𝐼𝑛𝑓𝑜 𝑜𝑛 𝑌/𝑛 𝑆𝑤𝑎𝑛.

743 8 4
                                    

𝐵𝑎𝑐𝑘 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦 𝑜𝑓 𝑌/𝑛 𝑆𝑤𝑎𝑛:
𝑌/𝑛 𝑠𝑤𝑎𝑛 𝑑𝑎𝑢𝑔ℎ𝑡𝑒𝑟 𝑜𝑓 𝐸𝑚𝑚𝑎 𝑆𝑤𝑎𝑛 𝑖𝑠 𝑎 16 𝑦𝑒𝑎𝑟 𝑜𝑙𝑑 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑤ℎ𝑜 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑠𝑢𝑝𝑝𝑜𝑠𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑏𝑜𝑟𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑖𝑟𝑡ℎ 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑚𝑦𝑠𝑡𝑒𝑟𝑦 𝑎 𝑚𝑦𝑠𝑡𝑒𝑟𝑦 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑠𝑜𝑙𝑣𝑒𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝐸𝑚𝑚𝑎 𝑝𝑢𝑡 𝑌/𝑛 𝑖𝑛 𝑎 𝑜𝑟𝑝ℎ𝑎𝑛𝑎𝑔𝑒. 𝑆𝑜 𝑦/𝑛 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑚𝑒𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑜𝑟 𝑓𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑠ℎ𝑒 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑠ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑 𝑛𝑜𝑡 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑓𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑠ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑛𝑜 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑠 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑟𝑝ℎ𝑎𝑛𝑎𝑔𝑒 𝑠𝑜 𝑠ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑛𝑜 𝑜𝑛𝑒 𝑡𝑜 𝑝𝑙𝑎𝑦 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡𝑎𝑙𝑘 𝑡𝑜 𝑜𝑟 ℎ𝑎𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑡 𝑤𝑖𝑡ℎ. 𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑠ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑟𝑝ℎ𝑎𝑛𝑎𝑔𝑒 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 15. 𝑆ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑜𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑎𝑑 𝑠𝑜 𝑏𝑎𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑠ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑜𝑓 𝑔𝑖𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝 𝑠𝑜 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑟𝑒𝑠𝑡 𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑠ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔. 𝑆ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑎 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑡𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑤𝑎𝑙𝑘 𝑢𝑝 𝑡𝑜 𝑖𝑡. 𝑆ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑖𝑔𝑛 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠𝑎𝑖𝑑. -𝑊𝑒𝑙𝑙𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑇𝑜 𝑆𝑡𝑜𝑟𝑦𝑏𝑟𝑜𝑜𝑘- 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑤 𝑎 ℎ𝑜𝑙𝑒 𝑏𝑢𝑛𝑐ℎ 𝑜𝑓 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒. 𝑆ℎ𝑒 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑤ℎ𝑜 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑎 16 𝑦𝑒𝑎𝑟 𝑜𝑙𝑑 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑤ℎ𝑜 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑎𝑛 𝑜𝑟𝑝ℎ𝑎𝑛𝑎𝑔𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑎𝑚𝑖𝑙𝑦 𝑎 𝑦𝑒𝑎𝑟 𝑎𝑔𝑜 𝑑𝑖𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑘𝑛𝑜𝑤 ℎ𝑒𝑟 𝑜𝑤𝑛 𝑓𝑎𝑚𝑖𝑙𝑦 𝑠ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑠ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑢𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑎𝑚𝑖𝑙𝑦 𝑠ℎ𝑒 𝑚𝑒𝑡 𝐸𝑚𝑚𝑎 𝑆𝑤𝑎𝑛 𝑤ℎ𝑜 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦 𝑏𝑢𝑡 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑛𝑜𝑡 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 ℎ𝑒𝑟.

