Büyüler

0 0 0
                                    

🪄 Absorbe protegus: En büyük ve en güçlü kalkan büyüsüdür. Öğrenimi aylar hatta yıllar alabilir. Uygulanışı ise çok tehlikelidir. Eğer yapan büyücünün gücü yetmezse bu yüzden olabilir.

🪄 Accio: Asayla gösterilen nesneyi yanına getirir

🪄 Aguamenti: Asadan su çıkartma büyüsüdür.

🪄 Alarte Ascendarev: Gösterilen nesneyi fırlatma büyüsüdür.

🪄 Alahomora; Kilit açma büyüsüdür.

🪄 Aklapakla: pis bir bölgeyi temizlemeye yarayan büyüdür.

🪄 Anapneo: Boğazına bir şey kaçan birini kurtarma büyüsüdür.

🪄 Anteoculatia: kurbanın saçlarını boynuza dönüştüren büyü.

🪄 Aparecium: Görünmez mürekkebi görünür hale getiren büyüdür.

🪄 Apulasayoni: Mürekkep , parşömen ve tüy kalemini büyüler. kişinin söyledikleri kendiliğinden parşömene yazılır.

🪄 Aqua Erecto: Kaynar su püskürtme büyüsüdür.

🪄 Arania Exumai: örümcekleri bayıltan büyüdür.

🪄 Ascendio: kişi yükseğe fırlatan büyüdür. Ateş kadehi filiminde Harry karanlık gölden çıkabilmek için kullanmıştır.

🪄 Avada Kedavra: kişiyi doğrudan öldüren tek tane lanettir ve karşı büyüsü yoktur. uygulanması yasak olan ve cezası çok ağır olan üç Affedilemez lanetten biridir ve Harry Potter bu büyüden sağ çıkabilen tek kişidir.

🪄 Avifors: Küçük objeleri yılana çeviren büyü.

🪄 Avis: Asadan kuşlar çıkartan büyüdür. "oppugno" büyüsü ile birleştiğinde tehlikeli olabilir.

🪄 Aresto Momentum: Zamanı yavaşlatır, eğer birisi yüksek bir yerden düşerken uygulanırsa düşüşü yavaşlar ve zararsız bir iniş yapar. Dumbledore, Harry'nin 3. yılındaki Quidditch maçında ruh emiciler nedeniyle süpürgesinden düştüğünde yapmıştı. Aynı şekilde Hermione bunu Bellatrix'in kasasına giderken araçtan düştükleri bölümde bunu yapmıştı.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 25, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Harry potter Where stories live. Discover now