត្រាំទឹកក្ដៅរួចក៏ចេញដើម្បីទៅយកខោអាវអោយfotតែពេលចេញទៅ...)
ម៉ែដោះ: អ្នកប្រុសលោកស្រីហៅទៅជួប(ម៉ែដោះប្រាប់gemថាម៉ាក់ខ្លួនចង់ជួប)
Gem:នេះម៉ាក់មកហ៎ ម៉េចបានខ្ញុំមិនដឹង ហើយគាត់មកតាំងពីពេលណាម៉ែដោះ
ម៉ែដោះ:មកតាំងពីព្រឹកមកម្លេះតែមិនឃើញអ្នកប្រុសចុះមកសោះ
Gem:ចឹងម៉ែដោះប្រាប់ម៉ាក់ទៅតិចទៀតខ្ញុំចុះទៅជួប
(និយាយរួចក៏ឡើងទៅបន្ទប់ដាក់ខោអាវយកខោអាវអោយfotរួចរាល់)
Gem:បងទៅជួបម៉ាក់នៅក្រោមម៉ាភ្លែតណា  អូនចង់ទៅអត់?
Fot:ហើយចោះបងចង់អោយអូនទៅអត់(សួរបកទៅវិញព្រោះខ្លួនក៏មិនសូវហ៊ានម៉ានដែរ)
Gem:បងចង់អោយទៅព្រោះចង់ណែនាំអូនអោយម៉ាក់ស្គាល់ដែរ...ចឹងតោះទៅ
Fot:តែ...
Gem:ជុប..កុំភ័យជឿរបង តោះ(ថើបមួយអោយកម្លាំងចិត្ត)
Fot:emm

Thank a lot for your reading  vote and cmt hope you guy enjoy it and see u in next ep🤍
Fb:Luna

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 23, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ក្លឹបផ្ដើមស្នេហ៍Where stories live. Discover now