25 Genç...

30 2 3
                                    

Ağlıyordum. Sevdiğim adamı kaybetmiştim... Chiristopher Bang'ı kaybettim. Gün 17 Kasım 2023. Ruhum ikiye bölünmüş ikisini de öldürmüştüm. Ellerimle kendimin katili olmuştum.

Kim seungmin sevgilisini mesleği yüzünden kaybetti. Protestocu ve komiser olarak başlayan ilişkileri 4 yıl sürmüştü.

Hepsi bir oyun muydu?

25 Temmuz 2019  Saat:11.00

"Komiserim!"

"Evet jeong."

"Girebilir miyim??"

"Tabii"

Jeongin ürkek adımlarla girdi komiserinin odasına. İşe 1 ay önce başlamış ve en genç polis olmuştu ki bu durum oldukça gericiydi. Ancak daha önce parlak zekası ile 5 seri katili yakalamıştı.

Bang chan ise onun aksine en yaşlı kisiydi. Tabi o komiserdi ama katı birisi değildi. Güler yüzlü ve işini yapmayı seven birisiydi.

"Evet. Dinliyorum."

"Belediye binasının önünde geçrnlerde bir protesto oldu."

"Bunda şaşırılacak bir durum yok, bilmiyordum ama gereksizmiş"

"Garip olan şu ki protestocu 25 kişi aynı sınıftan üniversiteli gençlerdi ve daha sonradan da 3 defa protesto yapıldı."

Jeongin derin bir nefes aldı.

"Bu gün yapılan protestoda da aynı kişiler protesto yapıyormuş ve gençlerden 24'ü asit ile öldü. 1 tanesi ise kafasını korudu ama çok hasarlı."

Chan şaşırmıştı. İlk defa bu kadar anormal ve garip bir dava araştırıyordu. En üst rutbeli ve en zeki komiserlerdendi ve bu nedenle ona hep karmaşık vakalar verilirdi. Ayrıca iyi bir avukattı da.

"Komiserim."

"Evet."

"Şuan sizden uğraştığınız her şeyi bırakıp bu dava ile ilgilenmenizi istiyorlar. "

"Oh tabiki. Ancak bana yardım etmesi gerekenler var."

Jeong anlamsız bakışlar attı.

"Sen
Seo Changbin... Ve... Lee minho."

"Evet. İzninizle..."

Jeonginin gidişini izledi ve arkasından derin bir nefes aldı.

🌠🌠

"Evet beyler. Sizi bir dava için buraya çağırdım. Bir cinayet ve karısık bir dava."

Chan acilen minho, changbin ve jeongini odasına çağırmıştı. Onlara olayı anlatıyordu.

Chanın jeongine bakamsıyla chanın sözünü devam ettirdi jeongin,

"Dördümüz 1 haftaya bu olayı çözüceğimize inanıyorum. Emin değiliz ama bir topluluk çeşitli saldırılar düzenliyor."

Chan jeongini basıyla onayladı. Ona kariyerijde yardım ediyordu.

"Dava şu ki, 25 kişi 5 defa protesto yaptı ancak... Bu kişilerin 24ü asitle öldürüldü. 1 kişi yasıyor ve 1 saat önce yaşandı bu olay. Üstelik tüm polisler de öldürüldü. Yani intihar etti."

Jeongin 3 tane kopya dosya çıkardı çantasından. Birini kendi diyer ikisini minho ve changbine verdi.

İlk polisiye kitabımmm.🎉🎉🎉

Müq olucak gibi hissediom
... Yanii kısmen
Yan shipleri seçin🔪🔪🔪

Ama skz ship olsun. İtzy enhypen fln olmasinn😩😩

Seçin👽👽💃💃💋💋🧸

Veee ayrıcaaaaa chanın mesleğini bilmiyorum. Komiser ama cinayet masasında. ama avukat gibi bişi bide.

Nys gayss🌜🌜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 26, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Protest And Death_ ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin