6.Bölüm

58 6 0
                                    

''ne saçmalıyorsun Chanyeol'' demişti Jin ''doğru'' demişti baekhyun Jin ise ayağa kalkmıştı ''hayır, hayır abisi yengesini öldürecek kadar cani değil'' ''sende gördün aslanlara attığını da'' ''al bak'' telefonu uzatmıştı Chanyeol. Jin telefonu aldı ekranda da ortaokula giden bir Taehyung bir yanında annesi bir yanında babası Taehyung elinde ise ultrason fotoğrafı vardı. Jin'in eli ağzına gitti. Gözünden yaşlar akmaya başlamıştı ''a-ma na-sıl olur bu''

''bilmiyoruz Jin'' '' tek bildiğimiz bir aileyi öldürmesi'' Jin sağa sola dönüp duruyordu ''hayır hepsini öldürdü neden Taehyung yaşıyor neden öldürmemiş onu neden!'' ''şişt herkesi uyandıracaksın şimdi otur şuraya'' Jin oturmuş sinirden saçını çekiştiriyordu ''peki, o birlikte olan kişiler'' diye sormuştu Baekhyun Jin kafasını kaldırmış Chanyeol'a bakıyordu gözleri kıpkırmızıydı ''annesiyle amcası bilmiyorum ya gerçekten birlikte olmuşlar ya zorla ya da tecavüz'' ''bu bizde soru işareti yapıyor'' hepsi ellerini çenesine koymuş düşünüyorlardı

''Chanyeol'' demişti Jin. ikili Jin'e dönmüştü ''efendim'' ''aslında babası amcası olmasın'' ''bilmiyorum olabilir birlikte olmuşlar sonuçta'' Baekhyun elini masaya vurdu. ''Yah ne yapıyorsun'' '' özür dilerim kendisinin oğlu için öldürmemiş olabilir mi?'' Jin düşündü '' öyle bir görüntü yok'' ''haklı olabilir Jin çocuğunu almak için ama neden yetimhane büyüdü o zaman'' ''bilmiyorum çıldıracağım'' Chanyeol ayağa kalkmıştı. ''öncelikle işimiz dna Jin sen adamı gördüğünde dna için kanıt almaya bak'' elini çenesine götürmüş sağa sola dönüyordu Chanyeol.

''ve amcasını biri daha vardı buraya gelen amcasının arkadaşı onlar gelince zihinlerini oku hani görünce illa temas kur bizde tamamlayalım'' ''Jin sen Taehyung hafızasına bakamıyor musun'' ''maalesef kendi isteğimiz üzerine bakabiliyorum sadece'' ''oh anladım'' Baekhyun ayağa kalkmıştı. ''bugünlük yeter saatte geç oldu yatalım hadi'' '' tamam iyi geceler size'' masadan kalkmıştı ''iyi geceler jinshi'' Jin sadece gülümsemiş arkasını dönmüştü. Baekhyun Chanyeol'un koluna girmişti gülümsüyordu ''bakıyorum da mutlusun'' ''rahatladım çünkü sana bir şey anlatamadığım için canım sıkılıyordu'' Chanyeol sadece burnunu sıktı Baekhyun'un.

Jin odaya girdiğinde uyumuş bir Taehyung'la karşılaştı yanına gidip diz çökmüş bir süre yüzünü izledi sonra yanağını okşadı kalkmış saçını öpmüştü '' özür dilerim Tae'' demiş ayrılmıştı sonra kendi yatağına geçti yüzünü Taehyung'a döndü. Annesinin ölümü babasını ölümü daha doğmamış kardeşinin ölümü amcasının elindeydi ah nasıl yapabilirdi ki masum aileye şuan karşımda şuan masuma ailden bir parça var ve hiçbir şeyi bilmeyen ya gerçekten de amcası babasıysa ne olacaktı

''hyung niye ağlıyorsun'' Jin ellerini yanağına götürdü ağladığının bile farkında değildi ''uyandırdım mı seni'' kafasını sallamıştı Taehyung ''evet sesine kalktım iyi misin'' hâlbuki heyecandan uyuyamamıştı kapı sesi duyunca uyuma taklidi yapmıştı. ''evet iyiyim iyi'' demiş gözlerini silmişti '' gerçekten mi ama öyle gözükmüyorsun''

''Taehyung lütfen zorlama sadece sarılıp uyumaya ihtiyacım var'' Taehyung ise duyduğuna şaşırdı ''ne'' ''duydun işte Tae ikiletir me'' Taehyung ise üstündeki yorganı kaldırmıştı. Jin'de hemen yataktan çıkmış Taehyung yanına uzanmıştı ayaklarını birbirine dolamış yüzünü göğsüne koymuştu. Taehyung ise elindeki yorganı üstlerine kapatmış kendine daha çok çekmişti Jin'i. kafasını saçına koymuştu. Hep bunun hayalini kurardı.

Jungkook odaya girmişti Jimin'e baktığında uyuyordu onun bu halde olmasını kendisi suçluyordu o iğrenç şakayı yapmasaydı şuan acı çekiyor olmazdı yine gözleri dolmuştu yanına gidip diz çöktü. Yüzündeki saçları çekti sonra elini tuttu ''özür dilerim jiminshi'' demiş gözünden yaş akmıştı sonra alnını ellerinin üstüne koydu bir süre öyle kaldıktan sonra uykuya daldı

Güç •Taejin•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin