#4

46 1 2
                                    

*yagmurun agzindan*
Defnenin tcsinin yayildigini gorunce panik olmustum. Bu yuzden ilk once tuvalete gidip yaklasik 4-5 kilo sictim. Kulaga biraz fazla geliyordu ama stresli oldugum icin normal karsiladim.

*hazelin agzindan*
Defne armilerin tcsini yaymakla iyi yapmisti bana kalirsa. Hem bu sekilde herkese haddini bildirebilirdik. Mutluydum cunku bir daha bize bulasamayacaklardi. Tam kalkip gruba yazacaktim ki aklima gelen seyle  kaldim.

Defne,bizimde tclerimizi cikartabilirdi.

*defnenin agzindan*

Tclerini yaydigim icin mutluydum. Ama bir yandan da got deligim aciyordu. Cunku aldigim panel 1.500 liraydi ve bunu karsilamak icin escortluk yapmistim. Ama buna degmisti.

Canim evde sıkıldıgı icin biraz disari cikacaktim. Ustume giyinecek bir seyler aradim ve yarim saatin sonunda uzerinde Lisanin resmi olan tisortu giymeye karar verdim.

Tam hazirlandim cikiyorum derken art arda mesajlar geldi. Kesin yine joonun arkadaslari beni gruba eklemistir diye dusundum ve umursamadim. Telefonu evde bırakıp ciktim.

Bildirim;
yagmurdan +9 yeni mesaj

*maxine⁴nin agzindan*
Sabah erkenden kalkip test cozmeye baslamistim. Cunku girdigim denemede fizik netim eksilere dusmustu. 500 sorunun ardindan biraz kafam dagilsin diye gruba yazdim.

                     malaq team

                                                       maxine
                                                                  Sa

🩸
As

                                                       maxine⁴
                                                               nbr

🩸
Sana ne

bestqfanse
Kizlar yagmur gruba girmek istiyor alayim mi

elif⁴
O kim bilmiyorum ama al

      bestqfanse,yagmur'u ekledi

yagmur
KIZLR
DEFNE NERDE
ACIL
SOYLEYIN
AQ

elif⁴
Noldu ki

yagmur
DEFNENIN TC YAYMISLAR

                                                       maxine⁴
                                                               Ne

*yazarin agzindan*

                   *Best armiler*

joon
Nasil da yaydim ama

agust d
kralsin valla knk helal olsun

larissa
Defne bizimle ugrasmamasi
gerektigini anlar artık

baskan amci
evet aq cok iyi oldu
yaymamiz

joon
Neyse bosverin simdi onları
exollerle kavga edelim mi

larissa
Olur isterseniz kan damlasini
da alalim o exol

fw aski:Defne&ZeynebHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin