~ początki ~

852 20 0
                                    

                                                     
~ Pov :: Y/n ~

Był 20.04.2023 wieczorem, sięgnęłam po telefon i zobaczyłam interesującą wiadomość.. była to wiadomość z nieznanego numeru, co było strasznie niepokojące.

- Hej, jesteś potrzebna w Wrocławiu na co najmniej 2 tygodnie. - napisał dotychczas nieznajomy.

~ O co mu może chodzić? Po co mu jestem potrzebna? Kolejny pedofil?
No dobra.. odpisze..

- Kim ty do cholery jesteś?! Nie będę nigdzie jechać z jakimś pedofilem! - odpisałam.

- Spokojnie, jestem Mikołaj Tylko, no inaczej Konopskyy - odpisał.

~ Co.. nie, to nie możliwe.. , ale jeśli jednak to prawda to skąd wytrazasnął mój numer..?

- No dobrze, uznajmy, że Ci wierzę.. Ja jestem Y/n. A kiedy i po co mam przyjechać? - odpowiedziałam z strachem.

- Jutro z rana mogę po Ciebie przyjechać tylko powiedz mi gdzie mieszkasz, a jeśli chodzi o sprawę to dowiedziałem się, że byłaś przyjaciółką Stuarta prawda? - zapytał.

~ Boże co za pedofil.. no, ale o co mu chodzi z Stuartem..?

- No, tak byłam a o co chodzi?

- Wiesz, że Stuart jest pedofilem? - znowu zapytał

- nie.. O boże.. - napisałam z ogromnym strachem.

- Potrzebuje wiedzieć co wiesz. - odpisał stanowczo brunet

- no dobrze.. mieszkam w Warszawie, na ulicy źródlanej, mieszkanie nr 105. - odpisałam z zszokowaniem po poprzedniej wiadomości.

- dobrze, będę o jutro o 12 :* - odpisał mi chłopak.

Stay with me || konopskyy x y/nOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz