Jennie kimÇalan kapıyı açarken jungkook, beceriksizce şapkasını cıkarıyordu. Göz ucuyla bana bakıp iyi olup olmadığımı kontrol etmişti. Dağınık saçları, güçlü kolları... çekici biriydi. Bazen öylesine ilgili davranırdı ki kendinizi dünyanın en mutlu insanı hissetmenizi sağlardı. bu halleri eskiden ondan hoşlanan küçük jennie'yi de epey mutlu ederdi . Ancak anlamıştım o tüm sevdiklerine karşı böyleydi. Hareketlerini farklı şeylere yormayı bırakmıştım. Ona karşı eskiden hissetiğim şeyleride hissetmiyordum mesela. Benim için iyi bir arkadaştı. Ancak chaeyoung'un söyledikleri bazen kafamı karıştırıyordu. Yine de bütün bunları düşünmemeye karar vermiştim çünkü jungkook benim en yakın arkadaşımdı ve onu ne olursa olsun kaybetmek istemiyorum.
"hoşgeldin"
"daha iyi misin?" güçlü kuvvetli gövedisinin altında tir tir titreten bir hassasiyet yığınından ibaretti.
"evet. Sen gelince hemen iyileştim" dedim gülerek. Yanıma gelip saçımı kulağımın arkasına sıkıştırmıştı.
"ilacın olduğumu bilmiyordum" diye fısıldadı. Gözlerimi bir kaç kez kırpıştırdım. Bu saçma yakınlıktan kurtulmak için hafifçe omzuna vurup "alay ediyorum seninle" arkamı dönüp salona doğru yürüdüm.
"o kadar geldin bari film izleyelim" dedim koltuğa otururken. Jungkook beni kafasıyla onaylayıp yanıma oturmuştu. Rastgele bir film açıp koltuğuma iyice sinerken jungkook, pikeyi alıp üzerimi iyice örtmüştü. Dedim ya epey de düşünceli bir şeydi.
" sana sıcak bir şeyler hazırlamamı ister misin ya da masaj yapmamı?" başımı omzuna yaslayıp "hayır. Çikolata mı getirdin mi sen?"
"ah arabada unutmuşum. Hemen alıp gelirim."
"sonra alırsın bu gece burdasın nasıl olsa" dedim başımı kaldırarak . Derin bir iç çekmiş yüzümü ellerinin arasına almıştı "yani sende istersen" diye fısıldadım. Jungkook'un beni duyup duymadığından emin değildim.
"hep senin yanında olmak isterim"
"hey ilerde sevgilin falan olursa bu hareketlerin hoşuna gitmeyebilir haberin olsun" gülerek söylediğim sözler yüzünü düşürmüştü. Bakışları kırgın bir hal almış ellerini yüzümden çekmişti.
"yanlış bir şey mi söy-"
Konuşmama izin vermeden tekrardan kafamı göğsüne yaslayıp "filmi izleyelim"
Bir şey demeden televizyona baksamda yine kafam karışmıştı. Hasta olan bendim ama basit bir şaka yüzünden alınganlık yapan jungkooktu.
Dakikalar geçmesine rağmen tek kelime anlayamıyordum. Oflayarak jungkook'un uzun kolyesiyle oynamaya başladım. "jennie?"
"hımm?"
"sıkıldın sanırım"
"sen trip atmıyor muydun ya" diye sordum kolyesini bırakarak.
"trip falan attığım yok" diye sertçe konuştuğunda onu gerçekten sinirlendirdiğimi anlamıştım. Kafamı kaldırdığımda gözlerinin içine baktım. Gerçekten garip davranıyordu.
"sorun ne o zaman açık açık söyler misin?"
"sorun falan yok. Aç mısın? yemek hazırlayalım "
"trip atmıyorsun, aramızda sorun yok o halde bu tavırlarının nedenini söyler misin?" bi süre konuşmayıp yüzüme baktı. Bi an bu bakışmamız hiç bitmeyecek sanımıştım. Dudaklarını hafif aralanmış ardıdan söyleyeceği şeyden vazgeçmiş gibiydi.
"jen" diye fısıldamış bakışlarını yüzümde gezdirmişti.
"jungkook? "
"ben sadece" dedi içine kaçmış sesi ile. Yüzü hafif kızarmaya başladığında derin bir nefes alarak ne yaptığını anlamya çalışıyordum.
"jen bak" diye kıvranmaya devam ederken gözlerimi kısıp ona baktım.
"bana anlatamadığın ne olabilir tanrı aşkına. Sen benim en yakın arkada-" lafımı bölen şey onun konuşması olmuştu.
"sorun ne biliyor musun?" diye bağırmıştı. Ardından üzerime doğru eğilmişti. Dudaklarımızın arasında santimler kalmışken nefesimi tuttum.
"sorun tam olarak bu" yüzüme çarpan sıcak nefesi garip hissetmeme neden olmuşty
"Jungkook? " dedim geri çekilerek. Bana karşı hisslerinin olduğunu düşünmek bile istemiyordum.
"özür dilerim. ben... Sikeyim "
diye toparlamaya çalışmıştı."yarın şirkette görüşürüz" diye ayaklanıp konuşmama izin vermeden ışık hızıyla evden çıkmıştı. İyi ki de gitmişti çünkü ne diyeceğimi gerçekten bilemiyordum.
Chaeyoung - jungkook
Jungkook :
Chae
Mahvettim
Her şeyi
Sikeyim böyle işi
Jennie benden nefret ediyor×××
Kizlar cok ozlemisim bolum atmayi
Unutmadiniz degil mi 😔
Soz bi daha bu kadar ara vermek yok
Gorusmek uzere 🧡🧡