0.9

48 3 0
                                    

"

Taehyung

Elimdeki kupaya termosla getirdiğim sudan koydum. Getirdiğim çeşit çeşit aromalı içeceği Jungkook'a doğru uzattım. "Hangisini seversin?"

Heyecanlı heyecanlı elimdeki içecek tozlarını karıştırdı. Elini orman meyveli içecekte tutup çekti, "Bunu istiyorum." Benim de en sevdiğim oydu. "Güzel seçim, zevklerimiz benziyor." Gülümseyerek beni izlemeye başladı.
"Bugün hangi şarkıyı söyleyeceksin bana?" Bana yazdığı mesajlarda müzik dinlemeyi çok sevdiğini söylemişti, özellikle de benim müziklerimi. Bu yüzden her gün şarkı söylüyordum ona. Ancak bugün biraz değişiklik yapacaktım. "Sürpriz, birazdan öğrenirsin." Kapının hafifçe tıklanmasıyla oraya döndük.

Hemşire, elindeki iğne ve ilaçlarla içeri girdi. Jungkook'un yüzü hemen düşmüştü, "Bugün nasılız bakalım?"

"Her zamanki gibi, yorgun ve halsiz."

Hemşire Jungkook'un kolunu sıvayıp iğneyi hazırladı. Artık alıştığı için tepki vermiyordu ama ben kendimi bildim bileli iğneden korkardım. O yüzden hep başka yöne bakıyordum. "Geçmiş olsun." Hemşire odadan çıktığında yine baş başa kaldık.

Bugün şarkı söylemeyeceğim." Suratı düşmüştü. "Onun yerine bir şiirin ilk kıtasını okuyacağım."

"Gerçekten mi?" Heyecanlanmıştı. Heyecanlanması beni mutlu ediyordu. Sesimi düzenleyip okumaya başladım,

"Henüz vakit varken gülüm,

Paris yanıp yıkılmadan,

Henüz vakit varken gülüm,

Yüreğim dalındayken henüz,

Ben bir gece, şu mayıs gecelerinden biri,

Volter Rıhtımı'nda..."

"Bu kadar mı? Çok kısa ama bu."

"Devamını ertesi gün okuyacağım." Gözlerimin içine bakıyordu. Bu şiiri neden ona okuduğumu bilmiyordum. İçimden bir dürtü ona bu şiiri okumamı söylemişti.

"Yarın değil de şimdi okusan?" Nedensizce kalbim ağzımda atıyordu.
"Oh, benim bir işim var gitmem lazım."

Hızla kendimi odadan dışarı attım. Bakışları üzerimdeyken odadaki hava yoğunlaşmıştı. Nefes almak bile güçleşiyordu. Ortak lavaboya gidip yüzümü yıkadım. Telefonuma gelen bildirimle lavabodan çıkıp dinlenme alanlarına doğru ilerledim.

Menajerim uygulamadan yayın açmamı söylüyordu. Malum dediklerini yapmadığım zaman ceza bile veriyorlardı. Hemen uygulamaya girip yayını başlattım. Anında binlerce kişi girmişti, "Selam millet,"

Yorumlarda 'beni hastanede gördüklerini' yazıyorlardı. Cevaplamamalıydım. Birisi 'Yeontan nasıl, iyi mi?' Diye bir soru yöneltti.

"Yeontan şuan ailemin yanında. O sağlıklı, endişelenmeyin."

'Bugün soru-cevap yapacak mıyız?'

my famous darling |TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin