Nazlı:N-ne
Berk:Duydun işte sana aşığım hemde öyle böyle değil yani seni gördüğüm yada düşündüğümde kalbim o kadar hızlı çarpıyorki bazen yerinden çıkacak sanıyorum.Ellerim titriyor seninle konuşurken nedenini bende başta bilmiyordum ama daha sonra anladım Ben sana çok aşığım hemde seni gördüğüm ilk andan beri.
O an ne diyeceğimi bilmiyordum evet bende Berk'e aşıktım ama Selim'den sonra nasıl yapacağımı bilemiyordum.Yani ya yine aldatılırsam.Bir daha buihaneti kaldıramazdım.
Nazlı:B-benim yanlız kalmaya ihtiyacım var diyip evden çıktım.O kadar şaşırdım ki yani ev arkadaşım olan aynı zamanda aşık olduğum çocuk bana AŞIKMIŞ.
Yarım saat kadar yürüdükten sonra deniz kenarına gelip bir banka oturdum ve denizi izlemeye başladım.
Bir saat kadar oturduktan sonra Nisa aradı
Nisa:Nerdesin sen ya bana neden haber vermiyorsun,neden aramıyorsun,cevap versene Nazlııı heuyyy ordamısınnnn.
Nazlı:Bir susarsan konuşucam Nisa
Nisa:Öffff tamam anlat dinliyorum
Nazlı:Berk'le konuştum.
Nisa:Ne,eee ne dedi
Nazlı:Bana AŞIKMIŞ.
Nisa:...
Nazlı:iyimisin nisaaa,heeey
Nisa:....
Nazlı:Iyimisin olm
Nisa:Nazlı ben az önce doğru duydum değilmi.
Nazlı:Evet doğru duydun bende ilk duyduğumda çok şaşırmışt-
Nisa:Aaaaaaaaaaaaaa,olm yok artık.Yaşasın Elti olucazzzzzzz,Yehhuuuuu,Ohh oh oh helal lan sana Berko,koçum benim ya,ayyyyyy çok heyecanlandım eee ne zaman teyze olucam.
Nazlı:Kızım ne içtin sen ya ne eltisi,ne çocuğu ne teyze olması, sana sadece çocuk bana aşıkmış dedim evlenicez demedim.
Nisa:Olsuuun sende ona sevdiğini söylersin sevgili olursunuz sonrada evlilik+cocuk=Benim teyze olmammmmmmm.Yaşasınnnnnnn🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