Bu bölüm düz yazı yapıcam çok mutluyum ehehehe
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Jake'e son mesajı attıktan sonra heyecanla kendimi koltuğa atıp yüzümü yastığa gömdüm. Resmen çocukluk aşkıma hislerimi açık açık belli ediyordum ve onunda bana ilgisi vardı. Daha ne isteyebilirdim ki.
Bunları düşünürken birden kapı çaldı. Kapıya doğru yürürken kimseyi çağırıp çağırmadığımı hatırlamaya çalıştım ama aklıma kimse gelmedi. Yavaşça kapıyı açtım ve karşımda Jake'i görmemle gözlerimin şokla açılması bir oldu. O ise bana 32 diş sırıtıyordu. Bu görüntü gerçek olamayacak kadar güzel diye düşünüp birazcık dalmış olabilirim. Hayal falan mı görüyordum yoksa?
Hayal sandığım Jake'in yanağımı parmağıyla dürtmesinin ardından gerçekliğe döndüm. Hala idrak etmeye çalışıyordum. Resmen şuan sapasağlam karşımda duruyordu.
"Jake burda ne işin var?" Diye şaşkınca sordum
"Sen bana gelmeyince ben sana geldim" suratını asıp "yoksa gelmemeli miydim?" Diye sordu.
Cevap verme zahmetine bile girmeden hemen ona sıkıca sarıldım. Boynuna atlamış da olabilirim ehe
Görüşmeyeli boyu epey uzamış ona ulaşmak biraz zor oldu.Ani hareketimden sonra Jake'in şaşırdığı belliydi kaskatı kesilmişti.
Kendine geldiğinde yavaşça ellerini sırtıma sardı ve sarılışıma karşılık verdi."Seni gerçekten çok özlemişim" dediğimde hala sarıldığımız için sadece ensesini görebiliyordum. Ensesinin hafifçe kızardığını fark edince kırkırdadım. Jake'ten ayrılıp yüzüne baktım.
"İçeri gel bakalım"
"Bi an beni hiç içeri almayacaksın sandım" dediğinde ikimizde güldük.
Evim gerçekten sevimli ve ferahtı. Normalde ailemle yaşıyorum ancak şuan anne ve babam tatildeler bu yüzden evde abimle kalıyorum o da eve sadece akşamları geliyor.
"Bu arada kombinin süpermiş" dediğinde neyi kastettiğini anlayamadığım için üzerimdekilere baktım
ONU PİJAMALARIMLA KARŞILADIĞIMA İNANAMIYORUM
"Burda otur tamam mı hemen gelicem" diyip hızlıca odama gidip üzerime doğru dürüst bişeyler giydim.
Tam kapıyı açıp odadan çıkıcakken Jake'i karşımda gördüm.
"Wuhuuu" o klasik ıslığı atıp beni süzmüştü
Bende bu hareketini komik bulmuştum doğal olarak " Üstümü giydim zaten ne wuhusu" dedim
"Doğru ama olsun her halinle mükemmelsin" dediğinde hem gülüp hemde söylediği şeyden dolayı utanmıştım. Hafifçe omzuna vurdum. Birlikte salona doğru yürümeye başladık.
Koltukta yan yana oturuyorduk ve biraz sessiz bir ortam olmuştu bu yüzden gerilmiştim.
"Jake"
"Yn"
Aynı anda konuşmaya başlamamız ironik oldu.
"İlk sen söyle" dedim
"Yok önce hanımlar"
"Ne hanımları lan benden başka hanımlar da mı var döverim seni Jake"
Söylediğime gülmeye başladığında bende onunla birlikte güldüm. O yanımdayken ne de çok gülüyorum öyle
"Başka hanım yok merak etme"
"Aferim olamazdı zaten" diyip havalı havalı saçımı savurdum
"Neyse ben şey dicektim, birden yanıma gelmek nerden esti ve sen adresimi nerden buldun?"dedim
"Aslında birden olan bişey değildi zaten seni görmek istiyodum ama sabah ki pandik olayından sonra görüşemedik malum"
"Sen bana laf mı çarpıyosun"
"Yoo ne alakası var alt tarafı bana pandik attığın için hastanelik oldum"
"Ohoo Jake sen daha şimdiden böyle dırdır ediyosan evlendiğimiz zaman işim var seninle"
"Konu yine nasıl evliliğe geldi"
"Ben getiririm işte öyle hem küçükkende durduk yere sürekli bana evlilik teklif eden sen değil miydin?"
"Ne zaman etmişim be"
"Ne zaman mı etmişsinn?!?!? Oha Jake her oyun oynamaya çıktığımızda bahçeden gördüğün çiçekleri toplayıp koşa koşa yanıma gelip bana evlenme teklif edip duruyodun. Ben reddedincede hayır evlenicez diyodun"
"Tamam doğru"
"Sen sözlerinin arkasında durmuyosun Jake bak işte iyiki zamanında kabul etmemişim tekliflerini unutmuşsun hemen" diyip güldüm.
"Ya ne alakası var 3 yaşında verdiğim sözlerden dolayı suçlanıyorum resmen"
"Banane kardeşim tutamayacağın sözler vermeseydin sende"
"Sen çok meraklısın galiba benimle evlenmeye" diyip sırıttı. Ulan zalim şöyle sırıtma düşüyorum
"Yoo hiçte bile"
"Öyle olsun bakalım"
Beklemediğim yerden vurdu resmen şerro ne diyeceğimi bilemedim.
"Neyse ne diycektim Jerry'leride buraya çağırsana Jerry'yi uzun zamandır görmüyorum diğerleriylede tanışmış olurum"
"Emin misin o kadar kişiyi ağırlamak zor olur bence ben seni büyük anlaşma sokağına götüreyim"
"O da olur fark etmez bana. Hadi çıkalım o zaman"
"Üstüne bişey al dışarısı soğuk"
"Yok üşümem ben çıkalım hadi"
"Peki sen bilirsin"
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Arkadaşlar 2 bölüme bu seriyi bitiriyorum haberiniz olsun duygulu anlar wlfkwktkwlfkw
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember me | Jake Kim Texting
Teen Fictionᴊᴀᴋᴇ × ʀᴇᴀᴅᴇʀ 𝕿𝖊𝖝𝖙𝖎𝖓𝖌 𝓲𝓵𝓴 𝓿𝓮 𝓽𝓮𝓴 𝓳𝓪𝓴𝓮 𝓴𝓲𝓶 𝓽𝓮𝔁𝓽𝓲𝓷𝓰𝓲 ~▪︎~▪︎~▪︎~▪︎~▪︎~▪︎~▪︎~▪︎~▪︎~▪︎~▪︎~▪︎~▪︎~▪︎~▪︎~▪︎~▪︎ y/n birden çocukluk aşkına yazmaya karar verir ama Jake'in bundan haberi yoktur☆