Часоворіт
Пролог.
В середньовіччі всі боялися магії і чаклунів... Але чаклуни з часом навчилися контролювати свої здібності, і всі ці події відбуваються в ХІІ столітті. Чаклуни мали надію показати, що чари це не завжди зло, і тому світлі чари воювали на два фронти: проти звичайних людей і проти темної сили.
У малій сім'ї чаклунів...
Еліс зайшла до кімнати Марка.
Привіт, Марк, - привіталася Еліс.
Привіт, - відповів Марк.
Що робиш? В такий пізній час? - поцікавилася Еліс.
Варю "зілля Легкості", - легковажно відповів Марк.
Яка його дія? - спитала Еліс з невеликою цікавістю.
Раптово до кімнати прибіг батько і крикнув: "Тікайте, вони тут!"
Як вони нас знайшли цього разу? - злякано промовив, збираючи речі, Марк.
Марку, залиш речі, візьми тільки гроші, і Еліс, - помовив батько, зляканий до самого жаху.
Коли всі були готові спускатися в потаємний хід, до кімнати забігають лицарі. Батько пихнув дітей по ходу, а сам за допомогою магії замуровав вхід. Гвардійці, побачивши це, схопили їхнього батька й почали лубкувати його й випитувати, куди веде цей прохід, але Батько промовив тільки два слова: "Ignis explosio", і все навколо запалало небесним вогнем.
Кінець прологу.
Глава 1
Марк і Еліс не бачили, що сталося з їхнім батьком, але Марк знав, що там могло трапитися з батьком. Він не хотів, щоб це дізналася Еліс, і саме тому Марк почав проходити тунелем до виходу, ведучи за собою Еліс. Марк був радий, що на даний момент вони були одні, він знав, куди вони можуть прийти, де їх чекають їхні родичі на кордоні з Германією, але їм треба пройти великий шлях, і в останньому листі було вказано, що є підозри, що їх викрили. Але це були всього лише підозри, а не насправді, заспокоював себе Марк.
Еліс в той момент тихо йшла за своїм братом, роздумуючи, що сталося з батьком і чи не схопили його ненароком, але вона швидко відкинула ці думки і випустила перші слова до Марка.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Часоворіт. Початок
Fiksi Remaja*Історія ще дописується!* Дівчина на імя Еліс не може чаклувати хоча вона наподилася в сімї чакулунів. Коли їй доводиця тікати зі своїм братом в неї зявляється з кожним разом все більше бажаня навчитися неї, вона потрапля в магічну біблеотеку де отр...