Porzućcie nadzieje, wszystkie memy które tu trafiacie!
Zaczyna się niewinnie - krąg pierwszy, olbrzymie marmurowe miasto, w nim mnóstwo budynków, z pełnym wyposażeniem. Lecz jednym wielkim brakiem - ludzi. Jedynie ich rozmowy pozostaną na zawsze. To tu trafiają pogadajce.
Następnie krąg drugi -długi, kręte, mozaikowe korytarze wykonane z parówek- wszystko co było, trafia tu. Chaotyczne ułożenie oraz powtarzające się obrazki i filmy, poruszanie się nie należy tu do najłatwiejszych. |
Kolejno krąg trzeci - Wszystko brzydkie, smętne i ponure. Kiedy człowiek już myśli, że nic obrzydliwszego nie zobaczy, wtedy pojawia się następny mem o słabej jakości.
Ledwie trzy minione kręgi i człowiek ma dość - a z każdym następnym tylko gorzej.
W czwartym kręgu sam szwagier Bożydara łapie się za głowę łapie "Co to?", "jak to?". I niewiele sami autorzy mu w stanie wytłumaczyć są.
Krąg piąty - Najbardziej chaotyczny. Palące się domy i lasy, a za chwilę wesoła i spokojna osada memów. Często występują tu nadprzyrodzone zjawiska. Tu kończy większość memów o użytkownikach
A tuż, tuż krąg szósty - Wielkie kotły pełne wrzącej smoły. Odór wydobywający się stąd niewiele ustępuje krzykom rozpaczy memów, które ośmieliły się rzucić krzywe spojrzenie na Bożydara.
Wkrótce krąg siódmy - Wielkie kolumny ciasną powiązanych ze sobą plików , skazani na wieczną wędrówkę po antymaterii gołymi stopami. Taka kara czeka spam.
Przedostatni krąg ósmy - Szare, smętne budynki, a w ich wnętrzach ciasno powiązane w białe kaftany lubieżne twory; tak kończą treści erotyczne
A na samym końcu, najgorsza z najgorszych kar - polany pełne kwiatów, wiecznie słoneczne niebo i niewinnie hasające zwierzątka. A wśród tego memy szerzące nienawiść do innych jejaków, skazane na śpiewanie wesołych piosenek o użytkownikach.