"Şeytanla dans etmeyi seçtin ve şansın yaver gitti"

22 5 13
                                    

İyi okumalar..

Pjm..

Mayıs,2018

Artık başlama zamanı gelmişti. Karşımda hayatımı değiştirebilecek sahne diğer yanımda arkadaşım Lisa.. Aslında bu sahne sadece benim değil onun hayatınıda değiştirebilir biliyorum. Bütün yılımızı bunun için harcamıştık ya zaten, hatta o iki yılını.

"Eminim ben Jimin, ikimizde turnuvalara girmeye hak kazanacağız bu yolu birlikte yürütmeye devam edeceğiz." bi yandan benle konuşurken diğer yandan da ayakkabısı bağlıyordu. Bende stresini atmak için sakız çiğniyor, bi yandan da onu dinliyordum.

"E kesinlikle o kadar çalıştık. Bizi seçmezlerse onların kaybı olur."

"Park Jimin sahneye bekleniyorsunuz. Park Jimin sahneye bekleniyorsunuz."

Anons üzerine derin bir nefes aldım. Başarcaktım, başaracaktık.

Tam ilerliyordum ki Lisa'nın sesi üzerine durdum. "Jimin sakızını çıkar, diklatın dağılır yada ne bileyim yere düşer falan."
Yok be gerek yok, birini diskalifiye etmek istemiyorum ya." deyip göz kırptım ve ilerlemeye başladım.

Ve burdaydım. Ait olduğum yerde. Müziğin hafiften başlamasıyla dansıma başladım. Gözümü kapatınca babamla yaptığımız pratikler geldi. O anını duygusu ve gazıyla yapmaktan korkutum takla hareketini yapıp dansımı bitirdim. Provadakinden bile daha güzel olduğunu hissettiğimde gözlerimi açtım. Jürilerin gülümseyen yüzünü görünce bende bir mutlu olup kahkaha atarak indim. Fakat sakızım sahneye düşmüştü, çok umursamadım. Sonuçta benden sornaki kişi Lisa'ydı. Onu desteklemeliydim. Hızlı hızlı bekleyeceğim yere ulaştım..

"Lisa Monoban sahneye bekleniyorsunuz.
Lisa Monoban sahneye bekleniyorsunuz."

Hemen yüksekçe alkışlamaya başladım. Gaza gelirse bu sahnenin anasını ağlatrıdı. Daha fazla alkışlamaya ve bağırmaya başladım.

Ve sahneye çıktı. Her zaman ki gibi mükemmel gözüküyor, müziğin ruhuna kendini bırakıyordu. Fakat son hareketde bir şey oldu... Lisa'nın ayağı bişeye takıldı ve dengesini kaybettiğinde son hareketi yapamadan şarkı bitti. Aynı Lisa'nın kariyerinin bittiği gibi...

...

Lisa..
Tökezlediğim zaman fark ettim, benim sürem bitmişti. Bütün uğraşlarım, bütün emeklerim gitmişti.

Gözlerimin dolduğunu hissettiğim için yavaşça eğilip sahneden indim. Arkamdan Jimin'in geldiğini biliyordum ama pek umursamadım.
Jimin.. Benim gibi onun hayatı, kariyeri bitmemişti en azından o emeklerinin karşılığını alacaktı. Onun için az da olsa sevinmiştim. Fakat bütün sevincimin önünü öyle bir şey kesti ki başta inanmadım.

Soyunma odasına geldiğimde ayakkabımın altında bir sakız..

O an bütün olanlar gözümün önünden film şeridi gibi geçemeye başladı.
Sahneye çıkmadan önce uyarmama rağmen sakızını cıkarmayışı..
İma yapar gibi göz kırpışı..
Ve bi anda beynimde onun sesi yankılandı..
'Birini diskalifiye etmek istemiyorum ya'

Bilerek yapmıştı...
Onun için en büyük rakip olduğumu her zaman söylerdi. Onun gözünde en büyük rakip bendim.

Kapının tıklatılması ile yerimde doğruldum.

...

Pjm..
İçerden gel sesini işitince içeri girdim. Lisa eydiği kafasını yavaşça bana kaldırdı. İşte o an gördüm gözündeki nefreti. Bişey mi yapmıştım? Bana öyle bakamasını gerektirecek kadar büyük bir şey mi yapmıştım?

black swan || yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin