1.DEO

50 5 4
                                    

Andrea'sPOV
Moja ljubav se desila pre 7 god. Imala sam 6 god i bila sam u parku sa starijom sestrom.. U tom trenutku sam ugledala nekog prelepog decaka koji se ljuljao na ljuljasci bila je to ljubav na prvi pogled.. Odjednom je on pao sa ljuljaske i povredio se a ja sam otisla kod njega i pitala sam ga : 'Jesi li dobro?" on je odgovorio da jeste.. Onda mi je pruzio ruku i rekao:" ja sam milos" ja sam rekla:"drago mi je ja sam Andrea".. Osecala sam nesto snazno i bilo je prelepo a onda sam shvatila da je to ljubav. Moja prva ljubav.. Kada sam otisla kuci ceo dan sažk razmisljala o njemu i pitala sam se da li cu ga ikada vise videtii.. Prolazili su dani a ja ga nisam vidjala i tako je prosla godina... Posla sam u skolu a odjednom je neka ruka stala na moje rame ubrzo sam se okrenula a to je bio Milos .. Toliko sam se obradovala sto sam ga videla da sam ga zagrlila.. Isli smo zajedno u skolu i bili smo najbolji prijatelji u skoli sam imala mnogo drugarica ali jedna mi je bila najbolja.. Njoj sam pricala sve tajne i jednom sam joj slucajno rekla da mi se Milos svidja bilo je to u 2. Razredu ali ona je to svima prenela i svi su ga poceli zadirkivati. Od tog dana on nije progovorio sa mnom ponasao se kao stranac,bila sam mnogo tuzna.. U 5. Razredu nismo bili u istom odeljenju,doselila se neka devojcica ,nisam znala ko je ona ali sam bila radoznala i odjednom smo postale BFF a ona je Anastasija iako nismo bile u istom odeljenju stalno smo bile zajedno i pravile nestasluke.. Trebali smo ici na ekskurziju a ja sam ignorisala Milosa kao i on mene..

Anastasija's POV

'Spakujte se,sutra se selimo'-bile su reci moga oca,kada sam se jednog septembarskog dana vratila iz skole.Plasila sam se nove skole,prijatelja,svega.Nisam zelela da ostavim svoje prijatelje,svoj kraj,ali protiv oceve odluke nisam mogla nista.
Bio je to veliki grad.Isla sam cesto u njega,ali sad me je plasio.
Bilo je vece i svom novom stanu sam se spremala za moj prvi dan u novoj skoli.
Blizeci se jutro,moj strah je postajao sve veci.'Vreme je'-pomislila sam,i sa majkom se uputila ka skoli.
Nije bilo tako lose.Svi su me brzo prihvatila i sa svima sam se super druzila.Upoznala sam Andreu,koja je ubrzo postala moja bff.Nisam zelela da se zaljubim,mislila sam da je to igra u kojoj onaj ko najvise voli uvek gubi i biva povredjen.A onda je dosla moja prva ekskurzija sa novim drustvom ....

Ovu pricu pisemo moja drugarica i ja.Radnja se odvija po istinitim dogadjajima.
Pisite nam savete i kritikee :)

Ljubav je u vazduhu <3Where stories live. Discover now