P̸R̸O̸L̸O̸G̸U̸E̸

16 3 0
                                    


ℍ𝕠𝕨 𝕝𝕠𝕟𝕘 𝕙𝕒𝕤 𝕚𝕥 𝕓𝕖𝕖𝕟? 2 𝕙𝕠𝕦𝕣𝕤? 𝕀 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕙𝕒𝕧𝕖𝕟𝕥 𝕤𝕖𝕖𝕟 𝔸𝕞𝕖𝕣𝕚𝕔𝕒 𝕪𝕖𝕥... 𝕙𝕖 𝕞𝕦𝕤𝕥 𝕓𝕖 𝕝𝕒𝕥𝕖... 𝕓𝕦𝕥 𝕙𝕖 𝕡𝕣𝕠𝕞𝕚𝕤𝕖𝕕... Russia thought to himself, still checking around the room for his friend, it was his birthday today, and America was supposed to be there... but he wasnt.

He sighed and looked down, a bit disapointed. He then turned around to go his room while the other kids were prancing around the living room happily.

ᵃᵘᵗʰᵒʳˢ ⁿᵒᵗᵉ: 𝕋𝕙𝕚𝕤 𝕓𝕠𝕠𝕜 𝕞𝕒𝕪 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕤𝕖𝕟𝕤𝕚𝕥𝕚𝕧𝕖 𝕥𝕠𝕡𝕚𝕔𝕤, 𝕤𝕦𝕔𝕙 𝕒𝕤 𝕧𝕚𝕠𝕝𝕖𝕟𝕔𝕖, 𝕧𝕦𝕝𝕘𝕒𝕣 𝕝𝕒𝕟𝕘𝕦𝕒𝕘𝕖, 𝕒𝕟𝕕 𝕞𝕖𝕟𝕥𝕚𝕠𝕟𝕤 𝕠𝕗 𝕤𝕦𝕚𝕔𝕚𝕕𝕖.

𝚃𝚈𝚂𝙼 𝙵𝙾𝚁 𝚁𝙴𝙰𝙳𝙸𝙽𝙶, 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚒𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝙻𝙾𝙽𝙶 𝚝𝚒𝚖𝚎. 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚖 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚋𝚕𝚘𝚌𝚔 𝚜𝚘𝚘𝚗... a⃠l⃠r⃠e⃠a⃠d⃠y⃠

𝚃𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚏𝚘𝚛 Ⓠ︎Ⓤ︎Ⓔ︎Ⓢ︎Ⓣ︎Ⓘ︎Ⓞ︎Ⓝ︎Ⓢ︎, 𝙱𝚄𝚃 𝚈𝙾𝚄 𝙼𝙰𝚈 𝙰𝙻𝚂𝙾 𝙻𝙴𝙰𝚅𝙴 𝙽𝙾𝚃𝙴𝚂/𝙲𝙾𝙼𝙼𝙴𝙽𝚃𝚂 𝙸𝙽 𝚃𝙷𝙴 𝙲𝙷𝙰𝙿𝚃𝙴𝚁𝚂.

𝙺𝚎𝚢: 𝑰𝒕𝒂𝒍𝒊𝒄𝒊𝒔𝒆𝒅- 𝙰𝚖𝚎𝚛𝚒𝚌𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝𝚜, 𝕆𝕦𝕥𝕝𝕚𝕟𝕖- 𝚁𝚞𝚜𝚜𝚒𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝𝚜, 𝐁𝐨𝐥𝐝/𝐒𝐞𝐫𝐢𝐟- 𝚜𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏 𝙿𝙾𝚅'𝚜 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛, ᵗⁱⁿʸ- 𝚊𝚞𝚝𝚑𝚘𝚛𝚜 𝚗𝚘𝚝𝚎.

𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚋𝚎 𝚗𝚘 𝚎𝚡𝚊𝚌𝚝 𝚙𝚞𝚋𝚕𝚒𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚊𝚝𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚢 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛, 𝙸 𝚍𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 Ⓛ︎Ⓘ︎Ⓕ︎Ⓔ︎ 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚎𝚌𝚑𝚗𝚘𝚕𝚘𝚐𝚢, 𝚜𝚘 𝚒𝚝 𝚖𝚊𝚢 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚊 w̑̈h̑̈ȋ̈l̑̈ȇ̈ 𝚝𝚘 𝚎𝚍𝚒𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚛𝚎𝚊𝚝𝚎 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛, 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 t̆̈r̆̈y̆̈ 𝚖𝚢 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚒𝚗 𝚊 m⃠o⃠n⃠t⃠h⃠s⃠ 𝚝𝚒𝚖𝚎.

𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚜 𝚊 𝔭𝔩𝔬𝔱 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜, 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝 h̑̈ȃ̈s̑̈n̑̈t̑̈ 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚌𝚛𝚎𝚊𝚝𝚎𝚍 🇾 🇪 🇹  𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 b͎o͎o͎k͎, t͜͡r͜͡u͜͡s͜͡t͜͡ t͜͡h͜͡e͜͡ p͜͡r͜͡o͜͡c͜͡e͜͡s͜͡s͜͡... 𝚘𝚔?

ꨄ︎Dont Take Me Awayꨄ︎ || ℝ𝕦𝕤𝔸𝕞𝕖Where stories live. Discover now