𝐕𝐢𝐠𝐲𝐚́𝐳𝐳 𝐦𝐢𝐭 𝐤𝐢́𝐯𝐚́𝐧𝐬𝐳.

422 38 1
                                    

"𝐕𝐢𝐠𝐲𝐚́𝐳𝐳 𝐦𝐢𝐭 𝐤𝐢́𝐯𝐚́𝐧𝐬𝐳."

Olyan izgatott voltam a mai nap, elértem a nagykorúság lépcsőjét, és ma szervezünk egy összejövetelt a legjobb barátaimmal. Néhányukat alig látom mostanában, ők főiskolában tanulnak, javarészt az idejüket az teszi ki, hogy tanulniuk kell, meg prezentációkat készíteni.
Yoora ki egy ideje itt ugrál mellettem, a bevásárló központ kellős közepén, míg én nagy döntések közepette vagyok. Melyik ízű mochi legyen az.
-Ahh, olyan sok van. Mind finom!-nyöszörögtem.
Ez egy igen is nehéz döntés volt számomra, ezért segítségül hívtam a tekintetemmel Yoora barátnőmet, aki éppen a több rágcsálnivalót nézte.
-Melyik legyen?-hívtam fel magamra a figyelmet, nem igazán volt hajlandó rám nézni, míg meg nem szólaltam.
-Csoki, matcha. Ezeket a többiek is szeretik.-válaszolta nyugodtan.
Egyből vissza is fordult az előtte elterülő választékhoz. Oké, választ kaptam, most már be kell fognom a számat.
Hazaérve, teli szatyrokkal a kezünkbe léptünk beljebb. Yoora halványzöld haját lófarokba kötve nekilátott a díszítésnek, míg én a szatyorból pakoltam ki, mindent a helyükre. Ami pedig kellett, azt kint hagytam a pulton.
Időközben míg én a tervezett muffin tésztáját kevertem be, csengettek az ajtóban, mire elkiváltottam magamat, miszerint máris megyek egy perc.
-Lee Soo-hyuk! De rég láttalak, uram isten!-vetettem magam a nyakába, amit természetesen nem ellenzett, ő is megölelt engemet.
Hiányzott az illata, meg úgy körülbelül minden ami hozzá tartozik. A helyes arca, és amikor ránézek néha elönt a forróság is. Nyilván nem vagyok belé szerelmes, de jóképű és ez nyilván a pillangóknak is tetszik amik a gyomromban vannak. Hülye kis dögök.
-Szia, kicsi. Na milyen tizennyolcnak lenni?-vonogatta a szemöldökét. A becenév kapcsàn, nos màr kezdetektől fogva így hív, mert amikor megismertük egymást éppen egy létráról akartam levenni valamit, de még úgy sem sikerült. Ő pedig balszerencsére, vagy nem, meglökte a létrát amit álltam, én pedig majdnem zakóztam egyet, viszont igazán jó reflexei vannak.
-Ugyan olyan mint tizenhétnek. Kivéve hogy most már igazán lecserélhetnéd a becenevem valami másra.-fújtam fel az arcomat mire ő nevetve rásimított a bal kezével.
-Baby?
-Nem! Biztos nem! Lee Soo-hyuk!-förmedtem rá a nagy zavaromban.
Megragadott és magához vont, miközben rázkódott a nevetéstől. Fejét a nyakamba rejtette, mintha el akarná rejteni a világ elől.
-Örülök neki, hogy jól szórakozol.-mérgelődtem, viszont titokban beszívtam az illatát.
-Jajj Jiminah, te sosem változol.-dallamos hangja cirógatta a fülcimpámat.
Yoora jelent meg, mire Lee elengedett hogy őt is üdvözölhesse.
Komótosan visszatértem a konyhába, egy darabig egyedül voltam majd Lee is besegített. Egészen jól szórakoztunk, Yoora befejezte azt amit a szobámba csinált, majd az orromra kötötte, nem mehetek be addig amíg el nem jön az idő. Ezt nem igazán értettem, viszont szót kellett fogadnom ha mindenemet a helyén akartam tudni. Különben leszakítja a helyéről.
A többiek is szép lassan megérkeztek hozzám.
YeSung akit csak nemrég ismertem meg, de irtó rendes csávó, SiWon ő az aki bunkó mindenkivel viszont engem hercegnőnek hív. Felettébb érdekes.
Hát ennyi...ez az én baráti köröm. Négy legértékesebb ember a világon, számomra.
-Társasozzunk, közben zabáljunk és igyunk!-Yoora szinte ordította a szavakat, ennek ellenére senki nem szólt rá, hiszen ő ilyen. Energiabomba.
A zöld hajú leültetett minket, és amíg ő előkészített mindent addig mi hárman kellemesen elbeszélgettünk minden hülyeségről, aztán Yoora is csatlakozott hozzánk.
-Jimin, te kivel leszel?-kérdezett rá.
Lee helyettem is megszólalt, ő velem lesz, ezzel el is dőlt. Én nem bántam, mert nekem teljesen mindegy volt kivel vagyok, legalább velük lehetek, és csak ez volt most a legfontosabb. Annyira boldog voltam.

Időközben a piától kicsit elálmosodtam, sokat ásítoztam egymás után többször is, SiWon erre csak kivette a kezemből az italt amelynek olyan finom epres íze volt, ezért nem akartam megválni tőle.
-Naa, add vissza!-kapálóztam utána.
-Nem, nem. Igyál egy kis vizet, hercegnő.-nyúlt a háta mögé előkapva egy palack vizet.
Felpattintva a kupakot, sebesen kortyolni kezdtem a vizet, oly annyira, hogy mire észbe kaptam hanyat kezdtem dőlni.
-Hé-hé. Óvatosabban Jimin!-elkapott. A szabad erős karjával tartott csak engemet. Megvédett attól hogy fájjon a becsapódás, amely a padlóval jelentette volna a találkozást.
-Csak ittam!-nem is tudom miért, de úgy éreztem, hogy nekem most fel kell háborodnom, pedig semmi okom nem volt rá.
Ciccegett egyet, egyáltalán nem tetszett neki a részeg énem.
Valahogy összeszedtem magamat, ülni is tudtam már. Kevésbé forgott velem a világ, és már csak négy barátot láttam magam előtt, nem pedig vagy húszat.
Ez jó jel, nem?
-Jimin! Van egy meglepetésem számodra.-vigyorgott Yoora sunyin.
Halvány fogalmam sem volt mit tervez a fejében. Ezért tétován bólintottam, ám ekkor csengettek. Kérdőn bámultam rájuk, nyilván mindenki megrántotta a vállát.
-Nem nyitsz ajtót?-Yoora szinte majd kibújt a bőréből annyira izgatott volt.
-Mert?
-Mert te vagy a házigazda. Na sicc!-terelt ki nyomban a nappaliból.
Ráfogtam a kilincsre, az hideg volt, és egyáltalán nem jó érzésem támadt.
Még annyi eszem sem volt hogy belenézzek az ajtóra szerelt kukucskálóba. Hát persze, legyen meglepi.
Az ajtó kitárult.
-Jeonguk? Te? Hé, te mit keresel itt?-én ekkor már csak félig voltam a földön.
-Szülinapod van, nem?-mozgatta meg a szájában lévő piercinget, eközben a lelkemet is kibámulta sötét íriszével.
-Aha, viszont válaszolnál a kérdésre is?-lassacskán vissza nyertem a bátorságomat ami pár perccel ezelőtt még se híre se hamva nem volt.
Olyan szexi ez a férfi.
-Azt hittem tudod.-hajolt közelebb, s búgta a fülembe.
-Nem tudom miről beszélsz.
Yoora ebben a pillanatban megjelent, kedves mosollyal lépkedett oda majd nyújtotta át nekem amit a kezében tartott. Először nem tudtam mi az, valami könyv féleség lehetett. Viszont a mondatok ismerősek lettek amit elolvastam őket.
ÉDES FASZOM GYERE LE!
A naplómat tartottam a kezemben, nem is akármilyen résznél volt az kinyitva.
Ott ahol leírtam az álmaimat. Ha nem lenne egyértelmű, a 13 pontot még be is karikáztam.
Na neeee!

°
12-Csókolózni Jungkook-al (⁠づ⁠ ̄⁠ ⁠³⁠ ̄⁠)⁠づ
13 -Le akarok feküdni Jeon Jungkook-al.(⁠٥⁠↼⁠_⁠↼⁠)

-É...é..én, nem én írtam ezt!-remegtem mint a kocsonya. Teljes baráti köröm ott állt a hátam mögött, az említett személy pont előttem, és ha jól látom szórakozottan olvasgatja a naplómat amit azóta is a kezembe tartok.
-Hé nyugi van haver. Jungkook benne van, semmi para.-simított a vállamra Yoora.
Elhűlten fordultam Yoora irányába, majd erőnek erejével arrébb löktem a kezét. Nem akartam hogy hozzám érjen.
SiWon, YeSung és Lee kíváncsian bámultak rám. Jeonguk szórakozottan, míg Yoora kezdte érteni a helyzetet. Vagy legalábbis azt hogy mindjárt kiborulok.
Mihelyt erőt gyűjtöttem arra, hogy megmozduljak, felszaladtam a szobámba aztán az ajtót is magamra csaptam. Bőgtem mint a babák, átkoztam azt a hülye naplót, vergődtem össze vissza.
Mindent elbasztam.

E̶G̶Y̶ vagy TÖBB éjszaka velem-JikookWhere stories live. Discover now