𝐷𝑒𝑠𝑐𝑟𝑖𝑏𝑖𝑛𝑔 𝑌/𝑛 𝑆𝑤𝑎𝑛:
𝐾𝑖𝑛𝑑, 𝑎𝑛 𝑂𝑟𝑝ℎ𝑎𝑛, 𝑡𝑟𝑢𝑠𝑡𝑖𝑛𝑔, 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑘𝑖𝑑𝑠, ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑜𝑓 𝑔𝑜𝑙𝑑, 𝑝𝑟𝑜𝑡𝑒𝑐𝑡𝑖𝑣𝑒, ℎ𝑎𝑠 𝑡𝑟𝑢𝑠𝑡 𝑖𝑠𝑠𝑢𝑒𝑠, 𝑠𝑒𝑐𝑟𝑒𝑡𝑖𝑣𝑒, 𝑎𝑛 𝑎𝑚𝑎𝑧𝑖𝑛𝑔 𝑙𝑖𝑎𝑟, 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑎𝑖𝑟𝑦 𝑡𝑎𝑙𝑒𝑠, 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑠 𝑢𝑛𝑙𝑜𝑣𝑒𝑑, 𝑐𝑎𝑛 𝑑𝑜 𝑚𝑎𝑔𝑖𝑐, 𝑠𝑡𝑟𝑜𝑛𝑔, 𝑖𝑛𝑑𝑒𝑝𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛𝑡, 𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑖𝑠 𝑢𝑔𝑙𝑦 𝑏𝑢𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑠ℎ𝑒 𝑖𝑠 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙.

𝐶ℎ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟𝑠 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦:
1. 𝑃𝑒𝑡𝑒𝑟 𝑃𝑎𝑛
2. 𝐸𝑚𝑚𝑎 𝑠𝑤𝑎𝑛
3. 𝐻𝑒𝑛𝑟𝑦
4. 𝑆𝑛𝑜𝑤 𝑤ℎ𝑖𝑡𝑒
5. 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝐷𝑎𝑣𝑖𝑑 (𝐶ℎ𝑎𝑟𝑚𝑖𝑛𝑔)
6. 𝑅𝑒𝑔𝑖𝑛𝑎 𝑀𝑖𝑙𝑙𝑠
7. 𝐶𝑎𝑝𝑡𝑎𝑖𝑛 𝐻𝑜𝑜𝑘
8. 𝑅𝑢𝑚𝑝𝑙𝑒
9. 𝐵𝑎𝑒 (𝑛𝑒𝑖𝑙)
10. 𝐹𝑒𝑙𝑖𝑥
11. 𝐷𝑒𝑣𝑖𝑛
12. 𝑆𝑎𝑚𝑚𝑦
13. 𝑌/𝑛
14. 𝑃𝑎𝑟𝑘𝑒𝑟
15. 𝑊𝑒𝑛𝑑𝑦
16. 𝑇𝑖𝑛𝑘𝑒𝑟𝑏𝑒𝑙𝑙
17. 𝑆ℎ𝑎𝑑𝑜𝑤 (𝑝𝑎𝑛𝑠 𝑠ℎ𝑎𝑑𝑜𝑤)
18. 𝐻𝑎𝑟𝑟𝑦 (𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑒𝑥)
19. 𝐽𝑎𝑚𝑒𝑠
20. 𝑀𝑎𝑥

𝐶ℎ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟𝑠 𝐼 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑢𝑝:
𝑆𝑎𝑚𝑚𝑦
𝑃𝑎𝑟𝑘𝑒𝑟
𝐻𝑎𝑟𝑟𝑦
𝑌/𝑛
𝐽𝑎𝑚𝑒𝑠
𝑀𝑎𝑥.

𝐴𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑦 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟𝑠:

𝑆𝑎𝑚𝑚𝑦: 𝑎 𝑙𝑜𝑠𝑡 𝑏𝑜𝑦, 5 𝑦𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑜𝑙𝑑 (𝑤𝑒𝑙𝑙 ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑠 5), 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝑃𝑒𝑡𝑒𝑟, 𝑘𝑖𝑛𝑑, 𝑙𝑜𝑦𝑎𝑙, 𝑐𝑎𝑛 𝑡𝑟𝑢𝑠𝑡 𝑎𝑛𝑦𝑜𝑛𝑒, 𝑡𝑟𝑢𝑠𝑡𝑖𝑛𝑔, 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑙𝑦, 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝑦/𝑛, 𝑙𝑜𝑏𝑒𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑖𝑒𝑠, 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝑠𝑜𝑚𝑔𝑠, 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝑝𝑙𝑎𝑦.

𝑃𝑎𝑟𝑘𝑒𝑟: 𝑎 𝑙𝑜𝑠𝑡 𝑏𝑜𝑦, 16 𝑦𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑜𝑙𝑑 (𝑙𝑜𝑜𝑘𝑠 16), 𝑛𝑜𝑡 𝑠𝑜 𝑙𝑜𝑦𝑎𝑙, 𝑛𝑜𝑡 𝑠𝑜 𝑘𝑖𝑛𝑑, 𝑔𝑟𝑒𝑎𝑡 𝑙𝑖𝑎𝑟, 𝑝𝑎𝑛 𝑡𝑟𝑢𝑠𝑡 ℎ𝑖𝑚, ℎ𝑎𝑡𝑒𝑠 𝑌/𝑛, 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝑝𝑙𝑎𝑦.

𝐻𝑎𝑟𝑟𝑦: 𝑎 𝑙𝑜𝑠𝑡 𝑏𝑜𝑦, 𝑖𝑠 17 (𝑙𝑜𝑜𝑘𝑠 17), 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑙𝑖𝑘𝑒𝑠 𝑌/𝑛, 𝑆𝑡𝑎𝑙𝑘𝑠 𝑦/𝑛, 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑒 𝑝𝑎𝑛 𝑑𝑜𝑒𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑡𝑟𝑢𝑠𝑡, 𝑛𝑜𝑡 𝑘𝑖𝑛𝑑, 𝑠𝑒𝑐𝑟𝑒𝑡𝑙𝑦 ℎ𝑎𝑡𝑒𝑠 𝑃𝑎𝑛, ℎ𝑎𝑡𝑒𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑙𝑜𝑠𝑡 𝑏𝑜𝑦𝑠, 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑠 𝑌/𝑛 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚𝑠𝑒𝑙𝑓, 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑙 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛.

𝐽𝑎𝑚𝑒𝑠:  𝑎 𝑙𝑜𝑠𝑡 𝑏𝑜𝑦, 5 𝑦𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑜𝑙𝑑 (𝑙𝑜𝑜𝑘𝑠 5), 𝑙𝑜𝑦𝑎𝑙, 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑙𝑦, 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝑝𝑎𝑛, 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝑦/𝑛, 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑖𝑒𝑠, 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝑠𝑜𝑛𝑔𝑠, 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝑝𝑙𝑎𝑦.

𝑀𝑎𝑥: 𝑎 𝑙𝑜𝑠𝑡 𝑏𝑜𝑦, 5 𝑦𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑜𝑙𝑑 (𝑙𝑜𝑜𝑘𝑠 5), 𝑙𝑜𝑦𝑎𝑙, 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑙𝑦, 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝑝𝑎𝑛, 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝑦/𝑛, 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑖𝑒𝑠, 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝑠𝑜𝑛𝑔𝑒𝑡, 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝑝𝑙𝑎𝑦.

𝑇ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑎𝑙𝑙 𝑒𝑛𝑗𝑜𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑠𝑚𝑢𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑎𝑑 𝑙𝑎𝑛𝑔𝑢𝑎𝑔𝑒 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦 𝑠𝑜 𝑦𝑒𝑎ℎ 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘𝑠.

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣤⢔⣒⠂⣀⣀⣤⣄⣀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣴⣿⠋⢠⣟⡼⣷⠼⣆⣼⢇⣿⣄⠱⣄
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠹⣿⡀⣆⠙⠢⠐⠉⠉⣴⣾⣽⢟⡰⠃
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢿⣿⣦⠀⠤⢴⣿⠿⢋⣴⡏⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⡙⠻⣿⣶⣦⣭⣉⠁⣿⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣷⠀⠈⠉⠉⠉⠉⠇⡟⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⠀⠀⣘⣦⣀⠀⠀⣀⡴⠊⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⠛⠛⢻⣿⣿⣿⣿⠻⣧⡀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠫⣿⠉⠻⣇⠘⠓⠂⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⢶⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣶⣄⠀⠀⠀⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠹⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣧⠀⢸⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠈⠙⠻⢿⣿⣿⠿⠛⣄⢸⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠘⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⡁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⡆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢹⣷⠂⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠸⣿⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⠇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

𝙴𝚗𝚎𝚖𝚒𝚎𝚜 𝚃𝚘 𝙻𝚘𝚟𝚎𝚛𝚜. (𝙿𝚎𝚝𝚎𝚛𝚙𝚊𝚗 × 𝚈/𝚗) Where stories live. Discover now