♥︎The next day at Arshiita's bunglow~
"𝑻𝒉𝒆 𝒘𝒆𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒐𝒅𝒂𝒚 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒖𝒓𝒃𝒖𝒍𝒆𝒏𝒕, 𝒈𝒆𝒏𝒕𝒍𝒚 𝒉𝒊𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒊𝒏𝒅𝒐𝒘𝒑𝒂𝒏𝒆 𝒐𝒏𝒆 𝒎𝒐𝒎𝒆𝒏𝒕, 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒓𝒆𝒂𝒕𝒆𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒑𝒆𝒓𝒂𝒕𝒆 𝒊𝒕 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒊𝒕𝒔 𝒇𝒓𝒂𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒆𝒙𝒕". 𝖳𝗁𝖾 𝗎𝗇𝖻𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗋𝖺𝗂𝗇 𝗁𝖺𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝗒𝖾𝗍 𝗌𝗍𝗈𝗉𝗉𝖾𝖽, 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗅𝗆𝗈𝗌𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗇𝗂𝗇𝗀 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖺𝗂𝗇 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗀𝗋𝖾𝖺𝗍 𝖿𝗈𝗋𝖼𝖾. 𝑻𝒉𝒆 𝒔𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒂𝒔 𝒉𝒂𝒓𝒎𝒐𝒏𝒊𝒄 𝒕𝒉𝒓𝒖𝒎𝒎𝒊𝒏𝒈, 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘴𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬𝘺𝘢𝘳𝘥 𝘈𝘳𝘴𝘩𝘪𝘪𝘵𝘢 𝘰𝘣𝘴𝘦𝘳𝘷𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝒔𝒊𝒍𝒗𝒆𝒓 𝒕𝒓𝒊𝒄𝒌𝒍𝒆𝒔 𝒐𝒇 𝒘𝒂𝒕𝒆𝒓 𝒔𝒘𝒆𝒆𝒑 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒐𝒊𝒍, 𝒓𝒆𝒏𝒆𝒘𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒓𝒐𝒐𝒕𝒔 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒍𝒂𝒏𝒕𝒔 𝒃𝒆𝒏𝒆𝒂𝒕𝒉.
𝖢𝗈𝗆𝗉𝗅𝖾𝗍𝖾𝗅𝗒 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗇𝗀𝗋𝗈𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍𝗌 𝗎𝗇𝗐𝖺𝗋𝖾 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗎𝗋𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀𝗌 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖺𝗄𝖾𝗇 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗍𝗒 𝖺𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾 𝗋𝖺𝗇𝗀 𝗄𝖾𝗉𝗍 𝖻𝖾𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗁𝖾𝗋. As she recieved, "𝖧𝖾𝗅𝗅𝗈 𝗆𝗈𝗆,𝗁𝗈𝗐 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎? 𝖨 𝗁𝗈𝗉𝖾 𝗌𝗈 𝖠𝗇𝖺𝗒𝖺 𝗆𝗂𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗆𝖾... 𝖨 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖺𝗍𝗍𝖾𝗇𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝖾𝖽𝖽𝗂𝗇𝗀", 𝖠𝗋𝗌𝗁𝗂𝗂𝗍𝖺 𝗌𝖺𝗂𝖽. " 𝖨𝗍𝗌 𝗈𝗄𝖺𝗒 𝖽𝖾𝖺𝗋, 𝗇𝗈 𝗐𝗈𝗋𝗋𝗂𝖾𝗌 𝗁𝗈𝗐 𝗐𝖺𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗍𝗋𝗂𝗉? 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗐𝖾𝗅𝗅? 𝗒𝖾𝗌𝗍𝖾𝗋𝖽𝖺𝗒 𝖧𝖾𝗆𝖺 𝖼𝖺𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗇𝖿𝗈𝗋𝗆𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗇𝗈𝗍 𝗄𝖾𝖾𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗐𝖾𝗅𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖾𝖾𝗆𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝖽𝗂𝗌𝗍𝗎𝗋𝖻𝖾𝖽, 𝗁𝖾𝗋 𝗆𝗈𝗆 𝗌𝖺𝗂𝖽." "No, mom I'm all okay I was just exhausted due to trip, anyways its raining cats and dogs here, will have dinner now, Arshiita said". " Have you closed the doos and windows?, her mom asked. "Will do it mom, thankyou for reminding, Arshiita said. " Good! as I had already thought you'll need a reminder do it fast!!, so I have some work take care, bye and with that her mother cut off the call.𝗔𝗿𝘀𝗵𝗶𝗶𝘁𝗮'𝘀 𝗽𝗼𝘃 --
𝖣𝖺𝗆𝗇, 𝗂𝗍𝗌 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝖻𝗎𝖼𝗄𝖾𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝗐𝗇, 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖺𝗂𝗇 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗆𝗈𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗌 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗍𝗌 𝖺𝗅𝗆𝗈𝗌𝗍 8 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍, 𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗅𝗂𝗌𝗍𝖾𝗇 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖺𝗂𝗇 𝖽𝗋𝗎𝗆𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗈𝗎𝗋 𝗀𝖺𝗋𝖺𝗀𝖾 𝗋𝗈𝗈𝖿. "𝖳𝗁𝖺𝗇𝗄𝗀𝗈𝖽!" 𝗆𝗈𝗆 𝗋𝖾𝗆𝗂𝗇𝖽𝖾𝖽 𝗈𝖿 𝖼𝗅𝗈𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗂𝗇𝖽𝗈𝗐𝗌, 𝖠𝗌 𝖨 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝖽𝗈 𝗌𝗈 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝖺𝗂𝗇 𝗀𝖺𝗍𝖾 𝗌𝖺𝗐 𝖺 𝖾𝗅𝖽𝖾𝗋𝗅𝗒 𝗆𝖺𝗇 𝖺𝗅𝗅 𝖽𝗋𝗂𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗋𝖺𝗂𝗇, 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗍𝗋𝖺𝗇𝗌𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗋𝖺𝗂𝗇𝖼𝗈𝖺𝗍 𝖼𝗈𝗏𝖾𝗋𝖾𝖽 𝖺𝗅𝗅 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗁𝗂𝗆 𝗁𝖾𝖺𝖽𝖾𝖽 𝗍𝗈𝗐𝖺𝗋𝖽𝗌 𝗆𝗒 𝗅𝖾𝗍𝗍𝖾𝗋𝖻𝗈𝗑... 𝖨 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖼𝖺𝗅𝗅 𝗁𝗂𝗆, 𝖻𝗎𝗍 𝖿𝖺𝗂𝗅𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖽𝗈 𝗌𝗈 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗆𝗆𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝗋𝖺𝗂𝗇𝖽𝗋𝗈𝗉𝗌 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝖾𝗇𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗈 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝖺𝗇 𝗂𝗇𝖽𝗂𝗏𝗂𝗎𝖺𝗅 𝗀𝗈 𝖽𝖾𝖺𝖿.
"𝘐𝘵 𝘮𝘶𝘴𝘵 𝘣𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘰𝘴𝘵𝘮𝘢𝘯," 𝘐 𝘢𝘴𝘴𝘶𝘮𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘺 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘥𝘳𝘦𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘢𝘥𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘺𝘦𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘹 𝘰𝘤𝘩𝘦𝘳 𝘹 𝘣𝘳𝘰𝘸𝘯 𝘤𝘰𝘭𝘰𝘶𝘳𝘦𝘥 𝘶𝘯𝘪𝘧𝘰𝘳𝘮 (𝗸𝗵𝗮𝗸𝗶 𝗰𝗼𝗹𝗼𝘂𝗿𝗲𝗱 𝘂𝗻𝗶𝗳𝗼𝗿𝗺).
"𝗪𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗮 𝗽𝗼𝘀𝘁𝗺𝗮𝗻 𝗱𝗼𝗶𝗻𝗴 𝗮𝘁 𝗺𝘆 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲?", 𝗜 𝗾𝘂𝗲𝘀𝘁𝗶𝗼𝗻𝗲𝗱 𝗺𝘆𝘀𝗲𝗹𝗳. 7 𝘆𝗲𝗮𝗿𝘀 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝘄𝗮𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗹𝗮𝘀𝘁 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝗮 𝗽𝗼𝘀𝘁𝗺𝗮𝗻 𝗲𝘃𝗲𝗿 𝘃𝗶𝘀𝗶𝘁𝗲𝗱 𝗼𝘂𝗿 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲 𝘁𝗼 𝗽𝗼𝘀𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗹𝗮𝘀𝘁 𝗹𝗲𝘁𝘁𝗲𝗿 𝗼𝗳 𝗺𝘆 𝗴𝗿𝗮𝗻𝗱𝗽𝗮'𝘀 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱. 𝗔𝗳𝘁𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗱𝗮𝘆 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗻𝗼 𝗹𝗲𝘁𝘁𝗲𝗿 𝗮𝘀 𝗶𝗻 𝗳𝗲𝘄 𝘄𝗲𝗲𝗸𝘀 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱 𝗼𝗳 𝗺𝘆 𝗴𝗿𝗮𝗻𝗱𝗽𝗮 𝗱𝗶𝗲𝗱. (𝘛𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘸𝘩𝘰 𝘶𝘴𝘦 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘢𝘤𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥, " 𝘮𝘺 𝘨𝘳𝘢𝘯𝘥𝘱𝘢" 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘸𝘳𝘪𝘵𝘵𝘦𝘯 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘩𝘦𝘯 "𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘮𝘦" 𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘴𝘰 𝘢𝘮𝘢𝘻𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 "𝘩𝘢𝘯𝘥𝘸𝘳𝘪𝘵𝘵𝘦𝘯 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳𝘴".
𝘚𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘭𝘰𝘴𝘵 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵𝘴 𝘰𝘧 𝘮𝘪𝘯𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘢𝘬𝘦𝘯 𝘰𝘧𝘧 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘵𝘺 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘺𝘦𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘥𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘪𝘬𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘮𝘺 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘢𝘴 𝘐 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘴𝘦𝘥 𝘩𝘦 𝘬𝘦𝘱𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳𝘣𝘰𝘹 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘦𝘧𝘵.
𝗽𝗼𝘃 𝗲𝗻𝗱𝘀--Arshiita double clicked the lock and opened the door, put her umbrella up and headed to the main gate. The chain of the main gate clattered down as she headed towards the letterbox. Snubbing the wetty lock on the letter box, she opened it and found a speed post which was of hers. With that she took it inside locked the door and sat with that speed post with multiple questions charged over her mind.
The packet was cut by the cutter and a rolled letter was inside it.𝗔𝗿𝘀𝗵𝗶𝗶𝘁𝗮𝘀 𝗽𝗼𝘃--
𝖲𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖨 𝖼𝗋𝗒-----
𝖮𝗋 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁--- 𝗈𝗋 𝗀𝖾𝗍 𝗇𝖾𝗋𝗏𝗈𝗎𝗌---𝗈𝗋 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺𝗇 𝗂𝖽𝗂𝗈𝗍 𝖿𝗈𝗋𝖾𝗏𝖾𝗋--
𝖨'𝗆 𝗌𝗈𝗈 𝖽𝖺𝗆𝗇 𝗁𝖺𝗉𝗉𝗒 !!! 𝖨𝗍𝗌 𝗁𝗂𝗆, 𝗁𝗂𝗌 𝗅𝖾𝗍𝗍𝖾𝗋 (𝗁𝖺𝗇𝖽𝗐𝗋𝗂𝗍𝗍𝖾𝗇) 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗒 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗒𝗌 𝗗𝗲𝗮𝗿 𝗺𝗶𝘀𝘀... ♥︎
𝗜 𝗸𝗻𝗲𝘄 𝗺𝘆 𝗻𝗼𝘁 𝘀𝗼 𝗯𝗼𝗿𝗶𝗻𝗴 𝗰𝗼𝗺𝗺𝗮𝗻𝗱𝗼 -- 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗜 𝗰𝗮𝗻𝘁 𝗲𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀𝘀 𝗺𝘆 𝗵𝗮𝗽𝗽𝗶𝗻𝗲𝘀𝘀!! 𝗗𝗼𝗻'𝘁 𝘄𝗼𝗿𝗿𝘆 𝗠𝗿. 𝗖𝗼𝗺𝗺𝗮𝗻𝗱𝗼 , "𝗮𝗮𝗷 𝘀𝗮𝗶 𝗮𝗮𝗽𝗸𝗶 𝗵𝘂𝗺𝗲𝘀𝗵𝗮 𝗸𝗶 𝗯𝗼𝗼𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗼 𝗴𝗮𝘆𝗶 𝗵𝗮𝗶~♥︎"
𝗣𝗼𝘃 𝗲𝗻𝗱𝘀--𝖳𝗁𝖺𝗇𝗄𝗒𝗈𝗎 𝖿𝗈𝗋 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖼𝗁𝖺𝗉𝗍𝖾𝗋 𝗉𝗅𝗌 𝗅𝖾𝗍 𝗆𝖾 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗏𝗂𝖾𝗐𝗌 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗈 𝗏𝗈𝗍𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗈𝗇𝖾, 𝗵𝗮𝗽𝗽𝘆 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗶𝗻𝗴 ♥︎
YOU ARE READING
ᴛᴜᴍ ᴊᴏ ᴀᴀʏᴇ ᴢɪɴᴅᴀɢɪ ᴍᴀɪ..♥︎
RomanceIn these 5 years, she had never thought that she'll meet him once again, but god had different plans for them...What will happen when Arshiita will finally get him in her life for which she had waited soo long🤍 𝚃𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚝,𝚛𝚎𝚊𝚍~ ᴛᴜᴍ...