𝙿𝚘𝚟: 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐧𝐭𝐬
𝙰𝚞𝚝𝚑𝚘𝚛𝚜 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜: Tʜɪs Fᴏɴᴛs
𝚃𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐: 𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑜𝑛𝑡𝑠
𝚂𝚒𝚍𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 (𝙻𝚒𝚔𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎𝚜 𝚙𝚘𝚟𝚜, 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐): 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘰𝘯𝘵𝘴𝘚𝘩𝘪𝘯𝘰𝘣𝘶'𝘴 𝘗𝘖𝘝:
.
𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐝𝐚𝐢𝐥𝐲 𝐯𝐢𝐬𝐢𝐭 𝐨𝐟 𝐜𝐡𝐮𝐫𝐜𝐡, 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐧𝐮𝐧. 𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐰 𝐨𝐛𝐬𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐞𝐯𝐢𝐥, 𝐬𝐡𝐞 𝐚𝐝𝐯𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐜𝐡𝐮𝐫𝐜𝐡.
𝐈 𝐌𝐮𝐬𝐭 𝐚𝐝𝐦𝐢𝐭, 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐜𝐡𝐮𝐫𝐜𝐡, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠, 𝐦𝐲 𝐝𝐞𝐦𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐦 𝐦𝐨𝐫𝐞.𝘈𝘶𝘵𝘩𝘰𝘳𝘴 𝘗𝘖𝘝:
𝐴𝑠 𝑆ℎ𝑖𝑛𝑜𝑏𝑢 𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑐ℎ𝑢𝑟𝑐ℎ "𝑠𝑡𝑎𝑓𝑓 𝑟𝑜𝑜𝑚", 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑛𝑢𝑛𝑠 𝑔𝑟𝑒𝑒𝑡 ℎ𝑒𝑟
"𝑶𝒉, 𝑺𝒉𝒊𝒏𝒐𝒃𝒖~𝒔𝒂𝒏! 𝒀𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒉𝒆𝒓𝒆! 𝒀𝒐𝒖'𝒗𝒆 𝒈𝒐𝒕 𝒘𝒐𝒓𝒌 𝒕𝒐 𝒅𝒐." 𝐴 16 𝑦𝑒𝑎𝑟 𝑜𝑙𝑑 𝑛𝑢𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑. 𝑆ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑟𝑝ℎ𝑎𝑛 𝑎𝑡 13, 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑡𝑜 𝑛𝑢𝑛𝑠 𝑐𝑙𝑎𝑛, 𝑠ℎ𝑒 𝑐𝑙𝑎𝑖𝑚𝑠 𝑆ℎ𝑖𝑛𝑜𝑏𝑢 𝑎𝑠 ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟.
"𝑯𝒊 𝒔𝒊𝒔𝒔𝒚...𝑰'𝒎 𝒂 𝒍𝒊𝒍 𝒕𝒊𝒓𝒆𝒅, 𝒄𝒂𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒔𝒌 𝑵𝒐𝒓𝒂𝒉..?" 𝑆ℎ𝑒 𝑎𝑠𝑘𝑠, 𝑎𝑠 ℎ𝑒𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠𝑙𝑎𝑠ℎ𝑒𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑚𝑎𝑠𝑐𝑎𝑟𝑎, 𝑤ℎ𝑦 𝑖𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑜 𝑡𝑖𝑟𝑒𝑑? 𝑊𝑒𝑙𝑝, 𝑡𝑤𝑜 𝑠𝑖𝑚𝑝𝑙𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛𝑠: 𝑝𝑟𝑎𝑦𝑒𝑟𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡𝑚𝑎𝑟𝑒𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑣𝑖𝑙.
𝐿𝑎𝑠𝑡 𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡, 𝑠ℎ𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑎 𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡𝑚𝑎𝑟𝑒 𝑜𝑓 ℎ𝑒𝑟 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑑𝑒𝑣𝑖𝑙, 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑚𝑎𝑛, 5'9 𝑓𝑡, 𝑓𝑖𝑡, 𝑚𝑢𝑠𝑐𝑢𝑙𝑎𝑟 𝑏𝑜𝑑𝑦 , 𝑏𝑢𝑡, 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑜𝑛𝑒 𝑐𝑜𝑛, 𝑠ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑠𝑒𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑜𝑟 𝑒𝑣𝑒𝑛 ℎ𝑎𝑖𝑟."𝑨𝒘𝒉𝒉...𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒅 𝑵𝒆𝒆~𝒔𝒂𝒏?" 𝑌𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟 "𝑠𝑖𝑠𝑠𝑦" 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑, "𝑱𝒖𝒔𝒕...𝒈𝒐𝒕 𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒐𝒇 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑, 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒆𝒙𝒑𝒆𝒄𝒕 𝒎𝒆 𝒃𝒆 𝒐𝒏 𝒍𝒊𝒕𝒖𝒓𝒈𝒚 𝒕𝒐𝒅𝒂𝒚, 𝑰'𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒐𝒏 𝒅𝒖𝒕𝒚 𝒕𝒐𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕."
" 𝑶𝒉...𝒐𝒌𝒂𝒚..." 𝑆ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑠𝑢𝑐ℎ 𝑎 𝑠𝑎𝑑 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒, 𝑎𝑠 𝑁𝑜𝑟𝑎ℎ 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑖𝑛
"𝑫𝒊𝒅 𝑰 𝒉𝒆𝒂𝒓 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒄𝒂𝒍𝒍 𝒎𝒚 𝒏𝒂𝒎𝒆?" 𝐴𝑛𝑑 𝑒𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑤𝑜𝑚𝑎𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑, 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑁𝑜𝑟𝑎ℎ, 𝑃𝑜𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔, 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑟𝑒𝑒𝑡𝑠 𝑏𝑦 𝑝𝑟𝑖𝑒𝑠𝑡𝑠 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑐ℎ𝑢𝑟𝑐ℎ.
"𝑶𝒉, 𝒚𝒆𝒂𝒉...𝑪𝒂𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒋𝒐𝒃 𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒖𝒑𝒑𝒐𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒐?" 𝑆ℎ𝑖𝑛𝑜𝑏𝑢 𝑝𝑖𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙𝑙𝑦 𝑠𝑎𝑖𝑑, "𝑰'𝒍𝒍 𝒈𝒐 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒓𝒂𝒚, 𝒄𝒂𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒆 "¹𝒑𝒓𝒂𝒚𝒆𝒓 𝒍𝒊𝒔𝒕"?", "𝑶𝒉, 𝒚𝒆𝒂𝒉 𝒉𝒆𝒓𝒆" 𝑆ℎ𝑖𝑛𝑜𝑏𝑢 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑖𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑁𝑜𝑟𝑎ℎ, 𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑓𝑓 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑖𝑛 𝑐ℎ𝑢𝑟𝑐ℎ ℎ𝑎𝑙𝑙 𝑡𝑜 𝑝𝑟𝑎𝑦.
𝐴𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑝𝑟𝑎𝑦, ℎ𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑓𝑢𝑓𝑖𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ: 𝐷𝑒𝑚𝑜𝑛𝑠, 𝐻𝑒𝑙𝑙, 𝐷𝑒𝑎𝑡ℎ 𝑎𝑛𝑑 𝐒𝐞𝐱.
𝑆ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑡 ℎ𝑒𝑟𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 ²𝑡𝑖𝑛𝑔𝑙𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒, 𝑏𝑢𝑡 𝑠ℎ𝑒 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑖𝑔𝑛𝑜𝑟𝑒 𝑖𝑡.