Türkiye'nin Gözünden:
Kapının çalmasıyla ikimizde kapıya döndük. Hemen kendimi Amerika'dan uzaklaştırıp kendimi toparladım.
🇹🇷: Kim o?
🇦🇿: Abicim benim aç kapıyı.
Azerbaycan'mış... Derin bir nefes verdim. Amerika'ya duygusuz biri bakış atıp kapıyı açmaya gittim. O da bana şaşkın bir şekilde baktı.
🇹🇷: Ooo ne zamandan beri abinim.
🇦🇿: Yav saygıdan dedik herhalde-
🇹🇷: Boyun öyle demiyor ama-
🇦🇿: İşte şimdi güzel bir şaplağı yedin gel burayaaağ!
🇹🇷: Aaaa yavaş!
🇦🇿: Ehehehe-
🇹🇷: Aaa doğru Amerika.
Amerika bize bakıyordu. Ama mumya gibi hiç hareket etmiyor gözlerini hafif pörtletmiş bir şekilde. Açıkcası biraz ürkütücü eee malum azarlaması yarıda bölündü. Beter olsun!
🇦🇿: Fısıltı: "Bu bize niye öcü gibi bakıyor?"
🇹🇷: Fısıltı: "Ne bileyim ben."
🇦🇿: Fısıltı: "Sen salakmısın Türkiye oda arkadaşını bilmiyormusun?"
🇹🇷: Fısıltı: " A a a a a a"
🇦🇿: Dkıxuyüşihlajwemnvc
🇹🇷: Şşşş Mdjfmfdldlfm
Dayanamayıp ben de gülmüştüm. Amerika bir iç çekerek odadan çıktı. Çıkarken de bana kötü bir bakış attı hem suçlu hem güçlü- Bir dakika... O o bakışı abime mi attı! Cidden bu beni ekstra sinirlendirmişti Azerbaycan'ın iki elini de yüzüme sabitleyip ona bakmamı sağladı ve gözlerimin altını okşamasıyla ona döndüm.
🇹🇷: Abi?
🇦🇿:... Az önce Amerika var diye bir şey demedim ama sen ağladınmı? Gözlerinin altı kızarmış. Yoksa o benim küçük kardeşimimi üzdü!
🇹🇷: Yaa yapma. Yok bir şey. Her Zaman ki gibi saçma sapan bir tartışma o kadar.
🇦🇿: Ama sen küçüklüğünden beri asla bizim dışında başkasının yanında ağlamadın...
🇹🇷:...
🇦🇿: Tamam çok fazla üstüne düşmeyeceğim. Ama bu konuyu daha sonra konuşacağız tamamı?
🇹🇷: Tamam tamam.
🇦🇿: Heh aferim neyse sana gelme sebebimi söyleyeyim.
🇹🇷: Nedir?
🇦🇿: Şeyyyy...
🇹🇷: Neyyyyy?
🇦🇿: Ya abiyle dalga geçilmez!
🇹🇷: Tamam neyse söyle artık acunmusun kardeşim?
🇦🇿: Hyfkdeşagv tamam söylüyorum. Abin birine aşık olmuş olabilir desem-
🇹🇷: Ohaaa!
🇦🇿: Tamam abartma.
🇹🇷: Kim kim kim kim kim kimmm!
🇦🇿: Eee... Şeyyy.
🇹🇷: Eee ney- Yoksa! İsrail'mi?!
🇦🇿: Ne yok artık-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amerika x Türkiye
RomanceBu hikaye AmeTürk hikayesi olacaktır. BL kitabıdır yani BxB. Çeşitli Shipler geçecektir ve Shiplerle ilgili Bölümde kendi çizimlerimi paylaşacağım. Uzun zamandır bu kitabı yazmak istiyordum umarım beğenirsiniz. (Burada hikaye özeti geçip Spoiler...