𝖢𝗁𝖺𝗉𝗍𝖾𝗋 𝟤: 𝗐𝖾𝗅𝗅𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝖼𝖺𝗆𝗉

467 7 0
                                    

(𝖸/𝗇 𝗉𝗈𝗏)

𝖨 𝗐𝗈𝗄𝖾 𝗎𝗉 𝗂𝗇 𝖺 𝖻𝖾𝖽 𝖨 𝗀𝗈𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝖾𝖿𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝗈𝗆 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗍 𝖺 𝖼𝖺𝗆𝗉 𝖨 𝗌𝖺𝗐 𝖧𝖾𝗇𝗋𝗒 𝗌𝗂𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝖺 𝗅𝗈𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝖺𝗇 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝖺𝗏𝖾 𝗁𝗂𝗆 𝖺 𝗁𝗎𝗀. "𝖸𝗈𝗎𝗋 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝗁𝗒?" 𝖧𝖾𝗇𝗋𝗒 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽. "𝖯𝖺𝗇 𝗄𝗂𝖽𝗇𝖺𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝖺𝗌 𝗐𝖾𝗅𝗅 𝖻𝗎𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗂𝗌 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎." 𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽. "𝖱𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒." 𝖧𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽. 𝖨 𝗇𝗈𝖽𝖽𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗁𝖺𝗉𝗉𝗒. 𝖯𝖺𝗇 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝗆𝖾. "𝖫𝖾𝗍'𝗌 𝗉𝗅𝖺𝗒 𝖺 𝗀𝖺𝗆𝖾 𝖨 𝖼𝖺𝗅𝗅 𝗂𝗍 𝗍𝖺𝗋𝗀𝖾𝗍 𝗉𝗋𝖺𝖼𝗍𝗂𝖼𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝖧𝖾𝗇𝗋𝗒 𝗁𝖺𝗌 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗉𝗅𝖺𝗒𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝗂𝗍'𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗍𝗎𝗋𝗇." 𝖯𝖺𝗇 𝗌𝖺𝗂𝖽. 𝖯𝖺𝗇 𝗁𝖺𝗇𝖽𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝖺 𝖼𝗋𝗈𝗌𝗌𝖻𝗈𝗐.

"𝖲𝗁𝗈𝗈𝗍, 𝖲𝗁𝗈𝗈𝗍, 𝖲𝗁𝗈𝗈𝗍, 𝖲𝗁𝗈𝗈𝗍." 𝖳𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗌𝗍 𝖻𝗈𝗒𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝖺𝗇 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽. 𝖨 𝖺𝗂𝗆𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗐 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗉𝗉𝗅𝖾 𝖨 𝗌𝗁𝗈𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗐 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗉𝗉𝗅𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝗂𝗍 𝗂𝗍 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗌𝗍 𝖻𝗈𝗒𝗌 𝗁𝖾𝖺𝖽. "𝖶𝗈𝗐 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗆𝗎𝗌𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗋𝖺𝗂𝗇𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎." 𝖯𝖺𝗇 𝗌𝖺𝗂𝖽. "𝖲𝗁𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗎𝖼𝗄 𝗎𝗉 𝗉𝖺𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖻𝗎𝗍 𝖺 𝗏𝗂𝗅𝗅𝖺𝗇 𝗐𝗁𝗈 𝗄𝗂𝖽𝗇𝖺𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖧𝖾𝗇𝗋𝗒." 𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽. "𝖸𝗈𝗎𝗋 𝗀𝗈𝗍 𝖿𝗂𝗋𝖾 𝖨 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖿𝗂𝗋𝖾." 𝖯𝖺𝗇 𝗋𝖾𝗉𝗅𝗂𝖾𝖽. 𝖨 𝗋𝗈𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗐𝖺𝗒. "𝖨 𝗌𝗎𝗀𝗀𝖾𝗌𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗅𝖾𝖺𝗏𝖾 𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝖨 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖿𝗂𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗋𝗎𝗇 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗆𝖾." 𝖯𝖺𝗇 𝗌𝖺𝗂𝖽. "𝖨'𝗆 𝗇𝗈𝗍 𝗌𝖼𝖺𝗋𝖾𝖽 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎." 𝖨 𝗅𝗂𝖾𝖽.

𝖨 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗆𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝗍𝗈𝗐𝖺𝗋𝖽𝗌 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗅𝖺𝗄𝖾 𝖨 𝗀𝗈 𝗍𝗈 𝗂𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗂𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇. 𝖨 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗍𝖾𝗋. 𝖨 𝗁𝖾𝖺𝗋 𝖺 𝗇𝗈𝗂𝗌𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖻𝖾𝗁𝗂𝗇𝖽 𝗆𝖾. "𝖨 𝗍𝗈𝗅𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗈 𝗋𝗎𝗇." 𝖯𝖺𝗇 𝗌𝖺𝗂𝖽. 𝖨 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗍𝗈𝗈𝖽 𝗎𝗉. "𝖠𝗇𝖽 𝖨 𝗍𝗈𝗅𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝖨'𝗆 𝗇𝗈𝗍 𝗌𝖼𝖺𝗋𝖾𝖽 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎." 𝖨 𝗅𝗂𝖾𝖽. 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝖾𝗋𝗋𝗂𝖿𝗂𝖾𝖽 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗆 𝖻𝗎𝗍 𝖽𝗂𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝗌𝗁𝗈𝗐𝖾𝖽 𝗂𝗍. "𝖨 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗇𝗈𝗍 𝗌𝖼𝖺𝗋𝖾𝖽 𝗈𝖿 𝗆𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗍𝗈 𝖼𝖺𝗆𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝗌𝗍𝖺𝗒 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾." 𝖯𝖺𝗇 𝗌𝖺𝗂𝖽. 𝖨 𝖼𝗅𝖾𝗇𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝖿𝗂𝗌𝗍𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗍𝗈𝗐𝖺𝗋𝖽𝗌 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗎𝗇𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗆 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖺𝖼𝖾.

"𝖸𝗈𝗎 𝗆𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌𝗅𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗈𝗇 𝗂𝗍 𝖻𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗈𝗐𝗇 𝗆𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖽𝖾𝗆𝗈𝗇." 𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋. 𝖧𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗆𝖾 𝗆𝖺𝖽 𝖨 𝗉𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽 𝗉𝖺𝗌𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗁𝗂𝗆. "𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝖧𝖾𝗇𝗋𝗒 𝗍𝗈 𝗅𝗂𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖽𝗈 𝖺𝗌 𝖨 𝗌𝖺𝗒." 𝖯𝖺𝗇 𝗌𝖺𝗂𝖽. 𝖨 𝖿𝗋𝗈𝗓𝖾 𝗂𝗇 𝗌𝗂𝗅𝖾𝗇𝖼𝖾. 𝖧𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝗁𝗎𝗋𝗍 𝖧𝖾𝗇𝗋𝗒. "𝖸𝗈𝗎 𝗐𝗈𝗇'𝗍 𝖽𝗈 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗐𝖾 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈 𝗂𝗍 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗋𝗎𝗂𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗀𝖺𝗆𝖾." 𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽. 𝖨 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗌𝗍𝗈𝗈𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗌𝗁𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽. 𝖳𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽 𝖾𝗑𝗉𝗋𝖾𝗌𝗌𝗂𝗈𝗇 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖺 𝗆𝖺𝖽 𝗈𝗇𝖾.

"𝖸𝗈𝗎 𝖻𝖾𝗍𝗍𝖾𝗋 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁 𝗂𝗍 𝗉𝗋𝗂𝗇𝖼𝖾𝗌𝗌 𝖨 𝗆𝖺𝗒 𝗇𝗈𝗍 𝖻𝖾 𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗍𝗈 𝗄𝗂𝗅𝗅 𝗁𝗂𝗆 𝗈𝗋 𝗁𝗎𝗋𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝖼𝖺𝗇 𝗁𝗎𝗋𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗄𝗂𝗅𝗅 𝗒𝗈𝗎." 𝖧𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽. 𝖨 𝗋𝗈𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌. "𝖳𝗁𝖾𝗇 𝗀𝗈 𝖺𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗌𝖾𝖾 𝗂𝖿 𝖨 𝖼𝖺𝗋𝖾." 𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽. 𝖧𝖾 𝗌𝗍𝗈𝗈𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗌𝖾𝖼𝗈𝗇𝖽 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝖺𝗒 𝗈𝗋 𝖽𝗈 𝗇𝖾𝗑𝗍. "𝖨 𝗐𝗈𝗇'𝗍 𝖽𝗈 𝗂𝗍 𝗇𝗈𝗐 𝗌𝗈 𝖼𝗈𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾𝗋 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖺 𝗐𝖺𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗉𝗋𝗂𝗇𝖼𝖾𝗌𝗌 𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗁𝗎𝗋𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗈𝗋 𝗄𝗂𝗅𝗅 𝗒𝗈𝗎 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗂𝗌𝗈𝖻𝖾𝗒 𝗆𝖾 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇." 𝖯𝖺𝗇 𝗌𝖺𝗂𝖽. 𝖨 𝗋𝗈𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗍𝗈 𝖼𝖺𝗆𝗉.

𝖶𝗁𝖾𝗇 𝗐𝖾 𝗀𝗈𝗍 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗍𝗈 𝖼𝖺𝗆𝗉 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗆𝖺𝖽 𝖺𝗌 𝖿𝗎𝖼𝗄 𝖨 𝖽𝗂𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗇𝗈𝗋 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗎𝗌𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝖺 𝖻𝗅𝗈𝗈𝖽𝗒 𝖽𝖾𝗆𝗈𝗇 𝗒𝖾𝗍 𝖨 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗌 𝗆𝗒 𝗅𝗂𝖿𝖾 𝗂𝗌 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝗌𝗎𝖼𝗄. 𝖨 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖺 𝗅𝗈𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇. "𝖤𝗇𝗃𝗈𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾𝗅𝖿 𝖻𝖾𝖺𝗎𝗍𝗂𝖿𝗎𝗅." 𝖥𝖾𝗅𝗂𝗑 𝗌𝖺𝗂𝖽. 𝖨 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗈𝗂𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝖺 𝖽𝗂𝗋𝖾𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗍𝖾𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗆 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝖺𝗐𝖺𝗒. 𝖧𝖾 𝗀𝖾𝗍𝗌 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝖾𝖺𝗏𝖾𝗌 𝗆𝖾 𝖺𝗅𝗈𝗇𝖾. 𝖯𝖺𝗇 𝖼𝗈𝗆𝖾𝗌 𝗍𝗈 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗂𝗍𝗌 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗈𝗇 𝖺 𝗅𝗈𝗀. "𝖫𝗂𝗌𝗈𝗇 𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖺𝗍𝖾 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨'𝗆 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖾𝗇𝖾𝗆𝗒 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗀𝗈𝗍𝗍𝖾𝗇 𝗆𝖺𝖽 𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖨'𝗆 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒." 𝖯𝖺𝗇 𝗌𝖺𝗂𝖽. 𝖯𝖺𝗇 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈𝖿𝗍 𝗍𝗈𝗐𝖺𝗋𝖽𝗌 𝗆𝖾 𝖬𝖺𝖻𝗂𝖾 𝗁𝖾'𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝖺𝗌 𝖻𝖺𝖽 𝖺𝗌 𝖨 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍.

"𝖨𝗍'𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝗎𝗅𝗍 𝗂𝗍'𝗌 𝗆𝗂𝗇𝖾 𝖨 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗉𝗎𝗇𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗈𝗋 𝗀𝖾𝗍 𝗆𝖺𝖽 𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖨 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗌 𝖨'𝗆 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗇𝖾𝖾𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗁𝖾𝖺𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗆𝗒 𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗅𝖾𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝖽𝗂𝖾." 𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽. 𝖧𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽. "𝖨 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗌 𝗂𝗍𝗌 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗈𝖿 𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝗎𝗅𝗍𝗌." 𝖧𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽.

𝟨𝟨𝟣 𝗐𝗈𝗋𝖽𝗌

𝙴𝚗𝚎𝚖𝚒𝚎𝚜 𝚃𝚘 𝙻𝚘𝚟𝚎𝚛𝚜. (𝙿𝚎𝚝𝚎𝚛𝚙𝚊𝚗 × 𝚈/𝚗) Where stories live. Discover now