Èrå§ê µñå vêz hå¢ê mµ¢hð§ åñð§ Ðê åqµí,êñ µñ rêïñð ÐðñÐê lå ¢rµêlÐåÐ þðÐïå rêïñår...êl qµê ꧆åßå êñ ê§ê mðmêñ†ð ål þðÐêr....êrå µñ ¢hï¢ð ¢ðñ †åñ §ðlð '15'' åñð§ Ðê êÐåÐ.
Èl †êñíå mµ¢hð§ mµêßlê§ lµjð§ð§,µñå §ïrvïêñ†å ¢ðñ µñ rð§†rð ïÐéñ†ï¢ð å êl...§µ hêrmð§ð ¢åßållð llåmåÐð Ìññðvð†ðr'' †ðÐð lð qµêrïå lð ð߆êñïå §ïñ þrðßlêmå§.§ï êl Ðïñêrð ñð lê êrå §µ£ï¢ïêñ†ê...lê ß姆åßå ¢ðñ årrêßå†år§êlð å lå þðßlå¢ïóñ..¥ §ï ålgµïêñ §ê å†rêvíå å êñ£rêñ†årlð...ñð lð§ еÐåßå êñ êjꢵ†år.
Úñå £lðr Ðêl mål, ¢ðñ ßêllð§ þé†ål𧠆ïêñê †åñ†ð§ þrê¢ïð§ð§ ¢ðlðrê§....lå§ hïêrvå§ qµê våñ ¢rê¢ïêñÐð å §µ ålrêÐêÐðr §ïrvêñ þårå ålïmêñ†ålð ¥ Ðê§þµé§ mðrïr.
Èl þrïñ¢ïþê ꧆åßå êñåmðråÐð Ðê µñå rê¥ qµê rêïñåßå ål ð†rð låÐð Ðêl mår þêrð êl ¥å håßïå êlïgïÐð å..
Úñ ¢hï¢ð Ðê þêlð§ mårrðñê§ Ðê ð†rð þåí§....êl þrïñ¢ïþê llêñð Ðê ¢êlð§ ål þrïmêr mïñ阮rð Ðê¢ïÐïó llåmår.
Èñ ê§ê mðmêñ†ð êl þrïñ¢ïþê ðrÐêñó ''!Ð꧆rµ¥åñ ål þåí§ Ðê VêrÐê åhðrå mï§mð!''
Mµ¢hð§ lµgårê§ £µêrðñ ÐꧢrµïrÐ𧠥 vårïå§ þêr§ðñå§ å¢åßårðñ å§ê§ïñåÐå§...þêrð lð§ grï†ð§ ¥ §µþlï¢å§ Ðê þïêÐåÐ.
£µêrðñ ïgñðråÐå§ þðr êl þrïñ¢ïþê.
-Öh,ê§ lå hðrå Ðêl †é.-
Úñå £lðr Ðêl mål,qµê £lðrê¢ê ßêllåmêñ†ê...§µ§ ¢ðlðrê§ §ðñ †åñ êñlðqµê¢êÐðrê§....§ïñ êmßårgð þðr m᧠hêrmð§å qµê ê§ †ïêñê †åñ†å§ ê§þïñå§ qµê ñåÐïê lå þµêÐê †ð¢år.
Çðñ êl £íñ Ðê ål þrïñ¢ïþê Ðêrrð†år †ðÐð§ l𧠢ïµÐåÐåñð§ §ê †µvïêrðñ qµê rêvêlår.
Èl qµê lïÐêråßå †ðÐå åqµêllå rêvµlå¢ïóñ...êrå µñ jðvêñ Ðê årmåеrå ''¢årmê§í ''
†ðÐå lå ïrå ålßêrgåÐå þðr êl þðßlåÐð...êñvðlvïó þðr ¢ðmþlê†ð å †ðÐð êl þåí§.
Ðê§þµé§ Ðê µñå ågð†åÐðrå gµêrrå.....l𧠧ðlÐåÐ𧠥å ñð êråñ µñ þrðßlêmå.
Èl åþµê§†ð ¥ êñ¢åñ†åÐðr þrïñ¢ïþê ñð lðgró hµïr Ðê §µ§ ¢åþ†ðrê§.
-!MålÐï†ð§ ïñ§ðlêñ†ê§¡-
Úñå £lðr Ðêl mål,¢ðñ hêrmð§ð§ þé†ålð§...¢ðñ µñ £lðrê¢ïmïêñ†ð †åñ Ððlðrð§ð.
ESTÁS LEYENDO
[~Úñ §mþ m᧠¢ðmð ''Lå §ågå Ðêl Mål'']
HumorÇðmð ꧢµ¢hårðñ . . . ¥å hï¢ê µñå h阮ðrïå ïgµål å ꧆å Ðê ñµggꆧmþ ¥ åhðrå hårê µñå ¢ðñ êl §mþ ''Úñ §mþ má§'' >:Ð þðrqµê?. . .§ï >:V §hïþ§:ÄwïÐrêÐ,†µrßðxÄñÐ?,JðêlxÇlêmêñ†ê?