|1.rész

33 4 0
                                    

A mai napot a Japán Nagydíj időmérőjével indítottuk George-al.Legalábbis ő,én csak elkísértem és szurkoltam neki.Mikor megérkeztünk Lando már lelkesen várt minket.

-Lili!Végre,már azt hittem nem is jössz el!-ölelt át az angol pilóta.

-Bármikor is kihagytam volna egy futamot,Lando?-nevettem fel.

-Az én kishúgom aztán nem akármilyen rajongó.Ha esik ha szakad ő mindig ott fog ülni és szurkolni.-nézett rám George.

-És még te azt hitted nem jövök el,mi?-néztem újra Landora.

-Jól van na,csak vicceltem,tudom hogy egy futamot se hagynál ki,de azért valld be nem csak a bátyád miatt vagy itt,ugye?

-Istenem Lando,igen miattad is eljövök mivel a legjobb barátom vagy de ha nem hagyod abba ezeket a nagyon "poénos" vicceket akkor sajnos nem sokat fogunk a futamok alatt találkozni mivel szó szerint az idegeimre mész.-néztem rá szórakozottan.Lando ezt csak egy nevetéssel nyugtázta.

-Na jó,szerintem mi indulunk lassan,mindjárt kezdődik az időmérő.Szurkolj Hugi.

-Rendben,ügyesek legyetek!-inegettem utánuk.

Besétáltam a Mercedes istállóba,ahol már rajtam kívül mindenki ott volt.Intettem Toto Wolfnak hogy tudassam vele hogy megjöttem,aztán helyet is foglaltam a szokásos kis helyemen.Felraktam a fülest és már izgatottan vártam hogy mikor fog elkezdődni az időmérő.

|Kb.1,5 órával később|

Az időmérőt a kétszeres világbajnok,Max Verstappen nyerte,utána következett a dobogón Sainz,Leclerc csapattársa,majd harmadik helyen végzett Hamilton.Russel 4. lett,Norris pedig 6.Nem is rossz.Viszont Leclerc a 10. helyen végzett,és ugyan ma élőben még nem láttam csak a képernyőn,gondolom eléggé ki van akadva.Ő ugyan nem ismer annyira,de én annál is jobban ismerem őt.Tudom furán hangzik de messziről mindig is figyeltem,és már nem egyszer láttam őt egy rossz futam után kiborulni.Persze sose mentem ilyenkor oda hozzá,Sainz is sokszor mondta már,ilyenkor csak hagyni kell és majd lenyugszik.

-Na mivan Lili?-lépett mellém Lando.

-Nagyon jók voltatok.-mosolyogtam rá

-Köszönjük de egy ilyen lelkes szurkoló nélkül tuti nem ment volna.-húzta mosolyra a száját.

-Jó jó,értem.

-Van kedved eljönni ebédelni?Éhen halok.

-Persze menjünk.

|2 órával később|

Hazafelé tartottam az étteremből.Nagyon jól szórakoztunk és sokat nevettünk.Azt szeretem Landoban hogy bármilyen nehéz vagy szomorú napom van ő mindig meg tud nevettetni.Nem véletlenül ő a legjobb barátom.Ezek után hallottam a telefonom rezgését,az Instagram küldött egy értesítést.Lando jelölt meg a legújjab posztján.

 347 879 like@landonorris:Lunchhh with @liliirussel🫶🏼

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

347 879 like
@landonorris:Lunchhh with @liliirussel🫶🏼

Már majdnem bezártam az appot amikor is mégegy értesítésem jött.De most nem Landotól.Követési kérelem:charlesleclerc.A szívem majd kiugrott a helyéről.Miért pont most akar bekövetni?!Én már azóta hogy követem az összes pilótát amióta csak először érkeztem.Erre pedig évekkel később visszakövet?Sóhajtottam egy mélyet majd rányomtam az "elfogadás" gombra.Egy ideig még bámultam a képernyőt abban a reményben hogy valami történni fog de aztán némi várakozás után bezártam az appot.

||Sziasztok!Remélem tetszik a sztori,nyugodtan írjatok véleményt!És az lenne a kérdésem hogy ilyen "insta posztokat" rakjak bele néha a részekbe?||

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 21, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Miért pont velünk?Where stories live. Discover now