cok yogun ve yorgunum bu aralar o yuzden aktif olup bolum atamiyorum
kusura bakmayin lutfen🫶🏻
ayrica bol bol yorum yapmanizi istiyorum cunku yavas yavas hevesim kacmaya basliyor 🥹
###
taehyung heyecanla jungkook'u beklerken yerinde duramıyor, kıpır kıpır hareket ediyordu.
evet, heyecanlıydı. her ne kadar hissettiklerinin yanlış olduğunu düşünse bile vazgeçemiyordu. o da isterdi jungkook'a karşı hisleri olmamasını.
birkaç ilgiye kandığı için kendini kötü hissetmekten de alıkoyamıyordu. kendini iğrenç hissediyor, hatta bazenleri tanrısından ölümü bile diliyordu.
havalimanındaki fanları kendini biraz daha iyi hissettirmişti. ruh hali çok değişkendi ve biliyordu ki, hayatı boyunca başına gelen en güzel şeylerden biri fanlarıydı.
onların sevgisine inanıyordu sadece.
"çok beklettim mi?" dalıp gittiğinden dolayı geldiğini fark etmediği jungkook'un sesini duyunca gözlerini kırpıştırarak onunkilerle birleştirdi.
kalbi heyecanla atmaya başlamıştı bile.
"hayır, çok beklemedim." diyerek gülümsedi nazikçe.
"harika," dedikten sonra karşısındaki bedenin gülümsemesine gülümsemeyle karşılık vermişti. "gidelim hadi."
arabaya bineli birkaç dakikadan fazla olmuştu ve taehyung nereye gidecekleri konusunda heyecanlıydı. jungkook ona kore yemekleri yedirmeyi teklif ettiğinde reddedememiş, hemen atlamıştı. şehrin biraz dışında bildiği bir restoran olduğunu söylemişti.
çalan şarkıya mırıldanmalarla eşlik ederken aklına gelen şeyle kanı çekilmiş gibi hissetti. aklına gelen şey balyoz etkisi yaratırken yanındaki boksöre döndü.
"hyung," derince yutkundu.
"hm?" kaldırdığı kaşlarıyla saniyelik taehyung'a döndü dinlediğini belirtmek için.
"şimdi, şey, senin sevgilin var. yani- şey, sorun etmez mi bunu?" diyerek utançla sordu. çok yanlıştı. sevgilisi olan bir adamla birlikte yemek yememeliydi.
"sevgilim? ha, evet sevgilim sıkıntı etmez." aklından binlerce şey geçerken ağzından çıkanlar sadece bunlar oldu.
"ama," diyerek duraksadı taehyung. "bu yanlış..." diye fısıldadı.
jungkook ortamın gerginliğini hissetmişti. bu yüzden şarkının sesini daha çok açtı ve arabayı sürmeye devam etti.
***
"taehyung," diyerek nefesini verdi boksör olan.
taehyung gittikleri yerde kendini durduramamış, deli gibi içmişti. şimdiyse aklı gidip gelirken saçma sapan şeyler diyor, vücudunu hareket ettirmekte zorluk çekiyordu.
"iniyoruz, hadi yavrum."
"şşhh, yavrum yok." işaret parmağını üzerine eğilen jungkook'un dudaklarına bastırmış ve kafasını iki yana sallamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
california
Fiksi Penggemarünlü boksör jeon jungkook ve model kim taehyung'un yaşadıkları kaliforniya'da kalmıştı. [slow update] 250623