Ik wordt wakker door gebons op de deur. De stem van mijn bediende Nick zegt: majesteit, u moet opstaan. Ik sta al op Nini, kreun ik. Ik ben de kroonprins dus ik moet wel, daarnaast mijn vader vilt me levend als ik niet opsta.
Ik ga douchen en was mijn haar grondig. Ik pak mijn naar aarbeien ruikende shampoo en conditioner en masseer mijn hoofdhuid goed met de shampoo. Ik stop er nog een haarmasker in en dan zijn mijn bruine lokken klaar voor de dag.
I trek mijn jeans en een openvallend blousje aan. Ik ga toch niet naar buiten en het is enkel het ontbijt waar ik naartoe ga. Het ontbijt bestaat uit een bufet met verschillende soorten fruit,yogurt, fruitsapjes natuurlijk vers van de pers en broodjes met beleg. De borden zijn van duur porselijn en ik heb een koffie mok van dat zelfde porselijn met daar op van echt gouden verf de tekts prince Harry Edward Styles. Nick loopt achter me aan en ik zeg wat ik wil eten. Alsof ik mijn eigen eten ga pakken, ik ben de kroonprins! Uiteindelijk staat er een bakje met yogurt met chocolade crusli en aardbeien voor me. Een wit kaiserbroodje met de jongste en zachtste kaas die je je maar kunt voorstellen en een eitje dat natuurlijk wordt gepeld door mijn bediende. Ik ga aan de tafel zitten waar mijn bediende mij een glass vers geperst pitloos aardbeien sap inschenkt. Ik begin met eten wat ik natuurlijk met goud bestek doe. De bediende mogen de restjes hebben als maaltijd + hun standaard havermout als ontbijt. Ja, ik zorg wel goed voor mijn bediende. Mensen goed behandelen vindt ik belangrijk dus ze kunnen ook gewoon vrij aanvragen en ze krijgen goed betaald. Ze slapen misschien op het kasteel maar als ze weg willen mogen ze gewoon weg, als ze maar de dag erop er weer om stipt half 7 zijn. Inmiddels ben ik klaar met eten het was verrukkelijk zeg ik als ik langs de chef loop. Inmiddels loopt mijn zusje binnen zij is prinses Gemma, haar passie is de armen helpen dus dat doet ze dan ook. Ik begroet haar en dan loop ik de zaal uit.