🥶

22 2 6
                                    

sorki, ze wczoraj nie bylo rozdzialu *17.10.2023r.* dzisiaj za to dodaje rozdzial, ktory bedzie troszke inny, bo opowiem Wam kilka historii z mojego zycia, w ktorych nie popisalem sie inteligencja

Przedstawiam Wam ✨cringowe historie z życia Nathaniela✨:

1. Moj ✨krasz✨ razem ze swoim najlepszym przyjacielem, bardzo czesto sie "biją" (no wiecie, przepychaja itp.). No i jednego, pieprzonego, pewnego dnia zapytalem sie go "czy wy mozecie sie przestac tak walic?!" a on: wali to sie co innego (TAK KURWA MIAL NA MYSLI KONIA) a ja madry debil do niego: walic to mozna szkole.

JAPIERDOLE NATHANIEL DEKLU

Historia numer 2 i 3 pojawia sie tutaj juz niedlugo :D

2. *sytuacja sprzed sekundy* pan od geografii sie mnie zapytal, czy wiem gdzie są chlopaki. a ja mam słuchawke jedna i zamiast powiedziec "slucham", bo nie uslyszalem czego on chce, to powiedzialem "CO", a na dodatek mam chrype i zabrzmialo to bardzo pretensjonalnie... GENERALNIE CRINGE I WYRZUTY SUMIENIA TAKIE W CHUJ.

3. Ide sobie korytarzem w szkole  jak normalny szanujacy sie obywatel i zderzam sie z jakims 8klasista ktory w porownaniu do mnie *158cm* jest hakas zyrafa. No i on szedl z kolegami, a ja akurat SAM. No i oni tam tak:
–olek, nie mowiles, ze masz dziewczyneee (olek to ten chlop)
–bo nie mam, a to tylko jakis slepy gowniarz
–ja to slysze zjebie – powiedzialem
–zajebiscie, ale kto ci dal przyzwolenie mnie wyzwac, dziewczynko, huh?
–wez ogarnij tych swoich przydupasow, bo co jak co, ale nie chce mi sie stac na srodku korytarza i wyzywac jakis debili. Z reszta, czemu niby wedlug nich jestem twoja dziewczyna?
–jestesmy tak samo ubrani.

Ja patrze. Kurwa, faktycznie. Czarna bluza z kapturem. Nawet ta sama z hm'u, bo bralem ja z męskiego XD Czarne cargo. I buty. Te same. Jordany 1 czarno szaro czerwone. Identyczne. On na dodatek blondyn tak jak ja. Nosz kurwa, wygladamy jak para albo jakies blizniaki. Niezrecznie.

ZZZ teksty moje lub moich znajomychOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz