1.

36 8 6
                                    

Sırf sıkıldıkları için bir kafede akşamları çalışır jisung bir gün yine işlerinin başındaydılar.

Jis: Felix bu gün kafeyi gece kapatacağız sende benimlesin değil mi?

Lix: Jisung üzgünüm ama ben erken çıkacağım bugün..

Jis: peki Lix yapacak bişey yok o zaman..

Aradan yarım saat falan geçmişti ve Felix çıkmıştı, Jisung'da zaten müşteri olmaz diye kafeyi temizlemeye başlamıştı. Ardından içeriye genç bir çocuk girdi mor saçlı bir çocuktu. Jisung hemen yanına gidip.

Jis: Merhaba beyefendi ne istemiştiniz?

Jisung o kadar tatlı ve güler yüzle sormuştu ki mor saçlının dikkatini çekmişti hemen.

Mh: Ben Ice latte alayım tatlı çocuk bu arada ismim Lee Minho.

Jis: tamam Bay Lee...

*10 dakika sonra*

Jisung siparişi hazırlayıp verir. Minho da bir yudum alır ve karşısındaki bedenle sohbet etmeye çalışır.

Mh: Oturur musn? Bana eşlik et.

Jis: şey işlerim var benim..

Mh: hadi ama kafede kimse yok zaten değil mi?

Jis: peki tamam..

Mh: adın ne?

Jis: Han Jisung

Mh: hm~ peki kaç yaşındasın Jisung?

Jis: 22 sen?

Mh: oh- küçüksün benden 24 bende..

Jis: Bay Lee saat geç oldu kapatmayım kafeyi...

Mh: tamam çıkıyorum Jisung görüşürüz!

Minho çıkıp gider Jisung da son kez etrafı temizler ve bir kolye bulur, kolyeyi en son nerde gördüğünü hatırlar ve evet Minho'nun boynunda. Jisung kolyeyi boynuna takar kaybetmemek için ve elbet yine Minho ile karşılaşacağını düşünür. Sonra anahtarını çantasını aldığı gibi çıkıp kafeyi kilitler ve eve doğru yol alır.

*1 saat sonra*

Sonunda jisung eve varmıştı ve ilk arkadaşı Felix'e baktı ve çoktan uyuduğunu gördü. Daha sonra sessizce üzerini değiştirip salona geçip oturdu. Kolyeyi boynundan çıkarıp incelemeye başladı.

Jis//: buda ne böyle üzerinde bişey yazıyor ama çok küçük yazılar ve silinmiş okunmuyor. Bune böyle ya?

Bir anda odaya felix girer.

Lix: Aa Jisungie gelmişsin!!

Jis: Ay felix korkuttun ya!

Lix: özür dilerim jisung ama elinde sakladığın şey ne?!

Felix sorduğu gibi Jisung'un elinden kolyeyi alır. Jisung sinirle ayağı kalkar ve bağırarak konuşur.

Jis: VER O KOLYEYİ FELİX!

Lix: noldu Jisung nie bu kadar kızdın ki neresi önemli bu eski kolyenin?

Kolye//Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin