~Κεφάλαιο 18ο~🔥

19 1 0
                                    

Σήμερα θα έρθει ο Jungkook σε μένα. Ακόμα δεν το πιστευω οτι σε 2 μέρες είναι ο γάμος μας. Επειδή ήθελα να γίνω ομορφη για εκεινον ξεκίνησα να κάνω την ρουτίνα μου και το μπάνιο μου. Από μακιγιάζ και μαλλιά έκανα αυτά ενώ από ρουχα έβαλα αυτά

 Από μακιγιάζ και μαλλιά έκανα αυτά ενώ από ρουχα έβαλα αυτά

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Έβαλα άρωμα βανίλια και κατέβηκα κάτω

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Έβαλα άρωμα βανίλια και κατέβηκα κάτω. Έφτιαξα καφέδες και έβαλα μουσική. Ώσπου χτυπάει η πόρτα. Στην αρχή ήταν με κουμπωμενο το σακάκι αλλά όταν μπήκε μέσα το άνοιξε τελείως.

Bella: Μωρό μου;

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bella: Μωρό μου;

Jk: Babygirl🔥. Πως νιώθεις που σε 2 μερες ειναι ο γάμος μας μωρό μου;

Bella: Νιώθω τόσο χαρουμενη. Δεν το πιστευω οτι τελικά ειμαστε μαζι.

Jk: Συνήθισε το μωρό μου. Επίσης θέλω σαν τρελός να κάνουμε έρωτα.

Bella: Αναμμένο είσαι ;

Jk: Άντρας και να μην ανάψει με εσένα δεν γίνεται babygirl🔥

Bella: Daddy🔥

Jk: Σε λίγο θα φωνάζεις δικαιολογημένα.

Bella: Το όνομα σου θα αναστεναζω. Πίστεψε με το θέλω. Σε θέλω. Ολοκληρωτικά δικό μου.

Jk: Και εγώ σε θέλω babygirl🔥. Θέλω σαν τρελός την γευση σου στα χείλη μου και να βλέπω το κορμί σου να ανασηκωνεται σε αυτά που θα σου κάνω και στην ηδονή που σου προκαλω.

Bella: Φίλα με

Jk: Ότι θέλει το μωρό μου🔥

Ανεβήκαμε στο δωμάτιο και με έριξε στο κρεβάτι. Ήρθε απο πίσω μου και φιλουσε τους ώμους μου αργά αργά ενώ μου κατέβασε την ραντα από το σουτιέν. Ότι κίνηση και να έκανε την έκανε τόσο αργά. Με είχε πεθάνει.
Μου έβγαλε τα ρουχα και τα εσώρουχα ενώ μου δάγκωσε το κατω χειλος μου και αναστεναξα. Ξεκίνησε να με φιλάει στα χείλη, στο λαιμό, στο στήθος ενώ ταυτόχρονα με βασάνιζε στην υγρή περιοχη μου. Όλο και κατέβαινε ενώ είχα πισω το κεφάλι μου και αναστεναζα το όνομα του. Το κορμί μου σε κάθε άγγιγμα του ανασηκωνοταν συνέχεια. Στο όλο θέαμα είχε ανάψει φουλ. Όταν έφτασε στην υγρή περιοχη μου ξεκίνησε να κάνει την δουλειά του. Είχα γαντζωσει τα σεντόνια και αναστεναζα συνέχεια το όνομα του. Όταν τελείωσε ανέβηκα πανω του και αρχισα τα ίδια. Πρώτα του δάγκωσα το κάτω χείλος και αναστέναξε.
Μετά αρχισα να τον φιλάω στα χείλη, στο λαιμό και στους γαμάτους κοιλιακούς του ενώ είχε πισω το κεφάλι του και αναστεναζε το όνομα μου συνέχεια.
Ταυτόχρονα τον βασανιζα στο σημείο του. Όταν έφτασα εκεί ξεκίνησα να κάνω την δουλειά μου ενώ είχε όλη την ώρα πισω το κεφάλι του και αναστεναζε το όνομα μου. Οι αναστεναγμοι του με είχαν πεθάνει. Όταν τελειωσα με μια απότομη κίνηση βρέθηκε απο πανω μου. Μπήκε μέσα μου πρωτα με αργές κινήσεις ενώ ταυτόχρονα με χουφτωνε παντου και δίναμε γλωσσόφιλο. Το κορμί μου ανασηκωνοταν σε ότι και να μου έκανε.
Συνέχιζε με μεγαλυτερη ταχύτητα ενώ ταυτόχρονα είχαμε και οι 2 μας πισω το κεφάλι και βογγαγαμε. Τελείωσε μέσα μου και ενώ είχαμε πισω το κεφάλι μας και αναστεναξαμε τα ονόματα του άλλου ανασηκωθηκε το κορμί μου. Σκέπασε τα κορμιά μας με το σεντόνι και καθίσαμε αγκαλιά ώσπου μας πηρε ο υπνος.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Τα λέμε στα 2 τελευταία κεφάλαια🔥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~ My Sexy Teacher! ~ 🔥Where stories live. Discover now