Prológus

30 5 0
                                    

Több ezer évvel ezelőtt Isten megteremtette a világot. A Földet. A férfit és a nőt. Ádámot és Évát. A Mennyországot. Az Arkangyalokat, akik színtiszta szeretetből álltak, de mégis különbözőek voltak. Saját személyiségük és saját feladatuk volt. Isten közülük teremtett őrangyalokat is, akik alacsonyabb ranggal, de ugyanolyan értékkel rendelkeztek. Az Arkangyalok irányították és felügyelték őket, és a többi angyal munkáját. Az Úr tizenöt Arkangyalt emelt fel maga mellé, akik a legfontosabbak voltak az emberek és a világ védelme miatt.

Ariel Arkangyalt, a Bőség angyalát, akinek a természet, a vadállatok gyógyítása és az anyagi jólét megteremtése volt a feladata.

Azrael Arkangyalt, akinek a munkája volt átvezetni az elhunyt lelkeket a másvilágra és segítsen a gyász feldolgozásában.

Chamuel Arkangyalt, aki gyógyítja az aggódást és békét hoz a világnak, a kapcsolatok létrehozását és annak a megtartását. 

Gábriel Arkangyalt, a hírnököt kötelezettsége volt a nők segítése a várandósság és a szülés idején.

Haniel Arkangyal, gyógyítja a nőiesség testi és lelki gondjait, tisztánlátást és gyógyító képességeket áraszt.

Jeremiel Arkangyal, Isten kegyelme, az érzelmek gyógyítása és segítése a munkája.

Jophiel Arkangyal, orvosolja a negativitás és a káosz megoldását, helyette pozitív gondolatok átadása és önmagunk elfogadása.

Metatron Arkangyal, segíti a tanulási rendellenességek és gyermekkori problémák megoldását, vigyázza és támogatja őket.

Mihály Arkangyal, a védelmező, megtisztítja az embereket a negatív energiáktól és erőt ad.

Raguel Arkangyal, az igazságos, aki segít az igazságtalan bánásmód esetén.

Rafael Arkangyal, a gyógyító, testi-lelki sérülések orvoslója.

Raziel Arkangyal, a spirituális és pszichikus blokkok megoldója.

Sandalphon Arkangyal, az agresszív hajlamok elűzője.

Uriel Arkangyal, a megbocsátás és a neheztelés megszűnésének angyala.

Zadkiel Arkangyal, segíti az emlékek és a gondolatok javítását. 

Ők voltak Isten támaszai és katonái. Egykor közéjük tartozott Lucifer, aki az egyik legfőbb arkangyal volt, de fellázadt Isten ellen, aki letaszította a Mennyből. Lucifer megteremtette a poklot, az ördög otthonát, ahová nem csak emberek kerülhettek be. Kerültek be angyalok, akik nem teljesítették Isten utasításait vagy cselt szőttek ellene. De nemcsak emberek és angyalok léteztek. Voltak vámpírok, akiket emberszerű démonoknak neveztek, a szívük már nem dobogott, de az áldozatok vérét vették a túlélés reményében. A vámpírok többsége Lucifert követte, de voltak magányosak is, akiket nem irányítottak. A pokolból kerültek még ki démonok, akik gonosz, tisztátalan szellemek voltak, képesek voltak a tudat befolyásolására és mások megszállására is. Ott voltak még a vérfarkasok is, akik teliholdkor emberi mivoltukat feladva átváltoznak, de bármelyik éjszakán megtehetik, ha az Alfa engedélyt adott rá. Átváltozáskor öntudatlan vagy kontrollálatlan állapotba kerültek, ezért tilos volt nekik bármikor átváltozni, mert ártatlan életeket is elvehettek. A világon szétszórtan éltek még boszorkányok is, akik egyik félhez sem tartoztak igazán, voltak jók és rosszak is. A jók törekedtek a természet és a világ egyensúlyára. Az emberek nem tudtak a különböző lények létezéséről. Megvolt a világban a harmónia. A fajok között volt egy szabály miszerint nem fonódhat össze két különböző faj, hogy gyermeket nemzen. Isten is egyezséget kötött Luciferrel, hogy a pokol szolgái és az ura is lent marad a saját birtokán és az angyalok sem fognak beleavatkozni az ügyeikbe.

De ez nem volt mindig így. Volt egy lány és egy fiú, akik megtörték a békét a világban, és harcra  kényszerültek. De mi lett a vége?
 
                            ▪︎♡▪︎ 
Sziasztok! Új vagyok még itt de belefogtam ebbe a könyvbe amin már rengeteget agyaltam és még készül a ,,kézirat,, , eddig csak olvasó voltam itt wp-n most kipróbálom a másik oldalát is. Ha olvastad és tetszik kommentelj vagy votolj, sokat jelentene, ha nem tetszik építő kritikát is elfogadok. Remélem tetszeni fog nektek!♡
 

Az örökkévalóság angyalaWhere stories live. Discover now