#1 Moira

34 4 0
                                    


W jednej ze starszych teorii fandomu jest wzmianka, że Moira rzekomo miałaby być podwójnym agentem dla Szponu już za czasów misji w Wenecji. Padają dwa argumenty „za":

1. Spokojne i podejrzane zachowanie Moiry podczas Odwetu, uśmiech w trakcie egzekucji Antonio (mimo, że poszło to wbrew temu, co oryginalnie chcieli zrobić).

2. Szacowany czas od porwania Widow. Po misji w Wenecji Gérard jeszcze żył, aczkolwiek od Blackwatch zaczęły się problemy wewnętrzne i zewnętrzne Overwatch. Wiadome jest, że gdzieś podczas tego całego zamieszania, możliwe że tygodnie później lub miesiące, Widow zostaje schwytana.

Według tej teorii, Moira pracowała dla Blackwatch, jednocześnie mając swoje udziały w Talonie. To miało wyjaśniać jej spokojnie zachowanie (a nawet szczęście, gdy Antonio został zastrzelony). Możliwe, że miał coś za uszami i Szpon sam chciał się go wcześniej pozbyć, więc logicznie wyjaśniałoby to zachowanie O'Deorain. W tym samym czasie miało to wyjaśniać lukę w timelinie Widow. Nie oszukujmy się, lore Overwatch jest dosyć niepoukładany a to jeden z wątków, który zalegał gdzieś w przeszłości Moiry i Amélie.
W tej całej koncepcji nadal nie jest pewne „kiedy", „gdzie" i „po co". Wszystko opiera się na szacowaniach pomiędzy wydarzeniami, o których mamy jakiekolwiek pojęcie.

Dajcie znać, co myślicie :)

W A Ż N E

Moim zadaniem jest obiektywne przedstawienie teorii. W żadnym wypadku nie nakłaniam, by w nie uwierzyć. Przemyślenia i opinie zostawiam Wam.

Kronika teorii | OverwatchOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz