Avm gezdik ve ihtiyacımız olanları almaya başladık. İhtiyacım olan 1 tane beyaz rengi karton,2 tane mukavva lazımdı onları aldım ve bir mağazanın önünde durduk.
"Gecee bu sana çok yakışır kanks bunu denemelisinn"bana hafif koyu renkli sırt dekolteli askılı bir elbise gösteriyordu. Açıkçası güzeldi fakat elbise giymeyi pek sevmiyordum.
"Yok ben giymem elbise"
"Gece mezuniyetinde ne giymeyi planlıyosun allah için ya"doğru ya mezuniyetimiz yaklaşmıştı. Çok çabuk gelmişti.
"Bilmiyorum giyerim bir şeyler"
"Bu benim için bir cevap değil hadi bakalımm git ve şu elbiseyi dene"dedi ve beni mağzanın içine itti.
"Buse istemiyorum"
"Hadi gece mızıkçı olma"
İtiraz etmeden elbiseyi aldım yoksa buse vazgeçmicekti. Elbiseyi aldım ve kabine girdim. Elbisenin yan tarafında görünmeyen bir fermuar vardı. Fermuarı açtım ve elbiseyi üzerime geçirdim. Belime elbisenin fermuarını çektim ve kabinin içindeki aynaya baktım belime tam oturan bir elbiseydi ve açıkçası gerçekten güzel gözüküyordu. Kabinin kapısını açtım ve kapının önünde bekliyen busenin gözleri beni buldu.
"OHA OHA OHA OHAA kızım çok güzel olmuşsun alıyoruz bunu net yanii"
"Ciddenmi"
"Ciddiyim gece çok güzel olmuş fiziğini ortaya çıkarmış baya iyi"
"Alalımmı o zaman"
"OHA CİDDİMİSİN"evet bağırmıştı yan tarafta duran bi kız bize baktı ve sankı napıyo bunlar der gibiydi.
"Evet ama bağırmaaa"
"Tamam tamam"dedi ve kabine geri girdim kısa kollu cropumu ve bol pantolonumu geri giydim. Rahat kıyafetleri sevdiğim için genelde elbise gibi şeyler giymezdim. Kabinden çıktım ve buseyle kasaya geldik parasını ödedim ve çıktık.
💗
Apartmanın şifresini girdim ve siyah mermer desenli duvarların olduğu asansöre doğru ilerledim. 16. Kata bastım ve asansör yukarı çıkarken asansör aynasından hafif dalgalı saçlarımı düzelttim ve asansörden indim. Evin kapısına doğru ilerlerken yan tarafımızda olan boş eve taşınan biri olduğunu gördüm kim olduğunu merak etmiştim fakat fazla yorulduğum için çok oyalanmadan eve girdim. Eve geldiğimde annem evde yoktu işe gitmişti muhtemelen,yukarı çıktım ve odama girdim. Üzerime kareli gri ve beyaz renkli bi pijama altı üstüne bol gri bir tişört giydim. Yaklaşık 1 saat sonra maketimi bitirdim ve yatağıma yatıp telefona bakmaya başladım. Buraya geldiğimden beri yanımda olan en yakın arkadaşım minadan mesaj gelmişti.
@Minawls_7
KANKAAA DIŞARI ÇIKALIMMII@geceakbay
NEDEENNN@Minawls_7
ILGAZLA BULUŞCAM ARKADAŞINI GETİRCEM DEDİ SENDE GEL TEK KALMIYIM@geceakbay
ÇOK ISRAR ETTİN TAMAM GELİYOM@Minawls_7
TAMAM BİZİM ORDAKİ PARKA GEL@geceakbay
TAMAMTelefonumu kapattım ve yatağımdan kalktım. Ilgaz minanın sevgilisiydi ama arkadaşı kim bilmiyodum. Hava sicak olduğu için lacivert renginde cropumu giydim altına siyah bol pantolonumu giydim. Hafif bi makyaj yaptım ve saçımı taradım. Evden çıktığımda yan komşumuz taşımmış olduğunu gördüm kim olduğumu merak ediyordum ama geç kalmıştım o yüzden asansöre doğru yürüdüm. Apartmandan çıktım ve minanın dediği parka giderken yolda bir kedi gördüm KEDİLERE AŞIĞIM kediyi sevdikten sonra parka gittim.
"Sonundaaa"dedi mina görünüşe göre daha ılgaz ve arkadaşı gelmemişti.
"Çok bekletmedim dimi"
"Yok bende yeni geldim zaten"
"Heh iyi o zaman"dedim ve yanına oturdum.
"Kimmiş bu ılgazın arkadaşı"
"Bilmiyorum ama çocukluk arkadaşım dedi gelince görürüz"
"Tamam"yaklaşık 5 dakka bekledikten sonra ılgazların geldiğini gördüm yanındaki arkadaşı çok tanıdıktı ama uzakta oldukları için göremiyordum. Daha yakınlaştıklarında arkadaşının bugün avmde gördüğüm yani deniz olduğunu tahmin ettiğim çocuktu.
"Selaam" dedi ılgaz bense arkadaşına baka kalmıştım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
benim denizim
ChickLitGecenin küçüklük arkadaşı deniz yıllar sonra gecenin karşısına çıkar