Ada Wang,23éves vagyok.
Nyomozóként dolgozom.
Sok ügyem volt már de egy ember nagyon kifogott rajtam,aki nem más mint Tom Kaulitz.Seattle mafia főnöke.
Sok baleset és haláleset köthető hozzá.Esős keddi napra vírradtam.Mint mindig, fáradtan kitrapoltam a konyhába és lefőztem egy kis kávét közben összedobtam egy szendvicset.
Reggeli után felöltöztem és indultam az irodaba.
Ahogy beértem ültem is le asztalomhoz.
Sok ügyen kéne dolgoznom,de újjab Tomhoz köthető gyilkosságot kaptunk,ezért először ez.Elővettem a papírokat,amiben információkat kapok a helyszínnel és a holdtest/testekkel kapcsolatban.
~Infórmációk~
-Holttest:Azonosított
-Név:Patrick White
-Életkor:19
-Szülei:Olivia Morton és David White
-Halál oka:-Bal halánték lövése
-Több zúzódás a karokon és
mellkhason
-Tetthelyszín:Seattle-Madison Hotel-tetőter
-Gyílkosság ideje: 2013.7.8. kb 03:24
-Gyilkosság oka:Nem azonosítottSzinte ugyan ott tartok mind eddig,csak több anyaggal.
Ősszeírtam pár dolgot a füzetembe,majd elindultam a tett helyszínére,muszáj nyomokat keresnem.A helyszínre érve kiszállok a taxiból és a Hotelba sietek ahol egy rendőrnő áll és lezarja az érintett területet.
"Wang nyomozó"-mutatom fel nevjegy kártyám hogy közelebb kerülhesek.
Átleptem a szalagokon és vizsgálódni kezdtem.
Nem igazán találtam semmi érdekeset,de egy dolgon meg akadt a szemem.
Egy fekete fejkendő volt.
Kissé arrébb az érintett résztől.
A kepek alapján nem az áldozaté lehetett.Kesztyűt húztam a kezemre,felvettem és egy mintazacsiba csúsztattam.
Nem mondom hogy ez segített bármennyit is,ezzel még nem lehet bizonyítani hogy Tom Kaulitz volt a tettes.
Nem igazán találtam több "bizonyítek"-ot,ezért vissza tértem az irodába.
A látottakat jegyzeteltem.
Pár ügyet meg is oldottunk kollégáimmal.
Ez a nap fárasztó,mint a többi.
De még közel sincs vege. Sajnos.Patrick szülei címehez indultam,hogy beszélhessek velük par dolgot a fiú-król.
Szülei letörtek voltak,amit teljes mértékben megertek.
"Rendben,Akkor az első kérdésem,hogy esetleg nem tudják,hogy Patrick barmilyen Tom nevezetű emberrel konfliktusba lett volna? Vagy esetleg bármilyen kapcsolatban?" -kérdeztem,miközben félszemmel tanulmányoztam a lakást.
"Nem,nem tudtunk róla hogy egy Tom nevezetű férfival ismernék egymást." -mondta Patrick édesanyja, szomorúan férje kezet fogva.
Jegyzeteltem,mindent.
Feltettem pár hasónló kerdést mint példaul "A fiú-knak esetleg volt tartozasa vagy voltak anyagi gondjai?".
Megkérdeztem hogy körbe nezhetek-e Patrick szobájában.
Amint beléptem,egy kis szobát láttam magam előtt.
Fala élénk kékre festve,egy aranyos ártatlan szobának tünt.
Az íróasztalra pillantva amit sok papirlap fedett el,kivancsiság lepett el.
Megindultam és elkezdtem szétnezni köztük.
A papirok közt semmi a hasznosat nem találtam,minden csak hülyeség.
Elkezdtem a fiokokba túrkalni,találtam egy telefont,taskámba raktam és kiléptem a szobából.Megköszöntem az öregparnak hogy vendégul lattak és haza indultam.
Már az utcakat sötetség lepte el,és csak a városi fények világítottak.Lakásomba érve,lepakoltam és zuhanyoztam,éhes nem igazan voltam,ezért nem is ettem.
Mai nap nagyon kifaraztott.
A telefont és a többi "nyomot" az itthoni dolgozó szobám asztalára helyeztem,majd ledőltem aludni.